Կոնվերս Բանկը և IFC-ն միավորում են ջանքերը՝ խթանելու փոքր և միջին բիզնեսի զարգացումը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Bloomberg. ՆԱՏՕ-ն կարող է բարձրացնել ռազմական ծախսերի շեմը մինչև ՀՆԱ-ի 3%-ը
Ինչու՞ է Հայաստանից ԱՄՆ վիզա ստանալու շանսերը նվազել. 2024-ի կարևոր փաստերը՝ ABNews.am կայքում
2024-ի նոյեմբերին Հայաստան այցելել է 152.976 զբոսաշրջիկ
Կալիֆոռնիայում անտառային հրդեհի մակերեսը գերազանցել է 1,1 հազար հեկտարը. ABC
Կայուն կրիպտոարժույթների շուկայական կապիտալիզացիան գերազանցել է 200 միլիարդ դոլարը
Երևանի փողոցներից հեռացվել է 15,000 գովազդային միջոց
OpenAI-ը հասանելի է դարձրել Canvas-ը՝ փոխելով տեքստի և կոդի հետ աշխատելու ձևաչափը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կառավարությունն աջակցություն կտրամադրի ջրախնայողական համակարգերի ներդրման համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Օդի ջերմաստիճանը կնվազի 4-6 աստիճանով
Կրիպտոարժույթների կարգավորումները Հայաստանում. ի՞նչ կփոխվի ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերին Լարսում մոտ 600 հայկական բեռնատար է սպասում անցակետը հատելու հերթում
Գաղափարից մինչև հայկական կահույքի խոշոր բիզնես. Roots Furniture. դիտեք ABNews.am կայքում
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 163 դեպք. գրանցվել է 17 ավտովթար, վիրավորվել է 18 մարդ
ԱրարատԲանկը ներկայացրեց «Ոտքի կանգնելու կամքը» ֆիլմաշարի եզրափակիչ մասը․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
IDMerch. IDBank-ի նոր վարկատեսակը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԶՊՄԿ-ն հրապարակեց կայուն զարգացման 3-րդ հաշվետվությունը․ դիտեք ABNews.am կայքում
Դոնալդ Թրամփի հաղթանակից հետո Bitcoin ETF-ները ներգրավել են մոտավորապես 10 միլիարդ դոլար
Կոկա-Կոլա ՀԲՔ Արմենիայի շարունակական ներդրումները Հայաստանի սոցիալ-տնտեսական զարգացման մեջ․ դիտեք ABNews.am կայքում
YouTube-ը մեծացնում է Playables խաղերի պորտֆելը՝ ավելացնելով բազմախաղացող ռեժիմներ․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Հաճախորդների միջազգային օրը IDBank-ում

Մրտ 20, 2024 20:18
82
ADS

Մարտի 19-ին նշվում է Հաճախորդների միջազգային օրը, IDBank-ում էլ որոշեցին բաց չթողնել այս կարևոր առիթը՝ յուրահատուկ կերպով շնորհավորելու հաճախորդներին ու նրանց անակնկալ մատուցելու։

Այսօր IDBank-ի մասնաճյուղերում հաճախորդների սպասարկումն իրականացնում էր Բանկի ղեկավար կազմը՝ հաճախորդներին օգնելով կատարել անհրաժեշտ գործարքները, պատասխանելով նրանց հուզող հարցերին ու առաջարկելով նրանց կարիքներին համապատասխան ծառայություններ։

«Հաճախորդների արձագանքներից միանգամից հասկացանք, որ անակնկալը ստացված էր․ այս փոքրիկ քայլով ուզում էինք շնորհավորել մեր հաճախորդներին ու շնորհակալություն հայտնել մեզ ընտրելու, մեր ծառայություններից օգտվելու և մշտապես մեր կողքին լինելու համար», — ասում է Լիլիթ Գրիգորյանը՝ IDBank-ի գործառնական տնօրենը․ վերջինս սպասարկում էր հաճախորդներին Բանկի «Մալաթիա» մասնաճյուղում։

IDBank-ի մանրածախ բիզնեսի գծով տնօրենի տեղակալ Անդրանիկ Անդրեասյանի խոսքով՝ հենց հաճախորդներն են այն շարժիչ ուժը, որը ստիպում է ավելի շատ ջանք գործադրել ամեն օր։ «Մենք մշտապես կատարելագործում ենք մեր պրոդուկտներն ու սպասարկման որակը՝ լավագույն փորձառությունը տրամադրելով մեր հաճախորդներին», — ասում է Անդրանիկ Անդրեասյանը։ Վերջինս հիշեցրեց նաև, որ այս պահին Բանկի ամենապահանջված քարտերի համար գործում է բացառիկ առաջարկ՝ 50% զեղչ առաջին տարվա սպասարկման համար։

Սերգեյ Առաքելյանը՝ Թվային բանկինգի տնօրենը ևս աշխատանքային օրն անցկացրեց մասնաճյուղում՝ հաճախորդներին սպասարկելով ու պատմելով Բանկի ու Իդրամի համատեղ թվային հարթակի՝ Idram&IDBank հավելվածի մասին։ «Թվայնացման դարաշրջանում հաճախորդի համար կարևոր է ստանալ թվային ծառայությունների հնարավորինս լայն շրջանակ և միաժամանակ մի քանի հարցեր հեռավար տարբերակով կարգավորել։ Մենք մեր բոլոր թվային հարթակներում առաջին հերթին հաշվի ենք առնում հաճախորդի հարմարավետությունն ու մատուցվող ծառայությունների արագությունն ու որակը։ Իհարկե շարունակում ենք նորարար, ժամանակակից ծառայությունների ներդրումն ու զարգացումը, մեծապես հաշվի առնելով հենց մեր հաճախորդների կարծքիներն ու պահանջները», — ասում է Սերգեյ Առաքելյանը։

Հաճախորդներին այսօր սպասարկում էր նաև Բանկի կորպորատիվ տնօրեն Տիգրան Մխիթարյանը: Նա հիշեցրեց Բանկի կորպորատիվ առաջարկների մասին՝ բիզնեսի համար նախատեսված փաթեթային լուծումներ, որոնք ստեղծված են լուծելու բիզնեսի մարտահրավերները։ Բանկի Պրեմիում բանկային ծառայությունների վարչության ղեկավար Լիդա Սաֆարյանի խոսքով Բանկը իր հաճախորդներին ընդունում է որպես գործընկեր և ամեն կերպ նպաստում է նրանց բիզնեսի և ֆինանսական բոլոր գործարքների ապահով և արդյունավետ իրականացմանը։ Լիդա Սաֆարյանը հիշեցրեց, որ IDBank-ի պրեմիում հաճախորդ կարելի է դառնալ ձեռք բերելով ձեռք բերելով Բանկի պրեմիում դասի քարտերից ցանկացածը։

Բանկի տարբեր մասնաճյուղերում սպասարկում են իրականացրել նաև Բանկի վարչության նախագահ Մհեր Աբրահամյանը, Ներդրումային բիզնեսի գծով տնօրեն Արման Ասատրյանը, Ռիսկերի կառավարման գծով տնօրեն Արթուր Համբարձումյանը, Անվտանգության ծառայության ղեկավար Վահագն Մուրադյանը, Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչության ղեկավար Գագիկ Մուրադյանը, Համապատասխանության ապահովման ծառայության ղեկավար Սամվել Ղուլյանը, Բիզնեսի զարգացման տնօրեն Կարեն Նալբանդյանը։

IDBank-ը իր ցանկացած պրոդուկտ և առաջարկ կառուցում է հաճախորդի շուրջ և հաճախորդի համար՝ տարվա բոլոր օրերին։

ԲԱՆԿԸ ՎԵՐԱՀԿՍՎՈՒՄ Է ՀՀ ԿԲ ԿՈՂՄԻՑ