Tesla Eats. փորձ նոր եկամտի հոսքի, թե՞ փիառ խաղաքարտ
Վերլուծություն |
Լոս Անջելեսի Սանտա Մոնիկայում մեկնարկել է Tesla-ի նոր նախագիծը՝ «Tesla Eats» անունով բուրգերային ռեստորան, որը միաժամանակ փորձում է վերակենդանացնել ընկերության հանրային իմիջը և ապահովել նոր եկամտի աղբյուր՝ գլոբալ ավտոմոբիլային շուկայում վաճառքների նվազման ֆոնին։
Լոս Անջելեսի Սանտա Մոնիկայում մեկնարկել է Tesla-ի նոր նախագիծը՝ «Tesla Eats» անունով բուրգերային ռեստորան, որը միաժամանակ փորձում է վերակենդանացնել ընկերության հանրային իմիջը և ապահովել նոր եկամտի աղբյուր՝ գլոբալ ավտոմոբիլային շուկայում վաճառքների նվազման ֆոնին։
Տնտեսական ֆոն. Tesla-ն ճնշման տակ է
2024-ի վերջին և 2025-ի սկզբին Tesla-ն մի շարք խնդիրների առաջ կանգնեց.
- Մասնավորապես, ընկերության համաշխարհային վաճառքները նվազել են։
- Մասկի քաղաքական դիրքորոշումներն ու կրիպտոարժույթների՝ հատկապես Dogecoin-ի հետ կապված ակտիվությունը ազդել են բրենդի նկատմամբ վստահության վրա։
- Ինքնավար RoboTaxi-ի ծրագիրը դեռևս ամբողջությամբ չի գործարկվել՝ չարդարացնելով ներդրումների ակնկալիքները։
Այս պայմաններում նոր ռեստորանի բացումը կարծես փորձ է վերակենդանացնել Tesla բրենդի մշակութային արժեքը՝ օգտագործելով մարքեթինգային անսպասելի քայլեր։
Tesla Eats. գերշքեղ բուրգերներ, գերբարձր գներ
Ռեստորանը կառուցվել է Tesla-ի Supercharger կայաններից մեկի հարևանությամբ՝ խրախուսելով միաժամանակ մեքենայի լիցքավորում և սնունդ։
Այն առաջարկում է՝
- Tesla Burger՝ մինչև $24․5,
- Electric Sauce, Epic Bacon հավելումներով,
- Wagyu չիլի՝ $4 հավելավճարով կամ $8 առանձին պատվերով,
- Ֆրի՝ $4,
- Գազավորված ըմպելիքներ՝ մինչև $10,
- Հուշանվերներ՝ $95 հուդիից մինչև $35 մարմելադային փաթեթներ։
Սոցիալական ցանցերի արձագանքները՝ ոչ ամենահուսադրողը
Չնայած փայլուն ինտերիերին, հաճախորդների փորձառությունը ռեստորանում խիստ խառն է եղել։
- Մարդիկ բողոքել են երկու ժամ սպասումից,
- Չոր բուրգերներից,
- Անկազմակերպ անձնակազմից,
- Իսկ որոշ ուտեստներ՝ շեյքեր, թխվածքաբլիթներ, բարձր գնահատականներ են ստացել։
Հատկապես քննադատության արժանացել է սպասարկման համակարգը, ինչը խիստ անհարմար փորձ է դարձրել Tesla Eats այցը:
«Հաճախորդների սպասարկումը շատ վատ է։ Կարտոֆիլի ֆրին և բուրգերը այնքան չորացել են», – գրել է օգտատերերից մեկը X-ում։
Բիզնես ռազմավարությո՞ւն, թե պիար շոու
Tesla Eats-ի գործարկումը, չնայած իր լիմիտավոր նախնական հաջողությանը, կարող է դիտարկվել որպես՝
- Մշակութային մարքեթինգի փորձ,
- Բրենդի տարբերակման քայլ,
- Նոր եկամտային հոսքի փնտրտուք, երբ ավանդական ապրանքները ճնշման տակ են։
Սակայն բովանդակային խնդիրները՝ բարձր գներ, թույլ սպասարկում և խառնված արձագանքներ, կարող են վտանգել այս նախաձեռնության ապագան։
Աղբյուր՝ Futurism
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
-
Նոյեմբերի 27-ի բիզնես լուրերը
2025/11/27/ 22:00 -
Նոյեմբերի 27-ի կարևոր լուրերը
2025/11/27/ 19:39 -
Վստահության նոր չափանիշ կառուցապատման և անշարժ գույքի ոլորտում «գնորդի վճարումների ապահովագրության՝ միջազգային երաշխիքով» Artcompany-ի, Argo Realty-ի և Էֆես ապահովագրականի շնորհիվ
2025/11/27/ 19:32 -
Ինչու է թվում, որ կյանքը դարձել է «դրամապանակից արագ»
2025/11/27/ 18:17 -
Հոնկոնգի Թայ Պո շրջանում բնակելի շենքերում բռնկված հրդեհի զոհերի թիվը հասել է 65-ի․ ինչն է դարձել հրդեհի պատճառ
2025/11/27/ 18:06 -
Արցախից տեղահանված ուսանողները կստանան ուսման վարձի փոխհատուցում․ ինչպես կարող են օգտվել ծրագրից
2025/11/27/ 17:42 -
Արդյունաբերության ոլորտի աճի հիմքում առկա են անկայուն գործոններ. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ
2025/11/27/ 17:02 -
5 կարևոր որոշում Կառավարության նիստից․ ինչ է քննարկվել նոյեմբերի 27-ի նիստում
2025/11/27/ 16:38 -
Աննախադեպ վատ օդի որակ Երևանում․ ինչ առողջական խնդիրներ կարող են ի հայտ գալ․ ինչպես կանխարգելել
2025/11/27/ 15:46 -
Ucom-ն աջակցում է տիեզերական ճարտարագիտության զարգացմանը Հայաստանում
2025/11/27/ 15:21
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 26, 2025 Թ․
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 24, 2025 Թ․
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 25, 2025 Թ․
Ucom-ն աջակցեց կիբեռանվտանգության ամենամյա «Capture the Flag 2025» մրցույթի անցկացմանը
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 24, 2025 Թ․