Tesla Eats. փորձ նոր եկամտի հոսքի, թե՞ փիառ խաղաքարտ

Լոս Անջելեսի Սանտա Մոնիկայում մեկնարկել է Tesla-ի նոր նախագիծը՝ «Tesla Eats» անունով բուրգերային ռեստորան, որը միաժամանակ փորձում է վերակենդանացնել ընկերության հանրային իմիջը և ապահովել նոր եկամտի աղբյուր՝ գլոբալ ավտոմոբիլային շուկայում վաճառքների նվազման ֆոնին։

Լոս Անջելեսի Սանտա Մոնիկայում մեկնարկել է Tesla-ի նոր նախագիծը՝ «Tesla Eats» անունով բուրգերային ռեստորան, որը միաժամանակ փորձում է վերակենդանացնել ընկերության հանրային իմիջը և ապահովել նոր եկամտի աղբյուր՝ գլոբալ ավտոմոբիլային շուկայում վաճառքների նվազման ֆոնին։

Տնտեսական ֆոն. Tesla-ն ճնշման տակ է

2024-ի վերջին և 2025-ի սկզբին Tesla-ն մի շարք խնդիրների առաջ կանգնեց.

- Մասնավորապես, ընկերության համաշխարհային վաճառքները նվազել են։

- Մասկի քաղաքական դիրքորոշումներն ու կրիպտոարժույթների՝ հատկապես Dogecoin-ի հետ կապված ակտիվությունը ազդել են բրենդի նկատմամբ վստահության վրա։

- Ինքնավար RoboTaxi-ի ծրագիրը դեռևս ամբողջությամբ չի գործարկվել՝ չարդարացնելով ներդրումների ակնկալիքները։

Այս պայմաններում նոր ռեստորանի բացումը կարծես փորձ է վերակենդանացնել Tesla բրենդի մշակութային արժեքը՝ օգտագործելով մարքեթինգային անսպասելի քայլեր։

Tesla Eats. գերշքեղ բուրգերներ, գերբարձր գներ

Ռեստորանը կառուցվել է Tesla-ի Supercharger կայաններից մեկի հարևանությամբ՝ խրախուսելով միաժամանակ մեքենայի լիցքավորում և սնունդ։

Այն առաջարկում է՝

- Tesla Burger՝ մինչև $24․5,

- Electric Sauce, Epic Bacon հավելումներով,

- Wagyu չիլի՝ $4 հավելավճարով կամ $8 առանձին պատվերով,

- Ֆրի՝ $4,

- Գազավորված ըմպելիքներ՝ մինչև $10,

- Հուշանվերներ՝ $95 հուդիից մինչև $35 մարմելադային փաթեթներ։

Սոցիալական ցանցերի արձագանքները՝ ոչ ամենահուսադրողը

Չնայած փայլուն ինտերիերին, հաճախորդների փորձառությունը ռեստորանում խիստ խառն է եղել։

- Մարդիկ բողոքել են երկու ժամ սպասումից,

- Չոր բուրգերներից,

- Անկազմակերպ անձնակազմից,

- Իսկ որոշ ուտեստներ՝ շեյքեր, թխվածքաբլիթներ, բարձր գնահատականներ են ստացել։

Հատկապես քննադատության արժանացել է սպասարկման համակարգը, ինչը խիստ անհարմար փորձ է դարձրել Tesla Eats այցը:

«Հաճախորդների սպասարկումը շատ վատ է։ Կարտոֆիլի ֆրին և բուրգերը այնքան չորացել են», – գրել է օգտատերերից մեկը X-ում։

Բիզնես ռազմավարությո՞ւն, թե պիար շոու

Tesla Eats-ի գործարկումը, չնայած իր լիմիտավոր նախնական հաջողությանը, կարող է դիտարկվել որպես՝

- Մշակութային մարքեթինգի փորձ,

- Բրենդի տարբերակման քայլ,

- Նոր եկամտային հոսքի փնտրտուք, երբ ավանդական ապրանքները ճնշման տակ են։

Սակայն բովանդակային խնդիրները՝ բարձր գներ, թույլ սպասարկում և խառնված արձագանքներ, կարող են վտանգել այս նախաձեռնության ապագան։

Աղբյուր՝ Futurism


*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ