ԵԱՏՄ-ի ՀՆԱ-ն 2024 թվականին ավելացել է 4,2%-ով. Օվերչուկ
2024-ին Վրաստանում ծնելիությունը նվազել է մոտավորապես 2%-ով
Ինչպիսին կլինի Հայաստանը, եթե յուրաքանչյուր մարդ 1 տարով սկսի սեփական նախագիծ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
DD Trans. ապահով,արագ և որակյալ միջազգային բեռնափոխադրումներ. դիտեք ABNews.am կայքում
Հանրապետական շտապօգնության ծառայությունը համալրվել է ևս 6 նոր մեքենայով
Ozon Հայաստանը գործարկել է ինքնաթիռով ապրանքների առաքման ծառայություն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Դանիան 43,4 մլն դոլար է հատկացրել Ուկրաինայի տեխնոլոգիական օգնության համար
Սեփական հողի վրա բիզնես անելն ավելի դժվար է, քան օտար երկրում․ իրական պատճառները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երբ ոսկին դառնում է աշխարհաքաղաքական զենք .ինչու են բոլորն այն գնում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Արբանյակային ինտերնետ՝ առանց սահմանների. Starlink-ը պաշտոնապես Հայաստանում է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ տնտեսական աճի տեմպը բավական արագորեն դանդաղում է. «Լույս» հիմնադրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հեծանիվով դասի կամ աշխատանքի․ նոր պետական ծրագիր կրթական ոլորտի համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ-ում մեքենաների միջին գինը կարող է բարձրանալ 10 հազար դոլարով՝ մաքսատուրքերի պատճառով. The Washington Post
Ովքեր են ընդգրկվել ամենահարուստ մարդկանց եռյակում 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ավելի քան 3600 բեռնատար սպասում է վրաց-ռուսական սահմանով անցնելուն
Մելանյա Թրամփի հարսանեկան զգեստը վաճառքի հանվել է 45 հազար դոլարով
Թրամփը 25% մաքսատուրքեր է սահմանել ԱՄՆ ներմուծվող ավտոմեքենաների նկատմամբ. BBC
Աճի կեղծ պատրանքը. ինչ է թաքնված ՏԱՑ-ի 8% աճի ետևում. ոլորտներ, որ քաշում են տնտեսությունը ներքև. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ByteDance-ի հիմնադիրը գլխավորել է Չինաստանի ամենահարուստ մարդկանց վարկանիշը` 57,5 մլրդ դոլարով
Շուրջ 3,5 մլն սիրիացի պատրաստ է վերադառնալ նախկին բնակության վայրեր. ՄԱԿ

Փոքր բիզնեսի 3 անտեսված ռազմավարություն, որոնք իրականում ավելի լավ են աշխատում, քան թանկ գովազդը

Մրտ 1, 2025 23:58
22

Բիզնեսի հաջողությունը հաճախ կախված է ոչ թե գովազդի ծախսերի մեծությունից, այլ խելացի ու ռազմավարական մոտեցումներից։ Եթե դուք փոքր բիզնեսի սեփականատեր եք և ցանկանում եք առավելագույն արդյունք ստանալ նվազագույն ներդրումով, ապա հետևյալ երեք ռազմավարությունները կարող են ավելի արդյունավետ լինել, քան թանկ գովազդային արշավները։

1․ Հաճախորդների հետ կապի խորը կառուցում (Community Building)

Ինչո՞ւ է դա աշխատում:
Հաճախորդները նախընտրում են գնել այնտեղից, որտեղ իրենց վստահում են և որտեղ զգում են, որ կարևոր են։ Փոխանակ մեծ գումարներ ծախսելու գովազդի վրա, կենտրոնացեք հաճախորդների հետ իսկական կապ ստեղծելու վրա։

Ինչպես կիրառել՝

  • Ստեղծեք բիզնեսի շուրջ ակտիվ համայնք՝ օգտագործելով սոցիալական ցանցերը։ Օրինակ, Facebook-ում կամ Telegram-ում խմբեր ստեղծելը հնարավորություն կտա հաճախորդներին շփվել և դառնալ ձեր ապրանքանիշի դեսպանները։
  • Կազմակերպեք փոքր միջոցառումներ կամ վեբինարներ, որտեղ կարող եք շփվել ձեր լսարանի հետ։
  • Պարբերաբար շնորհակալական նամակներ կամ հատուկ առաջարկներ ուղարկեք հավատարիմ հաճախորդներին։

Օրինակ: Նորաձևության փոքր բրենդը կարող է հաճախորդների համար փակ Facebook խումբ ստեղծել, որտեղ նրանք առաջինը կտեսնեն նոր հավաքածուները, զեղչերը կամ ոճային խորհուրդներ կստանան։

2․ Ուղղորդումների (Referrals) և բերանացի մարքեթինգի ուժը

Ինչո՞ւ է դա աշխատում:
Մարդիկ ավելի շատ վստահում են ընկերների ու ծանոթների խորհուրդներին, քան գովազդին։ Եթե ձեր հաճախորդները գոհ են, ապա նրանք կկիսվեն իրենց փորձով, ինչը ձեզ համար անվճար գովազդի աղբյուր կդառնա։

Ինչպես կիրառել՝

  • Ստեղծեք պարզ և գրավիչ ուղղորդման ծրագիր, որտեղ հաճախորդները կստանան բոնուսներ՝ նոր հաճախորդներ բերելու համար։
  • Խնդրեք գոհ հաճախորդներին թողնել կարծիքներ ու վկայություններ ձեր կայքում կամ սոցիալական հարթակներում։
  • Համագործակցեք տեղական միկրոբլոգերների կամ ազդեցիկ անձանց հետ, որոնք կկիսվեն ձեր ապրանքանիշի մասին առանց մեծ գովազդային ծախսերի։

Օրինակ: Եթե դուք սրճարան եք ղեկավարում, կարող եք առաջարկել, որ հաճախորդը իր ընկերոջը հրավիրելով ստանա անվճար սուրճ կամ զեղչ հաջորդ այցի համար։

3․ Կայուն բովանդակային մարքեթինգ (Content Marketing) և SEO

Ինչո՞ւ է դա աշխատում:
Բովանդակությունը հնարավորություն է տալիս առանց լրացուցիչ ծախսերի ներգրավել հաճախորդներ, տալ նրանց արժեքավոր տեղեկություններ և ստեղծել ձեր բրենդի հանդեպ վստահություն։

Ինչպես կիրառել՝

  • Բլոգ վարեք ձեր կայքում, որտեղ կիսվեք օգտակար խորհուրդներով, նորություններով կամ մասնագիտական հոդվածներով։
  • Ստեղծեք SEO-հարմարեցված հոդվածներ և օգտագործեք ճիշտ հիմնաբառեր, որպեսզի հաճախորդները Google-ում հեշտությամբ գտնեն ձեր բիզնեսը։
  • YouTube կամ TikTok հարթակներում տեսանյութեր հրապարակեք, որոնք կբարձրացնեն ձեր ապրանքանիշի ճանաչելիությունը։

Օրինակ: Եթե դուք փոքր ձեռագործության բիզնես ունեք, կարող եք հրապարակել հոդվածներ կամ տեսանյութեր, օրինակ՝ «Ինչպես խնամել ձեռագործ արծաթյա զարդերը», ինչը կբերի թիրախային լսարան։

***

Թանկ գովազդը միշտ չէ, որ լավագույն լուծումն է փոքր բիզնեսի համար։ Հաճախորդների հետ համայնք ձևավորելը, բերանացի մարքեթինգը և բովանդակային ռազմավարությունը կարող են ավելի արդյունավետ լինել, քան մեծածավալ գովազդային ծախսերը։ Եթե ճիշտ օգտագործեք այս մոտեցումները, կարող եք աճել առանց ավելորդ ֆինանսական ճնշման։

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: