Ամերիաբանկն ամփոփեց առաջնային սպասարկման գերազանցության մեկշաբաթյա ծրագիրը Սպասարկման ոլորտի բարելավմանն ու գերազանցությանն ուղղված , ևս մեկ  մոտիվացիոն մեծ նախագիծ իրականություն դարձավ։   Արդեն  15 տարի ֆինանսական շուկայի առաջատար Ամերիաբանկն ամփոփեց  իր մասնաճյուղային ցանցի ողջ անձնակազմի համար իրականացված առաջնային սպասարկման գերազանցության մեկշաբաթյա ծրագիրը։ Բանկի նպատակն է պարբերական վերապատրաստումների միջոցով բարձրացնել  առաջնային սպասարկման ոլորտի աշխատակիցների մասնագիտական հմտություններն ու կատարելագործել  հաղորդակցական հմտությունները։ Ծրագիրը հաջողությամբ վարեց առաջնային սպասարկման և հուզական ինտելեկտի ոլորտում որակավորված քոուչ, դասընթացավարության 10 տարվա փորձ ունեցող Անետա Կարոբկինան։ https://youtu.be/sx1j9UErNl8 Ամերիաբանկը մշակել է  սպասարկման, ծառայությունների մատուցման իր ստանդարտնմերն ու մշակույթը, որը  հաճախորդը տեսնում ու վայելում է բանկի յուրաքանչյուր մասնաճյուղ այցելելիս։