Հետազոտությունների վրա հիմնված ուսուցման մեթոդ, որը օգնում է գտնել ճիշտ մարդկանց աշխատանքի համար

Ինչպես է հետազոտությունների վրա հիմնված ուսուցման մեթոդը բարելավում վարձման արդյունքները

Ներկայումս շատ կազմակերպություններ փորձում են խթանել բազմազանությունը, հավասարությունը և ներառականությունը (DEI), սակայն այդ ջանքերը հաճախ չեն հանգեցնում ակնկալվող արդյունքների։ Հատկապես վերապատրաստումները, որոնք միտված են խտրականության նվազեցմանը, հազվադեպ են բերում իրական վարքային փոփոխությունների կամ ազդեցություն ունենում այնպիսի գործառույթների վրա, ինչպիսին է աշխատակիցների վարձումը։

Հետևաբար, կազմակերպությունները կանգնում են մի հիմնարար հարցի առաջ՝ ինչպես բարելավել վարձման գործընթացները՝ պահպանելով արդարության սկզբունքները, առանց անարդյունավետ ծրագրերի վրա մեծ գումարներ ծախսելու։ Այս հարցին պատասխանելու ուղիներից մեկը հետազոտությունների վրա հիմնված ուսուցման մեթոդն է, որն առաջարկում է կոնկրետ, կիրառելի և չափելի մոտեցումներ։

Ո՞րն է խնդիրը ավանդական ծրագրերում

Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ վերապատրաստումների շատ տեսակներ պարզապես չեն աշխատում։ Դրանք հաճախ լինում են ընդհանուր, անորոշ, կապ չեն ունենում կոնկրետ որոշումների հետ։ Բացի այդ, երբ դասընթացներն անցկացվում են առանց գործնական կիրառման հնարավորության, մասնակիցները արագ մոռանում են դասավանդված նյութը։ Որպես արդյունք՝ վերապատրաստումից հետո մենեջերների որոշումները մնում են նույնը, ինչ եղել են մինչ այդ։

Վարքային գիտության վրա հիմնված նոր մոտեցում

Նոր մեթոդը հիմնված է վարքային գիտության վրա։ Այն առաջարկում է ուսուցում, որը իրականացվում է հենց այն պահին, երբ մենեջերը պատրաստվում է որոշում կայացնել։ Օրինակ՝ փոքր ուսումնական մոդուլներ կարող են տրամադրվել անմիջապես թեկնածուների հարցազրույցից առաջ։ Այս պահին տրամադրված կոնկրետ խորհուրդները շատ ավելի մեծ ազդեցություն են ունենում, քանի որ կապ ունեն անմիջական որոշման հետ։

Այս մեթոդը նաև առաջարկում է ուսուցումը համատեղել գործընթացների փոփոխությունների հետ։ Եթե ուսուցման ժամանակ մենեջերը սովորում է օգտագործել ստանդարտացված չափանիշներ, ապա այդ չափանիշները պետք է ներառվեն կազմակերպության պաշտոնական հարցազրույցների ձևաչափերում։

Գործնական արդյունքներ

Վերջին տարիներին անցկացված դաշտային փորձարկումները հաստատում են, որ այս մոտեցումը կարող է զգալիորեն բարձրացնել վարձման գործընթացների արդարությունը։ Օրինակ՝ ԱՄՆ-ում իրականացված մի փորձարկման արդյունքում, կազմակերպություններում, որտեղ վարքային ուսուցումն իրականացվել է որոշմանը մոտ պահի, կանանց հարցազրույցների հավանության տոկոսը աճել է մոտ 12%-ով։

Բացի այդ, նման մոտեցումները խթանում են մենեջերների ինքնավերլուծությունը, քանի որ նրանց առաջարկվում է գրավոր կերպով պլանավորել իրենց որոշումները և տրամադրել հիմնավորումներ։ Սա նպաստում է ավելի դիտավորյալ և արդար գործընթացներին։

Ինչպե՞ս կիրառել այս մեթոդը

  1. Արագ և կոնկրետ ուսուցում՝ ճիշտ պահին։ Փոքր մոդուլներ կամ հիշեցումներ, որոնք ուղարկվում են անմիջապես որոշման պահին։

  2. Ստանդարտ չափորոշիչներ բոլոր թեկնածուների համար։ Ստեղծել գնահատման հստակ սանդղակ՝ յուրաքանչյուր թեկնածուի համար։

  3. Անանուն նախաֆիլտրում։ Սեռի, ազգության, անվան մասին ինֆորմացիան ժամանակավորապես թաքցնել՝ կողմնակալությունները նվազեցնելու համար։

  4. Վերլուծական մոտեցում։ Հավաքել տվյալներ վարձման բոլոր փուլերից՝ հասկանալու, թե որտեղ են կողմնակալությունները ի հայտ գալիս։

  5. Հետադարձ կապ և շարունակական կատարելագործում։ Հետևել՝ արդյոք դասընթացից հետո մենեջերները կիրառում են ուսուցման սկզբունքները։

***

Բազմազանության ու արդարության խթանումը կազմակերպություններում չի պահանջում միայն զգացմունքային քարոզչություն կամ պարտադիր դասընթացներ։ Ավելի արդյունավետ են մեթոդները, որոնք ժամանակին են, կոնկրետ են, և միաժամանակ ուղեկցվում են գործընթացների կառուցվածքային փոփոխություններով։ Հետազոտությունների վրա հիմնված ուսուցման մեթոդը հենց այդպիսին է՝ գործնական, տվյալամետ և ազդեցիկ։


Հոդվածը պատրաստվել է Harvard Business Review-ի վերլուծության հիման վրա

*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ