Մեքենա, որը անհետացավ մինչև պատմություն դառնալը․ Volkswagen W12-ի պատմությունը, որը փոխեց Bugatti-ի ճակատագիրը

Volkswagen-ի արխիվներում թաքնված է մի սուպերմեքենա, որը կարող էր փոխել ապրանքանիշի պատմությունը՝ W12-ը, մի կոնցեպտ, որը, ըստ Autocar-ի, ծառայել է որպես Bugatti Veyron-ի ինժեներական նախորդ։

Այսօր, տասնամյակներ անց, այս մեքենայի մասին կրկին խոսվում է. այն ցույց տվեց, թե ինչի է ընդունակ Volkswagen Group-ը՝ համատեղելով համարձակությունը, տեխնոլոգիան և դիզայնի համարձակությունը։

1998 թվականի Ժնևի ավտոսրահում ներկայացված Volkswagen W12 Roadster-ը իսկական մարտահրավեր էր ապրանքանիշի համար։ Նրա կապոտի տակ կար 5.6 լիտրանոց W12 շարժիչ՝ հազվագյուտ ճարտարապետություն, որը համատեղում էր երկու VR6 բլոկներ մեկ բազմաբաշխիչի տակ։ Ճանապարհային տարբերակը արտադրում էր 420 ձիաուժ, մինչդեռ մրցարշավային տարբերակը խոստանում էր 700։

Italdesign-ի կողմից ստեղծված թեթև Kevlar թափքը կշռում էր ընդամենը 1380 կգ՝ գրեթե մեկ երրորդով պակաս, քան ժամանակակից մրցակիցները։ Նախատիպը պարզապես ցուցադրական նմուշ չէր. այն վարվեց, փորձարկվեց և ցուցադրեց գերազանց կառավարում: Արտաքինից W12-ը նման էր 1990-ականների վերջի սպորտային մեքենայի՝ բաց շարժիչի հատվածով, արգելակներով և երկար, հարթ ուրվագիծով։

Այնուամենայնիվ, նախագիծը երբեք չհասավ արտադրության: Volkswagen Group-ում մոլեգնում էր առաջնահերթությունների համար պայքար. Lamborghini-ն և Bugatti-ն արդեն ի հայտ էին գալիս, և ընկերությունը որոշեց իր ջանքերը կենտրոնացնել այլուր: W12 փորձը չափազանց թանկ, չափազանց բարդ և, թերևս, չափազանց համարձակ էր իր ժամանակի համար։

Բայց հենց այս մեքենան դարձավ այն գաղափարների նախատիպը, որոնք հետագայում մարմնավորվեցին Bugatti Veyron-ում և Volkswagen-ի այլ հիպերմեքենաներում: Հզորություն, ինժեներական համարձակություն և բացարձակի նկատմամբ կիրք՝ ամեն ինչ սկսվեց Volkswagen W12-ից, մեքենա, որը երբեք չհասավ արտադրության, բայց խորը հետք թողեց սուպերմեքենաների պատմության մեջ: