Սոցիալական ցանցերում աճի ամենապարզ կանոնը, որը շատերն անտեսում են
Վերլուծություն |
Սոցիալական ցանցերը այսօր բիզնեսի համար ամենահզոր գործիքներից են։
Բայց այստեղ էլ կան օրենքներ, որոնք եթե անտեսես, արդյունքը կարող է հակառակ լինել ակնկալիքիդ։ Շատ հիմնադիրներ ընկնում են նույն թակարդի մեջ․ նրանք փորձում են խոսել բոլորի հետ միաժամանակ։
Հիմնական սխալը․ փորձել գրավել բոլորին
Հիմնադիրների բնազդը բնական է․ նրանք ուզում են գրավել ներդրողներին, հաճախորդներին, գործընկերներին և նույնիսկ ապագա աշխատակիցներին։ Բայց սոցիալական ցանցերում այդ մոտեցումը հակառակ արդյունք է տալիս։
Երբ հաղորդագրությունը հասցեագրված է «բոլորին», իրականում այն ոչ մեկին չի հարվածում։ Արդյունքում ստացվում է անգույն ու անհասկանալի բովանդակություն, որը հեշտությամբ կորչում է նյուզֆիդում։
Ինչպես աշխատում են սոցիալական ցանցերը
Սոցիալական ցանցերը անձնական կապի մասին են։ Դրանք աշխատում են այն ժամանակ, երբ էկրանի մյուս կողմում գտնվող մարդը զգում է, որ դուք ուղղակիորեն նրա հետ եք խոսում։
-
Երբ ձեր գրառումը հստակ մի մարդու ցավն է շոշափում։
-
Երբ դուք պատմում եք կոնկրետ իրավիճակ, ոչ թե վերացական տեսլական։
-
Երբ ընթերցողը զգում է․ «Սա ինձ է վերաբերում»։
Այդ պահին նա դադարում է սքրոլ անել։ Սկսում է հավանել, մեկնաբանել, կիսվել և նույնիսկ ուղարկել ձեզ անձնական հաղորդագրություն։ Իսկ հենց այդ պահերն են, որ վերածվում են իրական կապերի, գործընկերությունների ու վաճառքների։
Ինչպես շտկել այս սխալը
-
Սահմանեք ձեր հիմնական լսարանը – Որոշեք՝ դուք հիմա ուզում եք հասնել հաճախորդների՞, ներդրողների՞, թե մասնագետների, որոնց ցանկանում եք թիմում տեսնել։
-
Գրեք մեկ մարդու համար – Պատկերացրեք, որ ձեր գրառումը կարդում է կոնկրետ անձ։ Կարող է լինել ձեր երազ հաճախորդը կամ ընկեր, ով համապատասխանում է այդ պրոֆիլին։
-
Խոսեք կոնկրետ խնդիրների մասին – Պատմեք իրական օրինակներ, որոնք ցույց են տալիս ինչպես ձեր լուծումը օգնում է։
-
Պարզություն և հստակություն – Մի փորձեք միևնույն գրառման մեջ տալ բոլոր պատասխանները։ Ավելի լավ է կենտրոնանալ մեկ միտքի վրա։
-
Զարգացրեք երկխոսություն, ոչ թե մենախոսություն – Հարցեր տվեք, խրախուսեք մեկնաբանությունները, լսեք արձագանքները։
***
Սոցիալական ցանցերում հաղթում է ոչ թե ամենաուժեղը, այլ ամենահստակը։ Եթե կարողանաք այնպես գրել, որ մեկ մարդ զգա՝ դուք ուղղակի իրեն եք դիմում, ձեր գրառումները կդառնան ուժեղ, ազդեցիկ և հիշվող։
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
-
Նոյեմբերի 27-ի կարևոր լուրերը
2025/11/27/ 19:39 -
Վստահության նոր չափանիշ կառուցապատման և անշարժ գույքի ոլորտում «գնորդի վճարումների ապահովագրության՝ միջազգային երաշխիքով» Artcompany-ի, Argo Realty-ի և Էֆես ապահովագրականի շնորհիվ
2025/11/27/ 19:32 -
Ինչու է թվում, որ կյանքը դարձել է «դրամապանակից արագ»
2025/11/27/ 18:17 -
Հոնկոնգի Թայ Պո շրջանում բնակելի շենքերում բռնկված հրդեհի զոհերի թիվը հասել է 65-ի․ ինչն է դարձել հրդեհի պատճառ
2025/11/27/ 18:06 -
Արցախից տեղահանված ուսանողները կստանան ուսման վարձի փոխհատուցում․ ինչպես կարող են օգտվել ծրագրից
2025/11/27/ 17:42 -
Արդյունաբերության ոլորտի աճի հիմքում առկա են անկայուն գործոններ. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ
2025/11/27/ 17:02 -
5 կարևոր որոշում Կառավարության նիստից․ ինչ է քննարկվել նոյեմբերի 27-ի նիստում
2025/11/27/ 16:38 -
Աննախադեպ վատ օդի որակ Երևանում․ ինչ առողջական խնդիրներ կարող են ի հայտ գալ․ ինչպես կանխարգելել
2025/11/27/ 15:46 -
Ucom-ն աջակցում է տիեզերական ճարտարագիտության զարգացմանը Հայաստանում
2025/11/27/ 15:21 -
IDBank-ը թողարկել է պարտատոմսերի 2026 թվականի առաջին տրանշը
2025/11/27/ 14:16
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 26, 2025 Թ․
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 24, 2025 Թ․
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 25, 2025 Թ․
Ucom-ն աջակցեց կիբեռանվտանգության ամենամյա «Capture the Flag 2025» մրցույթի անցկացմանը
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 24, 2025 Թ․