Զբաղվածության ապագան. ի՞նչ հմտություններ են պահանջվելու 2030 թվականին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ի՞նչ է բարձր-ցածր մեթոդը և ինչու՞ է այն կարևոր բիզնեսի ծախսերի կառավարման համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Team Telecom Armenia-ի Կայուն զարգացման պարտատոմսերը ցուցակվելու են Հայաստանի ֆոնդային բորսայում. դիտեք ABNews.am կայքում
3-5 տարեկան երեխաների շուրջ 80 %-ն ընդգրկված է նախադպրոցական կրթության համակարգում. ԿԳՄՍ փոխնախարար
Idram Junior-ը գրքեր է նվիրել դպրոցներին. դիտեք ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկում ամփոփել են C360 Visa քարտապանների համար արշավի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր առևտրային պատերազմ. ի՞նչ է ուզում ԱՄՆ-ը Եվրոպայից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մեկ տարում ԱՄՆ-ից արտաքսվել է ավելի քան 270 000 միգրանտ
Ովքե՞ր են Forbes-ի ցուցակում հայտնված հայազգի միլիարդատերերը և ինչով են նրանք զբաղվում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչո՞վ է առանձնանում Հայաստանի ստարտափ էկոհամակարգը համաշխարհային վարկանիշում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աստվածաշնչի 10 պատվիրաններով քարե սալիկը վաճառվել է 5.04 միլիոն դոլարով
Կառավարությունը քայլեր կձեռնարկի զինծառայությունից խուսափումը կանխելու համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Big Christmas Market-ը` Իդրամի, IDBank-ի ու idplus-ի հետ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Nvidia-ն ներկայացրել է արհեստական բանականության զարգացման նոր գործիք. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանի ՀՆԱ-ի աճը տարեվերջին կկազմի 4%. Վլադիմիր Պուտին
​Օդի ջերմաստիճանը կնվազի 3-6 աստիճանով
ԱՄՆ կառավարությունը փակման վտանգի առաջ. ինչու՞ է Թրամփը կանգնեցրել կառավարության աշխատանքը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Լոնդոնը 2025 թ. Կիևին կտրամադրի 285 միլիոն դոլարի լրացուցիչ փաթեթ
Օպերայի շենքը կլուսավորվի LED լուսարձակներով

Ի՞նչ պետք է իմանան վաճառողները Ozon-ում իրենց բիզնեսը սկսելիս

Դկտ 13, 2024 16:23
40
ADS

Ozon ԱՊՀ տարածքում ամենամեծ մարքեթփլեյսերից մեկն է: Այսօր նրա լսարանն արդեն 53,5 միլիոն ակտիվ օգտատեր է, և այս ցուցանիշը շարունակում է աճել։ Ձեռնարկատերերի համար սա գումար վաստակելու լայն հնարավորություններ է բացում: Այնուամենայնիվ, ինչպես ցանկացած գործում, այստեղ էլ կան նրբություններ, որոնք պետք է հաշվի առնել հաջողության հասնելու համար: Այս հոդվածում  կպատմենք հիմնական ասպեկտների մասին, որոնք կօգնեն կառուցել կայուն և շահավետ բիզնես Ozon-ի հետ:

Թիրախի և տեսականու ընտրություն

Ozon-ում հաջողության հասնելու առաջին քայլը թիրախի գրագետ ընտրությունն է և տեսականու ճիշտ ձևավորումը: Դրա համար անհրաժեշտ է ուսումնասիրել շուկան, որպեսզի հասկանաք, թե որ ապրանքներն են ամենամեծ պահանջարկը վայելում: Դա հեշտ է անել հարթակի վերլուծության օգնությամբ, որը հասանելի է դառնում Ozon seller-ում գրանցվելուց հետո: Ամբողջ գործընթացը տևում է ոչ ավելի, քան 15 րոպե։ Բավարար է ընդամենը լրացնել ձևաթուղթը, կցել հեռախոսահամարը և անհրաժեշտ փաստաթղթերը հաշվին:

Գրանցվելուց հետո անձնական հաշվում կհայտնվեն անհրաժեշտ բաժինները։ «Պահանջված ապրանքներ» ներդիրը ցույց է տալիս, թե որ ապրանքներն են առավել հաճախ գնում հարթակում, «Որոնման հարցումները»՝ քանի հաճախորդ է փնտրում այն, ինչ նախատեսում եք վաճառել: Բացի այդ, կարող եք անմիջապես հասկանալ, թե մարդիկ ինչ ապրանքներ կցանկանային գնել, որոնք դեռ չկան Ozon-ում:

Ընդհանուր խորհուրդներ`

  • Խուսափե՛ք այն կատեգորիաներից, որտեղ մրցակցությունը չափազանց բարձր է: Գտե՛ք հավասարակշռություն ապրանքի պահանջարկի և մրցակցության մակարդակի միջև:
  • Վերլուծե՛ք մրցակիցների գները և սահմանե՛ք արժեքը՝ հաշվի առնելով լոգիստիկայի մարգինալությունը և ծախսերը:
  • Ձեր արտադրանքի որակը առանցքային դեր է խաղում գնորդների պահպանման և դրական արձագանքների ստացման հարցում:

Լոգիստիկա և առաքում

Արդյունավետ լոգիստիկան Ozon-ում հաջող բիզնեսի հիմքն է: Հարթակը առաջարկում է առաքման տարբեր տեսակներ: Ընտրե՛ք այն տարբերակը, որը լավագույնս համապատասխանում է Ձեր կարիքներին և հնարավորություններին`

  • FBO` Ozon-ը իր վրա է վերցնում ապրանքների պահեստավորումը, փաթեթավորումը և առաքումը: Գերազանց ընտրություն այն ապրանքների համար, որոնք ստուգված են և մեծ պահանջարկ ունեն: Համագործակցության այս սխեման թույլ է տալիս ապրանքները պահել գնորդների մեծամասնությանն ամենամոտ պահեստում, ինչը նշանակում է զգալիորեն կրճատել առաքման ժամանակը:
  • FBS` ապրանքը Դուք ինքներդ եք պահում, բայց առաքումն իրականացվում է Ozon-ի ջանքերով: Հարմար է նորույթների համար, որոնք Դուք դեռ փորձարկում եք:
  • realFBS` լիովին անկախ աշխատանք լոգիստիկան պլանավորելիս: Հարմար է սեփական առաքման համակարգով աշխատող վաճառողների համար:

Ապրանքի քարտի օպտիմալացում

Ապրանքի քարտի ճիշտ կարգավորումը բարձր վաճառքների բանալին է: Հատուկ ուշադրություն դարձրե՛ք հետևյալ ասպեկտներին`

  • Անվանումը պետք է լինի տեղեկատվական և պարունակի գնորդի խնդրանքին համապատասխան բանալի բառեր:
  • Նկարագրությունն ավելի լավ է դարձնել մանրամասն, կառուցվածքային և գրավիչ:
  • Բարձրորակ լուսանկարները կարևոր դեր են խաղում գնման մասին որոշում կայացնելու հարցում: Լուսանկարեք ապրանքը տարբեր անկյուններից՝ ցույց տալով գործողության մեջ:
  • Եթե կա հնարավորություն, ավելի լավ է քարտին անմիջապես կցել տեսանյութ։ Այս կերպ մարդիկ կարող են տեսնել Ձեր արտադրանքը բոլոր կողմերից:

Ի դեպ, աշխատելու ընթացքում կարող եք բարելավել ապրանքի քարտը՝ ավելացնել լուսանկարներ, ինֆոգրաֆիկա և տեսանյութեր՝ վաճառքն ավելի ակտիվ դարձնելու համար:

Աշխատանք կարծիքների և վարկանիշի հետ

Կարծիքների հետ աշխատելիս բարեգթությունը և օպերատիվությունը հաջողության կարևոր գործոն են Ozon-ում: Փորձեք պատասխանել բոլոր հաղորդագրություններին, սա ցույց կտա գնորդներին, որ Դուք հոգում եք սպասարկման որակի մասին և կապի մեջ եք մնում ցանկացած իրավիճակում: Հաճախ նույնիսկ բացասական կարծիքները կարող են ի օգուտ Ձեզ դառնալ՝ առաջարկելով խնդրի լուծումը: Եվ հաճախ է պատահում, որ մարդը սխալ է հասկանում հրահանգները և պարզապես սխալ է օգտագործում ապրանքը։ Հիշեք, որ արձագանքելով թողած կարծիքին, Դուք ոչ միայն շփվում եք կոնկրետ գնորդի հետ, այլև ցույց եք տալիս այլ պոտենցիալ հաճախորդներին Ձեր վերաբերմունքը սպառողներին:

Գովազդային արշավներ և առաջխաղացում

Ozon-ի գովազդային գործիքների օգտագործումը կօգնի ավելի շատ գնորդներ ներգրավել և ավելացնել վաճառքը: Կան ինչպես վճարովի, այնպես էլ անվճար տարբերակներ: Երբ գնորդը գրում է հարցում, մարքեթփլեյսը գնահատում և ընտրում է ապրանքը՝ հիմնվելով հիմնական պարամետրերի վրա՝ պահանջարկ, տեքստի համապատասխանություն, վաճառքի ծավալներ, գին, վարկանիշ, առաքում, անհատականացում, մասնակցություն ակցիաներին, էքսպրես առաքման հնարավորություններ:

Աշխատելով բարելավել այս բոլոր ցուցանիշները` կարելի է մեծացնել հաջողության Ձեր հնարավորությունները: Սկզբում ամենաարդյունավետը տրաֆարետներն են, ելքը դեպի առաջատար շարքեր, առաջխաղացումը որոնման մեջ, ինչպես նաև մասնակցությունը ակցիաներին և ծախծխումներին: Հաջորդը պետք է վերլուծել Ձեր գովազդային արշավների արդյունքները և ընտրել գովազդի ամենաօպտիմալ մեթոդները:

Վերլուծություն և մոնիտորինգ

Ozon-ում սեփական խանութի արդյունավետության ցուցանիշների կանոնավոր վերլուծությունն անհրաժեշտ է հիմնավորված որոշումներ կայացնելու համար: Հարթակի ներկառուցված վերլուծությունը թույլ է տալիս վաճառողներին տեսնել վաճառքի ամբողջական վիճակագրությունը սեփական և հարակից կատեգորիաներում, ուսումնասիրել ամենամոտ մրցակիցներին, տեսնել, թե որ ապրանքներն են ավելի ակտիվ վաճառվում, որպեսզի կարգավորեն տեսականին:

Ozon-ն աջակցում է վաճառողներին՝ կիսելով մեծ քանակի տեղեկություններ այն մասին, թե ինչպես արդյունավետ դարձնել բիզնեսը մարքեթփլեյսում: «Գիտելիքների բազայում» հավաքված են մանրամասն քայլերով հրահանգներ, որոնք կօգնեն սկսնակ ձեռներեցներին գտնել հարցերի մեծ մասի պատասխանները: Այստեղ, բաժիններով հավաքված են արժեքավոր խորհուրդներ, որոնք վերաբերում են   պահեստի, պատվերների և վերադարձի, առաջխաղացման, վաճառքի և հաշվետվությունների վերլուծության, վարկանիշների, ֆինանսների, հաշվապահական հաշվառման և շատ այլ բաների  հետ աշխատանքներին:

Ավելի քան 40 անվճար դասընթացներ սկսնակների համար հասանելի են Ozon Ուսուցում կայքում, ինչպես նաև տարբեր սիմուլյատորներ և վիդեո հրահանգներ, հաջողակ վաճառողների և փորձագետների խորհուրդներ: Բացի այդ, Ozon-ը ամենշաբաթյա վեբինարներ է անցկացնում տարբեր թեմաներով` հարթակում աշխատելու հետ կապված: Կարելի է մասնակցել առցանց և հարցեր տալ բանախոսներին կամ դիտել ձայնագրված վեբինարը ցանկացած հարմար ժամանակ:

Մարքեթփլեյսում բիզնեսի ստեղծումը պահանջում է մանրակրկիտ պլանավորում և մշտական ​​վերլուծություն: Թիրախի ճիշտ ընտրությունը, լոգիստիկայի գրագետ կազմակերպումը, ապրանքների որակյալ ներկայացումը և գովազդային արշավները կօգնեն հասնել բարձր արդյունքների: Ozon-ն օգնում է իր գործընկերներին ամեն փուլում՝ հնարավորինս արագ և հարմարավետ դարձնելով հաջողության ճանապարհը: Մանրամասները հասանելի են կայքում։