Փետրվարին Հայաստան է այցելել ավելի քան 117 հազար զբոսաշրջիկ
«Ucom Ֆելոուշիփ» ինկուբացիոն ծրագիրն ավարտվեց և հաղթողը ստացավ դրամական մրցանակ. դիտեք ABNews.am կայքում
Ինչպես է փոխվել ապահովագրական շուկան Հայաստանում 2024 թվականին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Ոսկե գնդակ-2025». ովքեր են գլխավոր հավակնորդները Goal-ի նոր վարկանիշում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ անդամ երկրների միջև փոխադարձ առևտրի ծավալն աճել է 6,3%-ով
Հայաստան այցելած զբոսաշրջիկների հիմնական հոսքերը և նպատակները. տվյալներ 2024-ի մասին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թրամփի վերադարձը հարվածել է աշխարհի միլիարդատերերին․ ով որքան է կորցրել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Դեմ Առ Դեմ՝ Մի դրամի ուժի հետ․ Սերունդների երկխոսություն մարզային ֆորումին մնացել են հաշված օրեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որոնք են Հայաստանում զբաղվածության առաջատար ոլորտները 2025-ի հունվարին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ճապոնիայի ՀՆԱ-ի 4-րդ եռամսյակի աճի գնահատականը նվազել է մինչև 0.6%
Google-ն ադրբեջանական քարոզչություն տարածող 16 հազարից ավելի YouTube-յան ալիք է արգելափակել
Հայաստանի պետական պարտքի նոր պատկերը. ինչ է փոխվել վերջին մեկ տարում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Բեռնափոխադրումների ծավալների դինամիկան Հայաստանում 2025-ի հունվարին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ պետական բյուջեի եկամուտները 2025-ի հունվարին. ինչ փոփոխություններ են եղել հարկային մուտքերում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կանանց զբաղվածության մակարդակը Հայաստանում. ինչպես է այն փոխվում ժամանակի ընթացքում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի փետրվարին ԱՄՆ-ում գործազրկությունը հասել է 4.1%-ի
Հայաստանում էլեկտրոնային առևտուրը նոր փուլ է մտնում. ինչ են ցույց տալիս վերջին թվերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Պատիժը խստանում է․ ինչ են ցույց տալիս բնապահպանական վերահսկողության թվերը 2024-ին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես է բաշխվել պետական բյուջեի ֆինանսավորումը 2025-ի հունվարին՝ ըստ ոլորտների. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Տարվա վերջը՝  բիզնեսի առաջընթացի կատարյալ պահ

Դկտ 14, 2024 12:21
38

Տարվա վերջին շաբաթները բիզնեսում հաճախ ընկալվում են որպես «ավարտի գիծ»՝ հաշվելով ձեռքբերումներն ու պլանավորելով հաջորդ տարին: Սակայն իրականում դրանք կարող են դառնալ ռազմավարական բեկման և նոր հնարավորությունների սկիզբ:

Հայկական բիզնեսի համար այս ժամանակահատվածը ոչ միայն ամփոփման, այլև վերագնահատման, նորարարական գաղափարների ներդրման և նոր տարում առաջատար դառնալու կատարյալ պահ է:

Ինչ պետք է անել տարվա վերջին շաբաթներին՝ առավելագույն արդյունքների հասնելու համար

1. Վերլուծել և վերաիմաստավորել ընթացիկ նպատակները

Վերջին շաբաթներն իդեալական են ձեր տարեկան նպատակների իրականացման մակարդակը վերլուծելու համար:

  • Ստեղծեք ամփոփիչ հաշվետվություն ձեր բիզնեսի բոլոր հիմնական բաժինների համար՝ վաճառք, մարքեթինգ, հաճախորդների սպասարկում և ֆինանսներ։
  • Վերլուծեք, թե որ ծրագրերը տվեցին սպասված արդյունքները և որոնք՝ ոչ։

Հարցեք ինքներդ ձեզ. Ի՞նչ կարող եք անել այլ կերպ հաջորդ տարի։

2. Ֆինանսական մաքրում և պլանավորում

Տարվա վերջը կարևոր է ֆինանսական ցուցանիշները վերանայելու և հաջորդ տարվա համար բյուջե կազմելու համար:

  • Հստակեցրեք հարկային պարտավորությունները և օգտագործեք հնարավոր հարկային արտոնությունները։
  • Ստուգեք բիզնեսի ծախսերը, գտեք օպտիմալացման կետեր և վերացրեք ավելորդ ծախսերը։

3. Մոտիվացնել թիմին՝ միավորելով նպատակները

Տարվա ավարտը հիանալի հնարավորություն է թիմին միավորելու և նրանց մոտիվացնելու:

  • Կազմակերպեք ամփոփիչ հավաք, որտեղ կգնահատեք տարվա ձեռքբերումները։
  • Պարգևատրեք լավագույն աշխատակիցներին և թիմերին՝ նրանց ներգրավվածությունը բարձրացնելու համար։

Գաղափար. Կիսվեք ապագայի ընդհանուր տեսլականով և ընդգծեք, թե ինչպես է թիմը մասնակցելու դրա իրականացմանը։

4. Ուշադրություն դարձնել հաճախորդներին

Տարվա վերջին հաճախորդներն ավելի բաց են տոնական առաջարկների և հատուկ ակցիաների համար:

  • Ստեղծեք բացառիկ փաթեթներ և առաջարկներ՝ տարին տպավորիչ ավարտելու համար։
  • Կապվեք ձեր հիմնական հաճախորդների հետ՝ շնորհակալություն հայտնելով համագործակցության համար։

Տոնական առաջարկների ուժ. Ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ ճիշտ ընտրված ակցիաները կարող են մինչև 20%-ով բարձրացնել վաճառքները տարվա վերջին շաբաթներին։

5. Նորարարական նախաձեռնությունների սկիզբ

Հենց տարվա վերջում է, որ կարելի է սկսել նորարարական փորձարկումներ՝ առանց կտրուկ ռիսկերի:

  • Ստուգեք նոր տեխնոլոգիաներ կամ մարքեթինգային ռազմավարություններ՝ պատրաստվելով դրանց ամբողջական ներդրմանը հաջորդ տարի։
  • Պարզեք, թե ինչպես կարող եք ավելացնել ավտոմատացումը և արդյունավետությունը ձեր բիզնեսում։

6. Կազմակերպել մթնոլորտային իրադարձություններ

Հայկական բիզնես մշակույթում կարևոր է ոչ միայն բիզնես վարել, այլև կապերը պահպանել:

  • Կազմակերպեք շնորհակալական երեկույթներ կամ փոքրիկ միջոցառումներ գործընկերների և հաճախորդների համար։
  • Ստեղծեք հիշարժան պահեր, որոնք ձեր բրենդը կդարձնեն ավելի մոտիվացնող և անձնական։

7. Պլանավորել ապագան՝ մեծ գաղափարներով

Տարվա վերջը սահուն անցում է դեպի ապագայի պլանավորում:

  • Ուրվագծեք երկարաժամկետ ռազմավարությունը՝ ընդգրկելով միջազգային շուկա դուրս գալու կամ նոր արտադրանք ներկայացնելու գաղափարները։
  • Ստեղծեք գործողությունների հստակ ծրագիր՝ ապագա մարտահրավերներին դիմակայելու համար։

***

Տարվա վերջին շաբաթները բիզնեսի համար ոչ թե ավարտ են, այլ նոր մեկնարկ: Այս շրջանը պետք է օգտագործել ստուգման, կազմակերպման և վերաիմաստավորման համար՝ պատրաստվելով հաջորդ տարվա նոր հնարավորություններին: Հայկական բիզնեսները, որոնք արդյունավետ կօգտագործեն այս ժամանակահատվածը, կկարողանան ոչ միայն ամրապնդել իրենց դիրքերը, այլև հասնել աննախադեպ հաջողությունների։