ԵՄ աջակցությունը ՀԱԷԿ-ին՝ նոր միջուկային նախագծերի մեկնարկը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպե՞ս է Netflix-ի նոր ռազմավարությունը ազդել բաժնետոմսերի աճի վրա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Brent նավթը թանկացել է՝ մեկ բարելի դիմաց 74,75 դոլար
Կենտրոնական բանկը սահմանում է կապիտալի հակացիկլիկ շեմի նոր մակարդակ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մի շարք բնակավայրերում տեղացել է առաջին ձյունը
Ճապոնիան ավելացրել է ավտոմեքենաների արտահանումը դեպի Ռուսաստան
Գազայի մոտ 345 հազար բնակիչներ այս ձմռանը կբախվեն սովի աղետալի մակարդակի. ՄԱԿ
«Կայուն խաղաղության բանաձևը». Ինդոնեզիա – Աչեհ. դիտեք՝ ABNews.am կայքում
Վրացական գինու արտահանումից եկամուտները կհասնեն 500 մլն դոլարի
2024թ. 9 ամսում ՀՀ բանկերի զուտ շահույթն աճել է 25%-ով
Հաստատվել են նոր ծրագրեր՝ ճանապարհների և կամուրջների հիմնանորոգման համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
AmCham-ի «Be My Guest»-ը՝ IDBank-ի «Հին Երևան» մասնաճյուղում. դիտեք՝ ABNews.am կայքում
ԿԳՄՍՆ-ն 1,9 մլն դոլար է վճարել հեծանիվ գնելու համար
«Իմ Ամերիա, իմ Հայաստան». Ամերիաբանկի նոր նախագիծը. դիտեք՝ ABNews.am կայքում
Կառավարությունը նախատեսում է մետրոյի նոր կանգառ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Tether-ը հայտնել է, որ USDT օգտագործողների թիվը հասել է 330 միլիոնի
Ռուսաստանում հոկտեմբերի 8-14-ը տարեկան գնաճը կազմել է 8.51%
ՀՀ կառավարությունը բարձրացնում է քաղաքացիության ստացման և դադարեցման տուրքերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Windows-ի օգտատերերը շարունակում են ենթարկվել կիբերհարձակումների աճող վտանգին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերջին տասնամյակներում ՀՀ-ում շուրջ 80 հազար աղջիկ չի ծնվել

Էլեկտրական մեքենաների ներմուծման քվոտայի սպառման վերաբերյալ կառավարությունը հանդես է գալիս նոր առաջարկներով

Հկտ 10, 2024 14:33
42
ADS

Հոկտեմբերի 1-ի դրությամբ Հայաստանում սպառվել է էլեկտրական մեքենաների ներմուծման համար նախատեսված 0 տոկոս մաքսավճարով քվոտան, որի ընդհանուր թիվը 7 400 հատ էր։

Այս մասին տեղեկացրեց Էկոնոմիկայի նախարար Գևորգ Պապոյանը կառավարության նիստում։ Էլեկտրական մեքենաների նկատմամբ աճող հետաքրքրությունը և ներմուծումների ծավալի ավելացումը նպաստեցին քվոտայի ամբողջական սպառմանը:

Նոր նախագծով առաջարկվում է մինչև տարեվերջ քվոտայի թիվը 600-ով ավելացնել դիլլերական և դիստրիբյուտորական պայմանագրերի հիման վրա ներմուծողների համար, ինչը հնարավորություն կտա ներմուծումներն ավելի հեշտացնել, հատկապես կազմակերպությունների համար։ Էլեկտրական մեքենաների ներմուծման մեծ մասը՝ մոտ 72 տոկոս, իրականացվել է ֆիզիկական անձանց կողմից, ինչն ընդգծում է բնակչության հետաքրքրությունը էլեկտրամեքենաների հանդեպ։

Առաջին անգամ սպառված քվոտա և մաքսային պարտավորություններ

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն առաջին անգամ արձանագրեց, որ Հայաստանը կանգնել է էլեկտրական մեքենաների ներմուծման քվոտան սպառելու խնդրի առջև։ Սպառված քվոտայի հետևանքով էլեկտրամեքենա ներմուծողները ստիպված կլինեն մաքսատուրք վճարել, ինչը կապված է Եվրասիական տնտեսական միության (ԵԱՏՄ) կարգավորումների հետ։ Այնուամենայնիվ, ավելացված արժեքի հարկի (ԱԱՀ) վճարումը չի կիրառվի, ինչը կպահպանի որոշակի արտոնյալ միջավայր՝ ներմուծման գործընթացի համար։

Փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանը ընդգծեց, որ Հայաստանը հանդիսանում է էլեկտրական մեքենաների համար ամենամեծ արտոնություններ առաջարկած երկրներից մեկը ԵԱՏՄ շրջանակում։ Սակայն նա նշեց, որ ապագայում այդպիսի արտոնություններ ստանալը կլինի ավելի բարդ, քանի որ ԵԱՏՄ երկրներում, ինչպիսիք են Ղազախստանը, Ռուսաստանը և Ղրղզստանը, արդեն պլանավորվում է էլեկտրամեքենաների տեղական արտադրության կազմակերպումը, ինչը կդժվարացնի մաքսատուրքերի գծով արտոնություններ ստանալու հնարավորությունները։

Հասարակական հետաքրքրություն և ապագա զարգացումներ

Էլեկտրական մեքենաների նկատմամբ աճող հետաքրքրությունը Հայաստանում ոչ միայն մատնանշում է ներքին շուկայի զարգացման պոտենցիալը, այլև ցուցադրում է Հայաստանի քաղաքացիների պատրաստակամությունը անցնելու էկոլոգիապես մաքուր տրանսպորտային միջոցներին։ Քվոտաների ավելացումը կխթանի էլեկտրամոբիլների մատչելիությունը, սակայն մաքսային գանձումները կարող են ստեղծել լրացուցիչ ֆինանսական մարտահրավերներ։

Մեկնաբանություն