Երբ ղեկավարը դառնում է ավելորդ. 3 պատճառ, թե ինչու են ղեկավարները վերանում աշխատաշուկայից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՆԱՏՕ-ի անդամները մինչև 2035 թվականն իրենց ՀՆԱ-ի 5%-ը կուղղեն պաշտպանական ծախսերին
ՌԴ ԿԲ-ն առաջարկել է թվային ռուբլու ներդրումը 2025-ի հուլիսի 1-ի փոխարեն, տեղափոխել 2026-ի սեպտեմբերի 1-ին
Իսրայելը Իրանի Կենտրոնական բանկը ճանաչել է ահաբեկչական կազմակերպություն
2025թ. հունվար-մայիսին Հայաստանում արտահանումը նվազել է 57.4%-ով
Վերականգնվել է պետությանը պատճառված 1 մլն դոլարին համարժեք 400 մլն դրամ վնասը
Ինչ է տեղի ունենում Հայաստանի տնտեսության խորքում. կտրուկ փոփոխություններ 2025-ի տվյալներում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես պաշտպանել բանկային քարտի տվյալները. Idram&IDBank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հունիսի 30-ից Ռուսաստանի մուտքը հնարավոր կլինի միայն ruID հավելվածում գրանցվելուց հետո
Դոլարը ճնշման տակ. ինչ փոխվեց Իրանի ու Իսրայելի հրադադարից հետո. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ լողափում 20 մարդ վիրավորվել է կայծակի հարվածից
Ղազախստանը թողարկել է 2.5 մլրդ դոլարի եվրոբոնդեր. պահանջարկը կրկնակի գերազանցել է առաջարկը
Wizzair-ը մինչև հունիսի 30-ը չեղարկել է Աբու Դաբի-Երևան չվերթերը
Իրանում ձերբակալել են 700 մարդու՝ Իսրայելի հետ համագործակցության կասկածանքով. Fars
Ինչպես է արհեստական բանականությունը վերաձևավորում կրթությունը և աշխատանքի աշխարհը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024-ին աշխարհի ֆինանսական ակտիվների ծավալը հասել է ռեկորդային 305 տրիլիոն դոլարի
Չինաստանից զբոսաշրջիկների հոսքը դեպի Հայաստան աճում է. որն է պատճառը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վրացական մաքսատանը բաց է թողնվել հայկական կոնյակով բեռնված 55 բեռնատար
Իրանում ռազմական գործողությունների մեկնարկից ի վեր զոհվել է 606 մարդ
ԱՄՆ Կոնգրեսում արգելվել է օգտագործել WhatsApp-ը ծառայողական սարքերում

Բեռնափոխադրումների շարժը տարբեր ուղիներով. որ տրանսպորտի տեսակն է փոխադրել ամենաշատ բեռը 2025-ի սկզբին

Ապր 10, 2025 10:56
183

Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրական կոմիտեի տվյալների համաձայն՝ 2025 թվականի հունվար-փետրվար ամիսներին երկրի բեռնափոխադրումների ընդհանուր ծավալը կազմել է 2,215.3 հազար տոննա, ինչը 1.8%-ով ավել է 2024 թվականի նույն ժամանակահատվածի համեմատ։

Ստորև ներկայացված է բեռնափոխադրումների վիճակագրությունը ըստ տրանսպորտային տեսակների՝ ընդգծելով ներմուծման, արտահանման և ներհանրապետական փոխադրումների ծավալները։

Երկաթուղային բեռնափոխադրումներ՝ զգալի աճ

Երկաթուղային փոխադրումները գրանցել են ամենամեծ աճը՝ 29.4%՝ կազմելով 230.0 հազար տոննա։ Այս ցուցանիշը փաստում է երկաթուղային փոխադրումների արդյունավետության կամ պահանջարկի աճի մասին։

  • Արտահանում՝ 44.6 հազար տոննա

  • Ներմուծում՝ 106.8 հազար տոննա

  • Ներհանրապետական փոխադրումներ՝ 78.6 հազար տոննա

Այս տվյալները վկայում են, որ ներմուծումը զգալիորեն գերազանցել է արտահանումը երկաթուղային ուղղությամբ, ինչն ուղղակիորեն կարող է կապված լինել արդյունաբերական կամ շինարարական նպատակներով հումքի ներմուծման աճի հետ։

Ավտոմոբիլային բեռնափոխադրումներ՝ փոքր անկում

2025թ. հունվար-փետրվարին ավտոմոբիլային բեռնափոխադրումների ծավալը կազմել է 1,499.2 հազար տոննա, ինչը 2.2%-ով նվազ է նախորդ տարվա համեմատ։ Չնայած ծավալների նվազմանը, ավտոմոբիլային տրանսպորտը շարունակում է մնալ բեռնափոխադրումների հիմնական միջոցը՝ ավելի քան 67% ընդհանուր ծավալի մեջ։

  • Արտահանում՝ 99.2 հազար տոննա

  • Ներմուծում՝ 559.4 հազար տոննա

  • Ներհանրապետական փոխադրումներ՝ 840.6 հազար տոննա

Այս սեգմենտում ներհանրապետական բեռների ծավալը ամենաբարձրն է, ինչը խոսում է ներքին լոգիստիկայի ակտիվության մասին՝ առևտրային ցանցեր, շինարարություն, գյուղատնտեսական ապրանքների շրջանառություն և այլն։

Օդային բեռնափոխադրումներ՝ դինամիկ աճ

Չնայած ծավալների համեմատաբար փոքր լինելուն, օդային բեռնափոխադրումները աճել են 15.1%-ով՝ հասնելով 6.1 հազար տոննայի։ Սա կարող է պայմանավորված լինել բարձր արժեք ունեցող ապրանքների՝ տեխնիկայի, դեղորայքի կամ փոքրաքաշ բեռների ներմուծմամբ կամ արտահանմամբ։

  • Արտահանում՝ 2.9 հազար տոննա

  • Ներմուծում՝ 3.2 հազար տոննա

Օդային բեռնափոխադրումները հատկապես կարևոր են ժամանակազգայուն և միջազգային առևտրի բեռների համար։

Խողովակաշարային բեռնափոխադրումներ՝ կայուն աճ

Մայրուղային խողովակաշարային համակարգով փոխադրված բեռների ծավալը կազմել է 480.0 հազար տոննա, ինչը 4.6%-ով ավել է նախորդ տարվա ցուցանիշից։ Այս տրանսպորտի տեսակն օգտագործվում է հիմնականում հեղուկ բեռների՝ գազ, նավթ կամ քիմիական նյութերի փոխադրման համար։

2025 թվականի առաջին երկու ամիսների ընթացքում Հայաստանի բեռնափոխադրումների ոլորտը զարգացել է զգուշավոր դրական միտումով։ Երկաթուղային և օդային փոխադրումների աճը, ինչպես նաև խողովակաշարային համակարգի կայուն զարգացումը ցույց են տալիս բազմազանեցման և ենթակառուցվածքային ներդրումների հնարավոր ազդեցությունը։

***

Միևնույն ժամանակ, ավտոմոբիլային տրանսպորտում գրանցված փոքր նվազումը կարող է լինել ժամանակավոր՝ պայմանավորված եղանակային պայմաններով կամ բիզնես ակտիվության փոփոխություններով։ Այսպիսի վերլուծությունները կարևոր են լոգիստիկ շուկայի մասնակիցների, ներդրողների և պետական ռազմավարական ծրագրավորողների համար՝ արդյունավետ քաղաքականություն մշակելու նպատակով։

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: