ԱՄՆ-ում աղջիկը սիրահարվել է ChatGPT-ի հետ ստեղծած կերպարին. ինչ է տեղի ունեցել հետո. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Apple-ի՝ 90,15 մլրդ դոլար եկամուտի և iPhone 14-ի գնի կտրուկ նվազեցման, աշխարհի ամենաթանկ բրենդների մասին և ոչ միայն

Նյմ 10, 2022 15:29
126
ADS
Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ.
Աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը գլախվորում է Apple-ը Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը, որը գլխավորում է Apple-ը, երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է: Երրորդում Amazon-ն է: Չորրոդ տեղում Google-ը, Հինգերորդը Samsung-ն է: Լավագույն տասնյակում են Toyota-ն, Coca-Cola-ն, Mercedes-Benz-ը, Disney-ը, Nike-ը:
Շահույթ
Apple-ի եկամուտը եռամսյակում կազմել է 90,15 մլրդ դոլար
Ամենաթանկ բրենդների առաջատար Apple-ը հրապարակել է եռամսյակային հաշվետվությունը, որի համաձայն ընկերության եկամուտը եռամսյակում կազմել է 90,15 մլրդ դոլար: տարեկան աճելով 8,1%-ով: Զուտ շահույթը կազմում է 20,7 մլրդ դոլար, գումարը փոքր-ինչ փոխվել է. 2021 թվականին նույն եռամսյակում այն կազմել է 20,5 մլրդ դոլար: iPhone-ի եկամուտը, որը կազմում է 42,63 միլիարդ դոլար, տարեկան կտրվածքով ավելացել է 9,67%-ով, Mac-ի եկամուտը 11,51 մլրդ դոլար, տարեկան կտրվածքով ավելացել է 25,39%-ով: Համակարգիչների վաճառքն աճել է՝ չնայած այն հանգամանքին, որ բաղադրիչների մատակարարների եւ մրցակիցների եռամսյակային տվյալները վկայում են վաճառքի կտրուկ դանդաղման մասին:
Պաշարներից ազատվելու անհրաժեշտություն
Apple-ը պատրաստվում է կտրուկ նվազեցնել iPhone 14-ի գինը
Apple-ը որոշել է աննորմալ կերպով ավելացնել iPhone 14 սմարթֆոնի մոդելի արտադրության պատվերները: Ըստ վերլուծաբանների նոր iPhone 14-ի արտադրության համար գործախվելու են բաղադրիչներ և առկա հնարավորություններ, որոնք մնացել են iPhone 14 Plus մոդելի արտադրության կրճատումից հետո: Միաժամանակ, ըստ աղբյուրների նախատեսում է այս եռամսյակի վերջում և հաջորդ եռամսյակի սկզբին կտրուկ նվազեցնել բազային մոդելի գները: Սա անհրաժեշտ է պահանջարկը մեծացնելու, նա պաշարներից ազատվելու համար:
Նորույթ
Xiaomi-ն ներկայացրել է շարժական Leica պրոֆեսիոնալ ոսպնյակով սմարթֆոնը
Xiaomi -ին նորություն ունի: Ընկերությունը ներկայացրել է Xiaomi 12S Ultra կոնցեպտ սմարթֆոնը, որին կարող եք կցել Leica-ից անջատվող ոսպնյակ, գաջեթը վերածելով պրոֆեսիոնալ տեսախցիկի: Սմարթֆոնը ստացել է երկու 1 դյույմ անկյունագծով սենսոր մակագրված կլոր մոդուլի մեջ: Կան նաև հատուկ ամրակներ, որոնց վրա տեղադրված է ոսպնյակը: Ըստ արտադրողի, այս լուծումն ապահովում է դաշտի իրական խորություն լուսանկարներում, առանց սմարթֆոնների ծրագրային ապահովման միջոցով դրան հասնելու անհրաժեշտության: Xiaomi-ն նշել է, որ այս նախագիծը կմնա որպես կոնցեպտ. ապրանքանիշը մտադիր չէ սարքը զանգվածային շուկա դուրս բերել:
Բիզնեսի զարգացում
Huawei-ը գտել է ապրանքները Ռուսաստան առաքելու միջոց
Չինական Huawei հեռահաղորդակցական ընկերությունն էլ չի հեռանում ռուսական շուկայից: Բրենդային ապրանքների առաքումն իրականացվում է Չինաստանի դիստրիբյուտորի միջոցով: Mobile Research Group-ի առաջատար վերլուծաբանը նշել է, որ մինչև Արևմուտքի պատժամիջոցների սահմանումը, ընկերությունները ուղղակիորեն ապրանքներ էին ներմուծում, սակայն շուկայում վիճակը փոխվել է: Ընդ որում Ամանորից առաջ ընկերությունը կազմակերպում է մի քանի ապրանքի վաճառք և ակցիաներ: Ու բրենդի ղեկավարությունը բազմաթիվ ծրագրեր ունի իր բիզնեսի զարգացման համար:
Նորույթ
Vertu-ն սկսել է կրիպտո հեռախոսներ վաճառել 41,500 դոլարով
Vertu-ն էլ ներկայացրել և թողարկել է նոր սարքերի METAVERTU շարքը: Դրանք անվանելով աշխարհի առաջին Web3 հեռախոսները: Շարքը ներառում է 10 մոդել՝ 3,3 հազար դոլարից մինչև 41,5 հազար դոլար գներով: Սմարթֆոնն աջակցում է Web2 և Web3 համակարգերին, ունի ներկառուցված կրիպտո դրամապանակ և ապակենտրոնացված հավելվածների մարքեթփլեյս: Բացի այդ, սարքը թույլ է տալիս ստեղծել և պահել NFT-ներ:
Street View 2023թ՝ Google-ը կդադարեցնի Street View-ի աջակցությունը
Google-ը նախատեսում է 2023 թ մարտին դադարեցնել Street View առանձին հավելվածի աջակցությունը: Արդեն առաջիկա շաբաթներին ընկերությունը կհեռացնի հավելվածը App Store-ից և Google Play-ից: Street View հավելվածը, որը հասանելի է ինչպես Android-ի, այնպես էլ iOS-ի համար, թույլ է տալիս դիտել աշխարհի տարբեր վայրերը Google-ի քարտեզներում, նաև ավելացնել 360՜ անկյան դիտման հնարավորությունը, որով կարելի է դիտել տարբեր քաղաքների փողոցները: Այս փոփոխությունը դժվար թե ազդի հենց Google Maps-ի վրա: Ընդհակառակը, Street View-ն կարող է ավելի դետալային և ավելի լավը դառնալ Google Maps-ում:
Cybertruck Tesla-ն նախատեսում է պիկապի զանգվածային արտադրությունը սկսել 2023 թ. վերջին
Tesla-ն նախատեսում է իր Cybertruck-ի զանգվածային արտադրությունը սկսել 2023 թվականի վերջին: Գրեթե երկու տարի անց այն բանից, երբ Իլոն Մասկը ներկայացրեց երկար սպասված պիկապը: Սա նշանակում է, որ մոտ 100 000 պոտենցիալ գնորդները, որոնք վճարել են 100 դոլար Cybertruck-ի ամրագրման համար, պետք է սպասեն եւս մեկ տարի: Ընկերությունը չի հայտարարել Cybertruck-ի վերջնական գինը, չի ցուցադրել մեքենայի արտադրական տարբերակը եւ չի նշել, թե ինչպես են մատակարարվելու նոր մոդելի մարտկոցները: 2019-ին Tesla-ն սկզբնական գինը պլանավորել է 40 000 դոլարից պակաս, սակայն նոր մեքենաների գները այդ ժամանակվանից աճել են, եւ Tesla-ն բարձրացրել է իր ամբողջ շարքի գները:
Կրակոտ զմրուխտե մեքենան
Եղիսաբեթ II-ի ավտոպարկից Jaguar լիաքարշակ ունիվերսալը աճուրդի կհանվի
Մեծ Բրիտանիայի թագուհի Եղիսաբեթ II-ին պատկանող Jaguar X-Type Estate լիաքարշակ ունիվերսալը աճուրդի կհանվի անգլիական Historics Auctioners աճուրդի տանը: Կազմակերպիչների խոսքով՝ լոտի մեկնարկային եւ նվազագույն գինը չի սահմանվի, ուստի տեսականորեն այն կարող է վաճառվել նույնիսկ 1 ֆունտ ստեռլինգով: 2009 թվականին թողարկված կրակոտ զմրուխտե մեքենայի առաջին սեփականատերը թագուհին էր ու մեքենայի վազքը կազմում է մոտ 117 հազար կմ:
Լիաքարշակ մեքենա Ferrari-ն ներկայացրել է լիաքարշակ 499P հիպերքարը
Ferrari ընկերությունը ներկայացրել է Ferrari 499P հիպերքարը, որով 50 տարվա բացակայությունից հետո կվերադառնա մարաթոնյան մրցարշավների բարձրակարգ դաս: Լիաքարշակ մեքենան հագեցած է V6 բենզինային տուրբոշարժիչով: Ferrari 499P-ն մրցարշավներին առաջին անգամ կմասնակցի 2023 թվականի մարտին՝ ամերիկյան Սեբրինգ քաղաքում: Այնուհետեւ հիպերքարը կմասնակցի առաջնության մնացած փուլերին:
Subaru Impreza
Subaru-ն կթողարկի նոր սերնդի Impreza
Ճապոնական Subaru ավտոարտադրողը հրապարակել է Impreza մոդելի նոր սերնդի թիզերային պատկերը: Նոր Impreza-ն նոր մակարդակի կբարձրացնի մոդելի բազմակողմանիությունը, կարողությունները և ոճը; Նկարում պատկերված է հեչբեք մեքենայի ուրվագիծը: Միաժամանակ Subaru Impreza-ի ներկա սերնդում այն հասանելի է նաև սեդան թափքով: Արտադրողը դեռ չի հրապարակել մոդելի նոր սերնդի մասին տեղեկություն: Միևնույն ժամանակ, Subaru Crosstrek քրոսովերը, որը դիզայնով նման է Impreza-ին, սերնդափոխությունից հետո ստացել է 2.0 լիտրանոց բռնցքամարտիկ շարժիչ 152 ձիաուժ հզորությամբ:
Մանրածախ առևտուր
Wildberries-ի շրջանառությունն առաջին անգամ գերազանցել է 1 տրիլիոն ռուբլին
Wildberries-ի շրջանառությունն առաջին անգամ գերազանցել է 1.1 տրիլիոն ռուբլին: Ցուցանիշը տարեկան կտրվածքով աճել է 95%-ով: Շուկայի տվյալներով՝ կտորներով վաճառքի աճը կազմել է 76%: Պատվերների ընդհանուր թիվը հասել է 954,7 միլիոնի՝ 83 տոկոսով ավելի 2021 թվականի նույն ժամանակահատվածի համեմատ:
Նոր Twitter L՚Oreal-ը սառեցրել է Twitter-ում գովազդի համար ծախսերը
L՚Oreal SA խումբը, որը կոսմետիկայի խոշորագույն արտադրողն է աշխարհում, դադարեցրել է գովազդի համար ծախսերը Twitter-ում այն բանից մի քանի օր անց, երբ ընկերությունը ձեռք բերեց միլիարդատեր Իլոն Մասքը: Financial Times թերթը հայտնում է, որ գովազդը դադարեցնելու մասին որոշումը չի ընդունվել: Twitter-ի ներկայացուցիչները չեն պատասխանել մեկնաբանության մասին հարցմանը: L՚Oreal-ը մտնում է աշխարհում խոշորագույն գովազդատուների տասնյակի մեջ: Անցյալ տարի ընկերության գովազդային ծախսերը գերազանցել են 10 միլիարդ եվրոն: Ընդ որում, ֆիրման ծախսում է Twitter-ում գովազդի համար բյուջեի միայն մի փոքր մասը նախընտրելով TikTok եւ Instagram սոցիալական ցանցերը: