

Համաշխարհային էներգիայի շուկաները բախվեցին մեկ այլ «անոմալիայի» հետ 2022 թվականին, քանի որ վառելիքի առաջատար արտահանող Հնդկաստանը դարձավ խոշոր ներմուծող: Այս մասին հայտնում է Bloomberg-ը։
Հնդկաստանից բենզինի ներմուծումն աճել է օրական մոտ 13000 բարելի, ինչը ամենաբարձրն է անցյալ տարվա վերջից ի վեր: Դիզելային վառելիքի ներկրումը կարող է աճել մինչև 2020 թվականի փետրվարից ի վեր ռեկորդային մակարդակի ՝ օրական մինչև 48 հազար բարել։
Հրատարակությունը նշել է, որ վառելիքի կտրուկ և անսպասելի պահանջարկը պայմանավորված է տեղական դեֆիցիտը ծածկելու անհրաժեշտությամբ։ Երկրում վառելիքի նույն պակասը տեղի ունեցավ աշխարհում նավթի գների կտրուկ աճից հետո, որից հետո երկրի մասնավոր նավթավերամշակման գործարանները սկսեցին վառելիք վաճառել Հնդկաստանից դուրս:
Վերլուծաբանները կարծում էին, որ Հնդկաստանի ակտիվությունը հանգեցնում է վառելիքի պաշարների նվազմանը ողջ Ասիայում։ Իր հերթին Չինաստանը, որը տարածաշրջանում դիզվառելիքի և բենզինի հիմնական մատակարարն էր, սկսեց կրճատել իր գործունեությունը։
Հունիսի 27-ին The Guardian-ը, հղում անելով վերլուծաբան Ալեքս Լոուսոնի հայտարարությանը, հայտնել էր, որ Ռուսաստանից նավթը կշարունակի հոսել Եվրոպա «հետևի դռնով», որը կլինի Հնդկաստանը։