4 լսելու հմտություններ, որոնց առաջնորդները պետք է տիրապետեն
Լուրեր |
Ինչու՞ է Լսելու Հմտությունը Կարևոր Աշխատանքային Հաղորդակցության Համար
Աշխատանքային միջավայրում արդյունավետ հաղորդակցություն ասելով՝ շատերը պատկերացնում են լավ բանավոր ներկայացումներ կամ համոզիչ ելույթներ։ Սակայն, հաղորդակցության կարևորագույն բաղադրիչներից մեկը՝ լսելու հմտությունը, հաճախ անտեսվում է թե՛ ղեկավարների, թե՛ աշխատակիցների կողմից։ Այս հոդվածում կներկայացնենք, թե ինչու է լսելու հմտությունը այնքան անհրաժեշտ և ինչպես կարելի է զարգացնել այն։
Ի՞նչ է նշանակում լավ լսող լինել
Լավ լսողը ոչ միայն լուռ լսում է մյուսին, այլ նաև հասկանում է ասվածի ենթատեքստը, տալիս է նպատակային հարցեր և արձագանքում՝ հստակություն մտցնելով երկխոսության մեջ։ Լավ լսողներն օգնում են խնդիրների արագ լուծմանը, աջակցում թիմային աշխատանքին և կառուցում վստահելի հարաբերություններ։Լսելու հմտության պակասի հետևանքները
- Թյուրըմբռնումներ և սխալներ Լսելու անբավարար հմտությունը հաճախ հանգեցնում է սխալ հաղորդակցման։ Արդյունքում՝ առաջանում են խնդիրներ նախագծերի իրականացման կամ թիմային աշխատանքի ընթացքում։
- Կոնֆլիկտների աճ Եթե աշխատակիցները զգում են, որ իրենց չեն լսում, դա կարող է առաջացնել հիասթափություն և լարվածություն։ Հաճախակի են հանդիպում «բաց թողնված» հաղորդագրությունները, որոնք դառնում են կոնֆլիկտների հիմք։
- Նորարարության սահմանափակում Լավ գաղափարները կարող են կորել, եթե ղեկավարը կամ գործընկերը ժամանակ չգտնի կամ պատրաստ չլինի լսելու։
Ինչո՞ւ է լսելու հմտությունը շահավետ
- Լավ ղեկավարները լսող են. Նրանք ստեղծում են միջավայր, որտեղ աշխատակիցները բաց են արտահայտվելու, ինչը մեծացնում է աշխատանքի արդյունավետությունը։
- Վստահության կառուցում. Երբ մարդիկ զգում են, որ իրենց լսում են, նրանք ավելի բաց են համագործակցության և փոխանակման։
- Խնդիրների արագ լուծում. Լսելու միջոցով հնարավոր է հասկանալ իրական խնդիրները և խուսափել ավելորդ քննարկումներից։
Ինչպե՞ս զարգացնել լսելու հմտությունը
- Ակտիվ Լսում
- Դադարեցրեք այլ բաների վրա ուշադրությունը։
- Պահեք աչքի կոնտակտը և օգտագործեք մարմնի լեզու (օրինակ՝ գլխով արեք, ժպտացեք)։
- Փորձեք չընդհատել խոսողին։
- Հարցեր տուր Հստակ և հետևողական հարցերով կարող եք ցույց տալ, որ լսում և հետաքրքրվում եք։ Սա նաև օգնում է մանրամասները ավելի լավ հասկանալ։
- Կրկնեք և Հաստատեք Կրկնեք հիմնական ասվածը ձեր բառերով, որպեսզի համոզվեք, որ ճիշտ եք հասկացել։ Օրինակ՝ «Այսինքն, դուք ասում եք, որ...»։
- Խուսափեք Միաժամանակ Խոսելուց Սովորեք սպասել, մինչև խոսողը ավարտի իր միտքը։ Միաժամանակ խոսելն անկանոն և ոչ կառուցողական հաղորդակցության նշան է։
- Հուզական Ինտելեկտ Լսելու լավ հմտությունները նաև կապ ունեն հուզական ինտելեկտի հետ։ Հասկացեք խոսողի տոնն ու հույզերը՝ խոսքից այն կողմ։
***
Լսելու հմտությունը սերտ կապ ունի հաջողության հետ՝ թե՛ անձնական, թե՛ աշխատանքային կյանքում։ Այն ոչ միայն խթանում է արդյունավետ հաղորդակցությունը, այլ նաև օգնում է կառուցել վստահելի հարաբերություններ և բացահայտել նոր հնարավորություններ։ Անհրաժեշտ է հիշել, որ լսելու լավ հմտությունը՝ լավ հաղորդակցվելու առաջին քայլն է։ Աղբյուր՝ Harvard Business ReviewՀետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ
Լուրեր | 2025/11/22 12:12
Բարիատրիկ վիրաբուժություն. թրե՞նդ, թե՞ առողջություն | MedTime 6
Լուրեր | 2025/11/21 22:00
Նոյեմբերի 21-ի բիզնես լուրերը
Լուրեր | 2025/11/21 20:20
Նոյեմբերի 21-ի կարևոր լուրերը
Ինչ է կատարվել Հայաստանում և աշխարհում
-
Բարիատրիկ վիրաբուժություն. թրե՞նդ, թե՞ առողջություն | MedTime 6
2025/11/22/ 12:12 -
Նոյեմբերի 21-ի բիզնես լուրերը
2025/11/21/ 22:00 -
Նոյեմբերի 21-ի կարևոր լուրերը
2025/11/21/ 20:20 -
Գործնական հարաբերությունները փրկող ամենակարևոր հմտությունը՝ սահմաններ դնելու կարողությունը․ ինչպես պահպանել բալանսը
2025/11/21/ 19:00 -
Ինչ փոփոխություններ են կրել բնակարանների գները Երևանում․ որ վարչական շրջաններում է գների աճ գրանցվել
2025/11/21/ 17:52 -
Հայաստանում ամեն 8 չափահաս մարդկանցից 1-ը չի կարողանում իր սպառողական վարկը սպասարկել․ Արթուր Խաչատրյան
2025/11/21/ 17:48 -
Ինչպես կարող են հարկ վճարողները բողոք ներկայացնել․ մանրամասներ ժամկետների ու կարգի մասին
2025/11/21/ 15:38 -
Մինչև հունիս Թուրքիան կիրականացնի քայլեր, որոնք ՀՀ իշխանությունները կներկայացնեն որպես կարևոր ձեռքբերում. միջազգայնագետ
2025/11/21/ 15:30 -
Wizz Air ավիաընկերությունը չվերթեր կգործարկի Բրատիսլավա- Երևան- Բրատիսլավա երթուղով
2025/11/21/ 15:21 -
2026 թվականի հուլիսի 1-ից ուժի մեջ կմտնեն հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ծառայությունները կփոփոխվեն․ ինչ է նախատեսված
2025/11/21/ 14:53
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 21, 2025 Թ․
Նոյեմբերի 20-ի բիզնես լուրերը
Կայացել է Big Christmas Market with Coca Cola 2025 ցուցահանդեսի նախամիջոցառում՝ «ExpoVision: Your Brand’s Next Big Step»
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 20, 2025Թ․
ՓՈՂ NEWS. ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 30, 2025Թ.