Կատարը ԱՄՆ-ից կգնի 42 մլրդ դոլարի սպառազինություն. Թրամփ
Վրաստանում գործազրկության մակարդակը 2024-ին նվազել է 2,5%-ով
ԵՄ ՀՆԱ-ն 2025-ի առաջին եռամսյակում աճել է 0.3%-ով
Հայաստանը՝ Wizz Air-ի ամսագրի հատուկ թողարկման մեջ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Evocabank-ը և EBRD-ն համագործակցության համաձայնագրեր են ստորագրել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. մարտին Հայաստանում գրանցվել է 3,273 նոր իրավաբանական և անհատ ձեռնարկատիրական միավոր
Ինչու են հազարավոր մարդիկ որոշել բիզնես սկսել հենց հիմա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը Հնդկաստանի հետ կնքել է ավելի քան 1.5 միլիարդ դոլարի պաշտպանական պայմանագրեր
Երիտասարդները կազմում են աշխարհի բնակչության 25%-ը. ՄԱԿ
Հայաստանում գործում է 72 արևային էլեկտրակայան
Տնտեսագիտական համալսարանում դիմորդների թիվն աճել է 19%-ով. Արմեն Գրիգորյան
Հայկական ԱԷԿ-ը մայիսի 15-ից կդադարեցնի աշխատանքը 60 օրով
Microsoft-ը հուլիսին կկրճատի 6000 աշխատակցի
Nissan-ը կկրճատի ևս 11 000 աշխատատեղ ամբողջ աշխարհում և կփակի յոթ գործարան
Ինչպես է այսօր զարգանում բեռնափոխադրման ոլորտը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Զեղծարարության տարածված սխեմաներից մեկը՝ հեռախոսազանգեր․ ինչպե՞ս պաշտպանվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի ՏՏ ոլորտը գերազանցում է սպասումները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայտնի են այս տարվա դպրոցական ավարտական քննությունների օրերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչու են նոր iPhone-ներն այդքան թանկ լինելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Panasonic-ը նախատեսում է կրճատել աշխատուժի 4%-ը

Ամերիաբանկն ամփոփեց առաջնային սպասարկման գերազանցության մեկշաբաթյա ծրագիրը

Հկտ 16, 2024 18:40
19

Սպասարկման ոլորտի բարելավմանն ու գերազանցությանն ուղղված , ևս մեկ  մոտիվացիոն մեծ նախագիծ իրականություն դարձավ։  

Արդեն  15 տարի ֆինանսական շուկայի առաջատար Ամերիաբանկն ամփոփեց  իր մասնաճյուղային ցանցի ողջ անձնակազմի համար իրականացված առաջնային սպասարկման գերազանցության մեկշաբաթյա ծրագիրը։

Բանկի նպատակն է պարբերական վերապատրաստումների միջոցով բարձրացնել  առաջնային սպասարկման ոլորտի աշխատակիցների մասնագիտական հմտություններն ու կատարելագործել  հաղորդակցական հմտությունները։

Ծրագիրը հաջողությամբ վարեց առաջնային սպասարկման և հուզական ինտելեկտի ոլորտում որակավորված քոուչ, դասընթացավարության 10 տարվա փորձ ունեցող Անետա Կարոբկինան։

Ամերիաբանկը մշակել է  սպասարկման, ծառայությունների մատուցման իր ստանդարտնմերն ու մշակույթը, որը  հաճախորդը տեսնում ու վայելում է բանկի յուրաքանչյուր մասնաճյուղ այցելելիս։