ՀՀ առաջատար կառուցապատողները հատուկ առաջարկներով են ներկայացել TOON EXPO MOSCOW 2025-ին. դիտեք ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ անդամ երկրների ՀՆԱ-ն մեկ տարվա ընթացքում աճել է գրեթե 4,5%-ով. Լուկաշենկո
Իսրայելի և Իրանի միջև հակամարտությունից կրած վնասը գնահատվում է 3 մլրդ ԱՄՆ դոլար. Bloomberg
Ինչպես հարստանալ՝ Ozon Հայաստան հարթակում մեղր վաճառելով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան 26 մլն եվրոյի վարկ և 2 մլն եվրոյի դրամաշնորհ կտրամադրի Հայաստանին
ՌԴ ԿԲ-ն առաջարկել է թվային ռուբլու ներդրումը 2025-ի հուլիսի 1-ի փոխարեն տեղափոխել 2026-ի սեպտեմբերի 1-ին
«Նաիրիտ»-ի ապամոնտաժման և տարածքի մաքրման համար տրամադրվել է $1.5 մլն դրամաշնորհ Համաշխարհային բանկից
Moody’s-ը հաստատել է Հայաստանի Ba3 վարկանիշը՝ «կայուն» հեռանկարով և 5% տնտեսական աճի կանխատեսմամբ
ԱրարատԲանկը 2024թ․-ին ՄՓՄՁ ոլորտի ֆինանսավորմանն ուղղել է ավելի քան 12 մլրդ ՀՀ դրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երեք եղանակ, որոնցով գործատուները կարող են թիմերն ավելի արդյունավետ դարձնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ երկրների համախառն ՀՆԱ-ն աճել է՝ 1.6 տրիլիոնից հասնելով 2.6 տրիլիոն դոլարի. Վլադիմիր Պուտին
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 99 դեպք. գրանցվել է 12 ավտովթար, վիրավորվել է 18 մարդ
Ռուսաստանի վարկային քարտերի ընդհանուր պարտքը հասել է 575.9 միլիարդ ռուբլու. Forbes
Հայաստանում առաջին անգամ անցկացվել է շրջանաձև տնտեսության միջազգային ֆորում. դիտեք ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լուծարեց Սյունիքի մարզի Լիճքի միջնակարգ դպրոցը. գյուղում 0-ից 6 տարեկան երեխա չկա
21 անհայտ կորած զինծառայողների ընտանիքները ևս 2 ամիս կստանան 300,000-ական դրամի աջակցությունը
Հունիսին ծիրանով բեռնված 626 մեքենա է անցել ՌԴ, իսկ կոնյակով բեռնված՝ 7 մեքենա մեկ օրում. Գևորգ Պապոյան
Հօգուտ ՀՀ-ի կփոխանցվի շուրջ 227 հազար դոլարին համարժեք 87 միլիոն 622 հազար դրամ. դատախազություն
IDBank-ի ներկայացուցիչը միացել է Trade Finance Global-ի խմբագրական խորհրդին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կառավարության որոշմամբ 6 ամսով կարգելվի Հայաստանից ցորենի, հնդկացորենի, արևածաղկի սերմի, ձեթի արտահանումը

Ավտոարտադրողները վերանայում են անցումը դեպի էլեկտրական մեքենաներ

Սպտ 13, 2024 16:22
823

Վերջին շրջանում աշխարհի խոշորագույն ավտոարտադրողները սկսել են վերանայել իրենց անցումը ամբողջովին էլեկտրական մեքենաներին։ Թեև նախկինում թվում էր, որ ավտոարդյունաբերության ապագան հիմնված է ամբողջովին էլեկտրամոբիլների վրա, սակայն ներկայիս իրադարձությունները ցույց են տալիս, որ անցումը կարող է ավելի երկարատև և բարդ լինել, քան կանխատեսվում էր։

Չինաստանը՝ հիբրիդների կենտրոնական շուկա

Չինաստանը, լինելով աշխարհի ամենամեծ ավտոշուկան, հանդիսանում է կարևոր ինդիկատոր ավտոմոբիլային արդյունաբերության ուղղությունների համար։ Վերջին տարիներին երկրում նկատվում է ավելի մեծ պահանջարկ հիբրիդային մեքենաների նկատմամբ՝ համեմատած ամբողջովին էլեկտրական մեքենաների հետ։ Չնայած պետության խթաններին, էլեկտրամոբիլները դեռ չեն հասցրել գերիշխել շուկայում։

Վճռական գործոնները

Էլեկտրական մեքենաների տարածումը խոչընդոտվում է մի շարք գործոններով։ Լիցքավորման ենթակառուցվածքների թերի զարգացումը շատ երկրներում, ինչպես նաև էլեկտրամոբիլների սահմանափակ հեռավորությունները մեծ տարածություններ հաղթահարելու համար, հանգեցնում են պահանջարկի նվազմանը։ Այս խնդիրներն ավելի ակնհայտ են դարձնում հիբրիդային մեքենաների առավելությունները, որոնք առաջարկում են հարմարավետության և տեխնոլոգիական անցումային լուծումներ։

Ford-ը՝ հիբրիդների օգտին

Ford Motor-ը դարձել է էլեկտրամոբիլների արտադրության դժվարությունների հետևանքով ամենանշանավոր օրինակներից մեկը։ Ընկերությունն այժմ յուրաքանչյուր էլեկտրամոբիլի արտադրության ժամանակ կորցնում է շուրջ 100,000 ԱՄՆ դոլար, ինչի հետևանքով վաճառքի մակարդակը չի արդարացնում սպասելիքները։ Այս հանգամանքները ստիպել են Ford-ին վերանայել իր ռազմավարությունը՝ հետաձգելով որոշ էլեկտրական մոդելների թողարկումը և փոխարենը կենտրոնանալով հիբրիդային մեքենաների վրա։

Hyundai-ի երկարաժամկետ նպատակները

Չնայած ռազմավարական փոփոխություններին, հարավկորեական Hyundai Motor-ը շարունակում է խոշոր նպատակներ դնել էլեկտրամոբիլների ոլորտում՝ նախատեսելով մինչև 2030 թվականը վաճառել տարեկան 2 մլն էլեկտրական մեքենա։ Սակայն, հաշվի առնելով շուկայի զարգացումները, Hyundai-ն որոշել է կրկնապատկել իր հիբրիդային մոդելների քանակը՝ համատեղելով ավանդական և նորարարական տեխնոլոգիաները։

Volvo-ն և Porsche-ն՝ ներքին այրման շարժիչներով

Volvo-ն նույնպես վերանայում է իր ծրագրերը՝ որոշելով ներքին այրման շարժիչով մեքենաները պահել վաճառքում 2030-ից հետո: Ընկերությունը չի շտապում ամբողջությամբ անցնել էլեկտրամոբիլների, հաշվի առնելով պահանջարկի աստիճանաբար փոփոխվող բնույթը։ Իսկ Porsche-ն, որն իր լյուքս դասի մեքենաներով հայտնի է, նույնպես չի բացառում ներքին այրման շարժիչով մոդելների հետագա զարգացումը։

Toyota-ն՝ հիբրիդների առաջամարտիկը

Toyota-ն արդեն տարիներ շարունակ հսկայական ներդրումներ է կատարում հիբրիդային տեխնոլոգիաների մեջ և շարունակում է այդ ուղղությամբ զարգանալ։ Ընկերությունը վստահ է, որ հիբրիդները ավելի իրատեսական լուծում են այս փուլում։ Բացի այդ, Toyota-ն ակտիվորեն զբաղվում է ջրածնային տեխնոլոգիաների զարգացմամբ և հզոր մարտկոցների ստեղծմամբ, որոնք կարող են ծառայել ինչպես էլեկտրական, այնպես էլ հիբրիդային մեքենաներին։

Արդյունաբերության ապագա՝ ավելի բազմազան

Այս փոփոխությունները ցույց են տալիս, որ ավտոմոբիլային արդյունաբերության ամբողջական անցումը էլեկտրամոբիլներին դեռ բավականին հեռու է։ Ավտոարտադրողները ստիպված են հարմարվել շուկայի պահանջներին՝ վերամշակելով իրենց ռազմավարությունները և միաժամանակ ներդրումներ կատարելով ինչպես էլեկտրական, այնպես էլ հիբրիդային տեխնոլոգիաներում։ Ապագան կարող է պահանջել ավելի հիբրիդային և բազմաբնույթ լուծումներ՝ էլեկտրամոբիլների անցումային շրջանում։