Զեղծարարության տարածված սխեմաներից մեկը՝ հեռախոսազանգեր․ ինչպե՞ս պաշտպանվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի ՏՏ ոլորտը գերազանցում է սպասումները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայտնի են այս տարվա դպրոցական ավարտական քննությունների օրերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչու են նոր iPhone-ներն այդքան թանկ լինելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Panasonic-ը նախատեսում է կրճատել աշխատուժի 4%-ը
Վրաստանում 18749 քաղաքացի օգտվել է կենսաթոշակային կուտակումներից
ԱՄՆ-ը մտադիր չէ Մեծ Բրիտանիայի համար մաքսատուրքերը 10%-ից իջեցնել
ԱՄՆ-ը և Չինաստան-ը համաձայնության են եկել. ինչ է սպասվում առաջիկայում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 4.9%-ով
ԱՄՆ-ը և Չինաստանը 115%-ով նվազեցրել են միմյանց նկատմամբ մաքսատուրքերը
2024 թվականին անչափահասների վերաբերյալ քննվել է 478 քրեական վարույթ․ ՔԿ նախագահ
Ավելի քան 450 չվերթ հետաձգվել է ԱՄՆ Ատլանտայի օդանավակայանում՝ թռիչքուղու հետ կապված խնդրի պատճառով. AP
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ.-ի հունվար-մարտին Հայաստանում մսի արտադրությունն աճել է 10%-ով
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիայում սոցցանցի ավելի քան 27.000 հաշիվ է արգելափակվել
Ինչպե՞ս գտնել բիզնես գաղափար, որը իսկապես կաշխատի քեզ համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վատիկանում Կարդինալների կոնկլավը ընտրեց Հռոմի նոր պապին՝ կարդինալ Ռոբերտ Ֆրենսիս Պրևոյին ԱՄՆ-ից
Հայաստանում ապրում է Հայրենական մեծ պատերազմի մասնակից շուրջ 30 վետերան
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0․4%-ով

Տարվա վերջը՝  բիզնեսի առաջընթացի կատարյալ պահ

Դկտ 14, 2024 12:21
40

Տարվա վերջին շաբաթները բիզնեսում հաճախ ընկալվում են որպես «ավարտի գիծ»՝ հաշվելով ձեռքբերումներն ու պլանավորելով հաջորդ տարին: Սակայն իրականում դրանք կարող են դառնալ ռազմավարական բեկման և նոր հնարավորությունների սկիզբ:

Հայկական բիզնեսի համար այս ժամանակահատվածը ոչ միայն ամփոփման, այլև վերագնահատման, նորարարական գաղափարների ներդրման և նոր տարում առաջատար դառնալու կատարյալ պահ է:

Ինչ պետք է անել տարվա վերջին շաբաթներին՝ առավելագույն արդյունքների հասնելու համար

1. Վերլուծել և վերաիմաստավորել ընթացիկ նպատակները

Վերջին շաբաթներն իդեալական են ձեր տարեկան նպատակների իրականացման մակարդակը վերլուծելու համար:

  • Ստեղծեք ամփոփիչ հաշվետվություն ձեր բիզնեսի բոլոր հիմնական բաժինների համար՝ վաճառք, մարքեթինգ, հաճախորդների սպասարկում և ֆինանսներ։
  • Վերլուծեք, թե որ ծրագրերը տվեցին սպասված արդյունքները և որոնք՝ ոչ։

Հարցեք ինքներդ ձեզ. Ի՞նչ կարող եք անել այլ կերպ հաջորդ տարի։

2. Ֆինանսական մաքրում և պլանավորում

Տարվա վերջը կարևոր է ֆինանսական ցուցանիշները վերանայելու և հաջորդ տարվա համար բյուջե կազմելու համար:

  • Հստակեցրեք հարկային պարտավորությունները և օգտագործեք հնարավոր հարկային արտոնությունները։
  • Ստուգեք բիզնեսի ծախսերը, գտեք օպտիմալացման կետեր և վերացրեք ավելորդ ծախսերը։

3. Մոտիվացնել թիմին՝ միավորելով նպատակները

Տարվա ավարտը հիանալի հնարավորություն է թիմին միավորելու և նրանց մոտիվացնելու:

  • Կազմակերպեք ամփոփիչ հավաք, որտեղ կգնահատեք տարվա ձեռքբերումները։
  • Պարգևատրեք լավագույն աշխատակիցներին և թիմերին՝ նրանց ներգրավվածությունը բարձրացնելու համար։

Գաղափար. Կիսվեք ապագայի ընդհանուր տեսլականով և ընդգծեք, թե ինչպես է թիմը մասնակցելու դրա իրականացմանը։

4. Ուշադրություն դարձնել հաճախորդներին

Տարվա վերջին հաճախորդներն ավելի բաց են տոնական առաջարկների և հատուկ ակցիաների համար:

  • Ստեղծեք բացառիկ փաթեթներ և առաջարկներ՝ տարին տպավորիչ ավարտելու համար։
  • Կապվեք ձեր հիմնական հաճախորդների հետ՝ շնորհակալություն հայտնելով համագործակցության համար։

Տոնական առաջարկների ուժ. Ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ ճիշտ ընտրված ակցիաները կարող են մինչև 20%-ով բարձրացնել վաճառքները տարվա վերջին շաբաթներին։

5. Նորարարական նախաձեռնությունների սկիզբ

Հենց տարվա վերջում է, որ կարելի է սկսել նորարարական փորձարկումներ՝ առանց կտրուկ ռիսկերի:

  • Ստուգեք նոր տեխնոլոգիաներ կամ մարքեթինգային ռազմավարություններ՝ պատրաստվելով դրանց ամբողջական ներդրմանը հաջորդ տարի։
  • Պարզեք, թե ինչպես կարող եք ավելացնել ավտոմատացումը և արդյունավետությունը ձեր բիզնեսում։

6. Կազմակերպել մթնոլորտային իրադարձություններ

Հայկական բիզնես մշակույթում կարևոր է ոչ միայն բիզնես վարել, այլև կապերը պահպանել:

  • Կազմակերպեք շնորհակալական երեկույթներ կամ փոքրիկ միջոցառումներ գործընկերների և հաճախորդների համար։
  • Ստեղծեք հիշարժան պահեր, որոնք ձեր բրենդը կդարձնեն ավելի մոտիվացնող և անձնական։

7. Պլանավորել ապագան՝ մեծ գաղափարներով

Տարվա վերջը սահուն անցում է դեպի ապագայի պլանավորում:

  • Ուրվագծեք երկարաժամկետ ռազմավարությունը՝ ընդգրկելով միջազգային շուկա դուրս գալու կամ նոր արտադրանք ներկայացնելու գաղափարները։
  • Ստեղծեք գործողությունների հստակ ծրագիր՝ ապագա մարտահրավերներին դիմակայելու համար։

***

Տարվա վերջին շաբաթները բիզնեսի համար ոչ թե ավարտ են, այլ նոր մեկնարկ: Այս շրջանը պետք է օգտագործել ստուգման, կազմակերպման և վերաիմաստավորման համար՝ պատրաստվելով հաջորդ տարվա նոր հնարավորություններին: Հայկական բիզնեսները, որոնք արդյունավետ կօգտագործեն այս ժամանակահատվածը, կկարողանան ոչ միայն ամրապնդել իրենց դիրքերը, այլև հասնել աննախադեպ հաջողությունների։