ԱրարատԲանկի աշխատակիցները հաղորդակցվեցին Շուրիշկանի խնդրակատար ավետարանի զորությանը․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպիսին է ՀՀ պետական պարտքի կառուցվածքը 2025-ի փետրվարի դրությամբ․ պաշտոնական տվյալներ․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկ. Անվտանգ և անհատականացված բանկինգի դարաշրջանը․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան գումար կարող է ստանալ ԼՂ-ից տեղահանված ընտանիքը. մանրամասները ծրագրի և դիմումների մասին՝ հասանելի է ABNews.am կայքում
19 նոր անուն, որ միլիարդատեր դարձան արհեստական բանականության շնորհիվ․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանն ամերիկյան ապրանքների նկատմամբ 125% մաքսատուրքեր է սահմանել
Անահիտ աստվածուհուն նվիրված ցուցադրությունն ունեցել է ավելի քան 50 հազար այցելու
Մեծ Բրիտանիան և Նորվեգիան պլանավորում են 580 միլիոն դոլար հատկացնել Ուկրաինային անօդաչուների համար
Արդյոք կհաջողվի՞ կանխել ԱՄՆ-Չինաստան առևտրային լարվածության խորացումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2,64 տրիլիոն դոլար. Microsoft-ը դարձել է աշխարհի ամենաթանկարժեք ընկերությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիայի նոր քաղաքական ուղին. ինչ է փոխվում եվրոպական հսկայի քաղաքականության և տնտեսության մեջ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքանով է Հայաստանը անվտանգ. համեմատություն տարածաշրջանային երկրների հետ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ավելի քան 115,000 արցախահայեր ունեն 070 կոդավորված անձնագրեր
Առաջին եռամսյակում Volkswagen-ի գործառնական շահույթը նվազել է 40%-ով
2025թ.-ի հունվար-փետրվարին Հայաստանում մսի արտադրությունն աճել է 11.6%-ով
2025թ.-ի հունվար-փետրվարին հեռահաղորդակցության ոլորտում հասույթը կազմել է 24.7 մլրդ դրամ
Որ տրանսպորտի տեսակն է փոխադրել ամենաշատ բեռը 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրամիությունը մինչև 2025թ. վերջ Ուկրաինային կտրամադրի 9 մլրդ եվրոյի օգնություն
Էլեկտրամեքենաների բանալիները հանձնվել են Կոնվերս Բանկի արշավի հաղթողներին. դիտեք ABNews.am կայքում
2025թ․-ի հունվար-փետրվարին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 5.7%-ով

4 լսելու հմտություններ, որոնց առաջնորդները պետք է տիրապետեն

Դկտ 17, 2024 12:33
38

Ինչու՞ է Լսելու Հմտությունը Կարևոր Աշխատանքային Հաղորդակցության Համար

Աշխատանքային միջավայրում արդյունավետ հաղորդակցություն ասելով՝ շատերը պատկերացնում են լավ բանավոր ներկայացումներ կամ համոզիչ ելույթներ։ Սակայն, հաղորդակցության կարևորագույն բաղադրիչներից մեկը՝ լսելու հմտությունը, հաճախ անտեսվում է թե՛ ղեկավարների, թե՛ աշխատակիցների կողմից։ Այս հոդվածում կներկայացնենք, թե ինչու է լսելու հմտությունը այնքան անհրաժեշտ և ինչպես կարելի է զարգացնել այն։

Ի՞նչ է նշանակում լավ լսող լինել

Լավ լսողը ոչ միայն լուռ լսում է մյուսին, այլ նաև հասկանում է ասվածի ենթատեքստը, տալիս է նպատակային հարցեր և արձագանքում՝ հստակություն մտցնելով երկխոսության մեջ։ Լավ լսողներն օգնում են խնդիրների արագ լուծմանը, աջակցում թիմային աշխատանքին և կառուցում վստահելի հարաբերություններ։

Լսելու հմտության պակասի հետևանքները

  1. Թյուրըմբռնումներ և սխալներ
    Լսելու անբավարար հմտությունը հաճախ հանգեցնում է սխալ հաղորդակցման։ Արդյունքում՝ առաջանում են խնդիրներ նախագծերի իրականացման կամ թիմային աշխատանքի ընթացքում։
  2. Կոնֆլիկտների աճ
    Եթե աշխատակիցները զգում են, որ իրենց չեն լսում, դա կարող է առաջացնել հիասթափություն և լարվածություն։ Հաճախակի են հանդիպում «բաց թողնված» հաղորդագրությունները, որոնք դառնում են կոնֆլիկտների հիմք։
  3. Նորարարության սահմանափակում
    Լավ գաղափարները կարող են կորել, եթե ղեկավարը կամ գործընկերը ժամանակ չգտնի կամ պատրաստ չլինի լսելու։

Ինչո՞ւ է լսելու հմտությունը շահավետ

  • Լավ ղեկավարները լսող են. Նրանք ստեղծում են միջավայր, որտեղ աշխատակիցները բաց են արտահայտվելու, ինչը մեծացնում է աշխատանքի արդյունավետությունը։
  • Վստահության կառուցում. Երբ մարդիկ զգում են, որ իրենց լսում են, նրանք ավելի բաց են համագործակցության և փոխանակման։
  • Խնդիրների արագ լուծում. Լսելու միջոցով հնարավոր է հասկանալ իրական խնդիրները և խուսափել ավելորդ քննարկումներից։

Ինչպե՞ս զարգացնել լսելու հմտությունը

  1. Ակտիվ Լսում
    • Դադարեցրեք այլ բաների վրա ուշադրությունը։
    • Պահեք աչքի կոնտակտը և օգտագործեք մարմնի լեզու (օրինակ՝ գլխով արեք, ժպտացեք)։
    • Փորձեք չընդհատել խոսողին։
  2. Հարցեր տուր
    Հստակ և հետևողական հարցերով կարող եք ցույց տալ, որ լսում և հետաքրքրվում եք։ Սա նաև օգնում է մանրամասները ավելի լավ հասկանալ։
  3. Կրկնեք և Հաստատեք
    Կրկնեք հիմնական ասվածը ձեր բառերով, որպեսզի համոզվեք, որ ճիշտ եք հասկացել։ Օրինակ՝ «Այսինքն, դուք ասում եք, որ…»։
  4. Խուսափեք Միաժամանակ Խոսելուց
    Սովորեք սպասել, մինչև խոսողը ավարտի իր միտքը։ Միաժամանակ խոսելն անկանոն և ոչ կառուցողական հաղորդակցության նշան է։
  5. Հուզական Ինտելեկտ
    Լսելու լավ հմտությունները նաև կապ ունեն հուզական ինտելեկտի հետ։ Հասկացեք խոսողի տոնն ու հույզերը՝ խոսքից այն կողմ։

***

Լսելու հմտությունը սերտ կապ ունի հաջողության հետ՝ թե՛ անձնական, թե՛ աշխատանքային կյանքում։ Այն ոչ միայն խթանում է արդյունավետ հաղորդակցությունը, այլ նաև օգնում է կառուցել վստահելի հարաբերություններ և բացահայտել նոր հնարավորություններ։ Անհրաժեշտ է հիշել, որ լսելու լավ հմտությունը՝ լավ հաղորդակցվելու առաջին քայլն է։

Աղբյուր՝ Harvard Business Review