Ի՞նչն է խոչընդոտում Հայաստանի տնտեսությանը առաջ շարժվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանը քննարկում է որոշ ամերիկյան ապրանքների վրա 125% մաքսատուրքի չեղարկումը. Bloomberg
Ինչու է արժույթի տատանումը գլխացավանք դառնում բիզնեսի համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ նպատակով է ՊԵԿ-ն օգտագործում արհեստական բանականությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս 5 ոլորտները փոխել են մարդկանց կյանքը․ ինչպես դառնալ միլիարդատեր՝ մեկ գաղափարով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Պետդեպարտամենտում կկրճատեն ավելի քան 130 բաժիններ եւ ավելի քան 700 պաշտոններ
Ինչի վրա կծախսվի 5 միլիոն եվրոն․ կառավարությունը հաստատել է նոր ծրագիր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Զեղծարարության ի՞նչ տարբերակներ կան համացանցում այսօր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերազինված դասասենյակներ՝ սահմանամերձ շրջանների երեխաների համար. դիտեք ABNews.am կայքում
Վանաձորում բացվեց գերճշգրիտ սարքավորումներով հագեցած Յան Կլինիկ ախտորոշիչ կենտրոնը՝ Կոնվերս Բանկի աջակցությամբ. դիտեք ABNews.am կայքում
Հայաստանը 49 մլն դրամի օգնություն կտրամադրի Սիրիայի բնակչությանը
Աշխարհում ամենավտանգավոր ձկնատեսակը հայտնվել է հայկական շուկայում. ահազանգ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Intel-ը նախատեսում է աշխատանքից հեռացնել ավելի քան 21,000 աշխատակիցների
Հունվար-մարտ ժամանահատվածում Վրաստանի արտաքին առևտրաշրջանառությունը կազմել է 5.618 միլիարդ դոլար
Evocabank-ը կմասնակցի Career City Fest 2K25-ին․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱրարատԲանկն ու «ԱՐՓԱ» գիտահետազոտական ինստիտուտը հայտարարեցին համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews․am կայքում
Կոնվերս Բանկը CCF-ում. զարգացման քո ճանապարհը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչո՞ւ է Հայաստանի կեսը ապրում ապառիկով, ոչ թե եկամուտով. կարդացեք ABNews.am կայքում
2025-ին Ռուսաստանում գնաճի կանխատեսումը 4.5%-ից հասել է 7.6%-ի
ԿԲ-ն թողարկել է հուշադրամ՝ նվիրված Ջերարդ Գաֆէսճեանի 100-ամյակին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ավտոարտադրողները վերանայում են անցումը դեպի էլեկտրական մեքենաներ

Սպտ 13, 2024 16:22
814

Վերջին շրջանում աշխարհի խոշորագույն ավտոարտադրողները սկսել են վերանայել իրենց անցումը ամբողջովին էլեկտրական մեքենաներին։ Թեև նախկինում թվում էր, որ ավտոարդյունաբերության ապագան հիմնված է ամբողջովին էլեկտրամոբիլների վրա, սակայն ներկայիս իրադարձությունները ցույց են տալիս, որ անցումը կարող է ավելի երկարատև և բարդ լինել, քան կանխատեսվում էր։

Չինաստանը՝ հիբրիդների կենտրոնական շուկա

Չինաստանը, լինելով աշխարհի ամենամեծ ավտոշուկան, հանդիսանում է կարևոր ինդիկատոր ավտոմոբիլային արդյունաբերության ուղղությունների համար։ Վերջին տարիներին երկրում նկատվում է ավելի մեծ պահանջարկ հիբրիդային մեքենաների նկատմամբ՝ համեմատած ամբողջովին էլեկտրական մեքենաների հետ։ Չնայած պետության խթաններին, էլեկտրամոբիլները դեռ չեն հասցրել գերիշխել շուկայում։

Վճռական գործոնները

Էլեկտրական մեքենաների տարածումը խոչընդոտվում է մի շարք գործոններով։ Լիցքավորման ենթակառուցվածքների թերի զարգացումը շատ երկրներում, ինչպես նաև էլեկտրամոբիլների սահմանափակ հեռավորությունները մեծ տարածություններ հաղթահարելու համար, հանգեցնում են պահանջարկի նվազմանը։ Այս խնդիրներն ավելի ակնհայտ են դարձնում հիբրիդային մեքենաների առավելությունները, որոնք առաջարկում են հարմարավետության և տեխնոլոգիական անցումային լուծումներ։

Ford-ը՝ հիբրիդների օգտին

Ford Motor-ը դարձել է էլեկտրամոբիլների արտադրության դժվարությունների հետևանքով ամենանշանավոր օրինակներից մեկը։ Ընկերությունն այժմ յուրաքանչյուր էլեկտրամոբիլի արտադրության ժամանակ կորցնում է շուրջ 100,000 ԱՄՆ դոլար, ինչի հետևանքով վաճառքի մակարդակը չի արդարացնում սպասելիքները։ Այս հանգամանքները ստիպել են Ford-ին վերանայել իր ռազմավարությունը՝ հետաձգելով որոշ էլեկտրական մոդելների թողարկումը և փոխարենը կենտրոնանալով հիբրիդային մեքենաների վրա։

Hyundai-ի երկարաժամկետ նպատակները

Չնայած ռազմավարական փոփոխություններին, հարավկորեական Hyundai Motor-ը շարունակում է խոշոր նպատակներ դնել էլեկտրամոբիլների ոլորտում՝ նախատեսելով մինչև 2030 թվականը վաճառել տարեկան 2 մլն էլեկտրական մեքենա։ Սակայն, հաշվի առնելով շուկայի զարգացումները, Hyundai-ն որոշել է կրկնապատկել իր հիբրիդային մոդելների քանակը՝ համատեղելով ավանդական և նորարարական տեխնոլոգիաները։

Volvo-ն և Porsche-ն՝ ներքին այրման շարժիչներով

Volvo-ն նույնպես վերանայում է իր ծրագրերը՝ որոշելով ներքին այրման շարժիչով մեքենաները պահել վաճառքում 2030-ից հետո: Ընկերությունը չի շտապում ամբողջությամբ անցնել էլեկտրամոբիլների, հաշվի առնելով պահանջարկի աստիճանաբար փոփոխվող բնույթը։ Իսկ Porsche-ն, որն իր լյուքս դասի մեքենաներով հայտնի է, նույնպես չի բացառում ներքին այրման շարժիչով մոդելների հետագա զարգացումը։

Toyota-ն՝ հիբրիդների առաջամարտիկը

Toyota-ն արդեն տարիներ շարունակ հսկայական ներդրումներ է կատարում հիբրիդային տեխնոլոգիաների մեջ և շարունակում է այդ ուղղությամբ զարգանալ։ Ընկերությունը վստահ է, որ հիբրիդները ավելի իրատեսական լուծում են այս փուլում։ Բացի այդ, Toyota-ն ակտիվորեն զբաղվում է ջրածնային տեխնոլոգիաների զարգացմամբ և հզոր մարտկոցների ստեղծմամբ, որոնք կարող են ծառայել ինչպես էլեկտրական, այնպես էլ հիբրիդային մեքենաներին։

Արդյունաբերության ապագա՝ ավելի բազմազան

Այս փոփոխությունները ցույց են տալիս, որ ավտոմոբիլային արդյունաբերության ամբողջական անցումը էլեկտրամոբիլներին դեռ բավականին հեռու է։ Ավտոարտադրողները ստիպված են հարմարվել շուկայի պահանջներին՝ վերամշակելով իրենց ռազմավարությունները և միաժամանակ ներդրումներ կատարելով ինչպես էլեկտրական, այնպես էլ հիբրիդային տեխնոլոգիաներում։ Ապագան կարող է պահանջել ավելի հիբրիդային և բազմաբնույթ լուծումներ՝ էլեկտրամոբիլների անցումային շրջանում։