Սկսվում է առաջին դասարանցիների հայտագրումը․ ինչ է փոխվել այս տարի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել Հայաստանի աշխատաշուկայում 2018-ից մինչև 2025թթ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. ապրիլին միջին աշխատավարձը Հայաստանում կազմել է 304 992 դրամ
Մեծ Բրիտանիան Ուկրաինային կտա 100 հազար անօդաչու թռչող սարք
Հայաստանում անտառային հրդեհները 2024 թվականին նվազել են 41%-ով
«Երևանի գինու օրերին» փակվելու են մի շարք փողոցներ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
IDBank-ի և Իդրամի թիմն այցելեց Հերոսների վերականգնողական քաղաք. դիտեք ABNews.am կայքում
Գորիսում կառուցվել է ժամանակակից մարզահրապարակ. Ակբա բանկ. դիտեք ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել սոցիալական ծախսերի փոխհատուցման մեջ 2025-ի հունիսից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ապրանքներն են թանկացել ամենից շատ Հայաստանում 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Լոնդոնը կկառուցի նոր սերնդի 12 սուզանավ
Հունիսմեկյան տոն և ժպիտներ․ ԱրարատԲանկը՝ երեխաների կողքին. դիտեք ABNews.am կայքում
Ինչ բիզնես կարելի է սկսել ամռանը առանց մեծ ռիսկի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կնվազի 6-9 աստիճանով
Արգելվել է 213 տոննա ձմերուկի ներմուծումը Հայաստան
Որոնք են Եվրոպայի թոփ 10 ամենաթանկ ֆուտբոլային ակումբները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սևանա լճի մակարդակը նախորդ տարվա մայիսի 30-ի համեմատ բարձր է մնում 19 սմ-ով
Ucom-ը և Իմփաքթ Հաբ Երևանը հայտարարում են 2025 թվականի Fellowship ծրագրի մասնակիցներին. դիտեք ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
IDBank-ը Cashless Forum Uzbekistan 2025-ում․ տեխնոլոգիաներ, որ փոխում են բանկային փորձառությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Բեռնափոխադրումների շարժը տարբեր ուղիներով. որ տրանսպորտի տեսակն է փոխադրել ամենաշատ բեռը 2025-ի սկզբին

Ապր 10, 2025 10:56
179

Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրական կոմիտեի տվյալների համաձայն՝ 2025 թվականի հունվար-փետրվար ամիսներին երկրի բեռնափոխադրումների ընդհանուր ծավալը կազմել է 2,215.3 հազար տոննա, ինչը 1.8%-ով ավել է 2024 թվականի նույն ժամանակահատվածի համեմատ։

Ստորև ներկայացված է բեռնափոխադրումների վիճակագրությունը ըստ տրանսպորտային տեսակների՝ ընդգծելով ներմուծման, արտահանման և ներհանրապետական փոխադրումների ծավալները։

Երկաթուղային բեռնափոխադրումներ՝ զգալի աճ

Երկաթուղային փոխադրումները գրանցել են ամենամեծ աճը՝ 29.4%՝ կազմելով 230.0 հազար տոննա։ Այս ցուցանիշը փաստում է երկաթուղային փոխադրումների արդյունավետության կամ պահանջարկի աճի մասին։

  • Արտահանում՝ 44.6 հազար տոննա

  • Ներմուծում՝ 106.8 հազար տոննա

  • Ներհանրապետական փոխադրումներ՝ 78.6 հազար տոննա

Այս տվյալները վկայում են, որ ներմուծումը զգալիորեն գերազանցել է արտահանումը երկաթուղային ուղղությամբ, ինչն ուղղակիորեն կարող է կապված լինել արդյունաբերական կամ շինարարական նպատակներով հումքի ներմուծման աճի հետ։

Ավտոմոբիլային բեռնափոխադրումներ՝ փոքր անկում

2025թ. հունվար-փետրվարին ավտոմոբիլային բեռնափոխադրումների ծավալը կազմել է 1,499.2 հազար տոննա, ինչը 2.2%-ով նվազ է նախորդ տարվա համեմատ։ Չնայած ծավալների նվազմանը, ավտոմոբիլային տրանսպորտը շարունակում է մնալ բեռնափոխադրումների հիմնական միջոցը՝ ավելի քան 67% ընդհանուր ծավալի մեջ։

  • Արտահանում՝ 99.2 հազար տոննա

  • Ներմուծում՝ 559.4 հազար տոննա

  • Ներհանրապետական փոխադրումներ՝ 840.6 հազար տոննա

Այս սեգմենտում ներհանրապետական բեռների ծավալը ամենաբարձրն է, ինչը խոսում է ներքին լոգիստիկայի ակտիվության մասին՝ առևտրային ցանցեր, շինարարություն, գյուղատնտեսական ապրանքների շրջանառություն և այլն։

Օդային բեռնափոխադրումներ՝ դինամիկ աճ

Չնայած ծավալների համեմատաբար փոքր լինելուն, օդային բեռնափոխադրումները աճել են 15.1%-ով՝ հասնելով 6.1 հազար տոննայի։ Սա կարող է պայմանավորված լինել բարձր արժեք ունեցող ապրանքների՝ տեխնիկայի, դեղորայքի կամ փոքրաքաշ բեռների ներմուծմամբ կամ արտահանմամբ։

  • Արտահանում՝ 2.9 հազար տոննա

  • Ներմուծում՝ 3.2 հազար տոննա

Օդային բեռնափոխադրումները հատկապես կարևոր են ժամանակազգայուն և միջազգային առևտրի բեռների համար։

Խողովակաշարային բեռնափոխադրումներ՝ կայուն աճ

Մայրուղային խողովակաշարային համակարգով փոխադրված բեռների ծավալը կազմել է 480.0 հազար տոննա, ինչը 4.6%-ով ավել է նախորդ տարվա ցուցանիշից։ Այս տրանսպորտի տեսակն օգտագործվում է հիմնականում հեղուկ բեռների՝ գազ, նավթ կամ քիմիական նյութերի փոխադրման համար։

2025 թվականի առաջին երկու ամիսների ընթացքում Հայաստանի բեռնափոխադրումների ոլորտը զարգացել է զգուշավոր դրական միտումով։ Երկաթուղային և օդային փոխադրումների աճը, ինչպես նաև խողովակաշարային համակարգի կայուն զարգացումը ցույց են տալիս բազմազանեցման և ենթակառուցվածքային ներդրումների հնարավոր ազդեցությունը։

***

Միևնույն ժամանակ, ավտոմոբիլային տրանսպորտում գրանցված փոքր նվազումը կարող է լինել ժամանակավոր՝ պայմանավորված եղանակային պայմաններով կամ բիզնես ակտիվության փոփոխություններով։ Այսպիսի վերլուծությունները կարևոր են լոգիստիկ շուկայի մասնակիցների, ներդրողների և պետական ռազմավարական ծրագրավորողների համար՝ արդյունավետ քաղաքականություն մշակելու նպատակով։

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: