Միշել Յեոն և Լաբուբուն Pop Mart Play/ground ամսագրի նոր համարի շապիկին

Վիրուսային Labubu փափուկ խաղալիքների հայտնի արտադրող Pop Mart-ը շարունակում է ընդլայնել իր ազդեցությունը երիտասարդական մշակույթում:

Բրենդը վերջերս թողարկել է իր տպագիր Play/ground ամսագրի երկրորդ համարը, և շապիկին պատկերված են երկու խորհրդանիշներ՝ դերասանուհի Միշել Եոն և Labubu-ի հսկայական տարբերակը, հաղորդում է WWD-ն:

Ամսագիրը, որը զբաղեցնում է ավելի քան 40 էջ, ուսումնասիրում է «ապագայի» և «երիտասարդության իրականությունը անորոշ աշխարհում» վերացական հասկացությունները: Այն ներառում է խմբագրականներ, որոնք խորանում են երիտասարդների, հիմնականում ասիացիների, անհատական և կոլեկտիվ անհանգստությունների, հույսերի և կասկածների մեջ: Ամսագիրը ներառում է Pop Mart-ի 600 երկրպագուների հարցում, որոնք կիսվում են 2050 թվականի իրենց տեսլականով, հոդված, որը բացատրում է վերջին 20 տարիների չինական ինտերնետային 180 ժարգոնային տերմիններ, և համագործակցային նախագիծ, որի շրջանակներում 29 ազդեցիկ անձինք նկարագրում են իրենց «ապագայի կերպարանքի» իրենց տեսլականը:

Շապիկին Միշել Յեոն կեցվածք է ընդունել Moschino-ի «աղբի տոպրակի» զգեստով՝ Labubu-ի բնական չափի ֆիգուրայի կողքին։ Նկարահանումը տեղի է ունեցել Փարիզում՝ Մոնմարտրի խաղահրապարակում, լուսանկարիչը՝ Պեկինում բնակվող Ալիքս Լանգը։

Ամսագիրը հրատարակվում է տարեկան երկու անգամ՝ անգլերեն և չինարեն լեզուներով։ Այս տարի դրա համաշխարհային թողարկումը կիրականացվի ընտրված գրախանութների և Pop Mart-ի պաշտոնական ալիքների միջոցով։

Play/ground-ի ստեղծագործական տնօրեն Վիսոն Գևարայի խոսքով՝ ամսագիրը նպատակ ունի ցուցադրել Pop Mart-ի արժեքները, այդ թվում՝ «ստեղծագործականությունը, բարեկամությունը և ինքնարտահայտումը»։ Ամսագիրը ստեղծվել է ոչ այնքան Labubu-ի, Crybaby-ի կամ Twinkle Twinkle-ի նման անհատական IP-ների գովազդի համար, որքան երիտասարդ ստեղծագործողների պատմությունները ցուցադրելու համար։

Գլխավոր խմբագիր Գրեգ Գրիգորյանը, որը նախկինում աշխատել է GQ Russia-ում և Xiaomi-ի հասարակայնության հետ կապերի բաժնում, նշել է, որ Play/ground-ը համատեղում է գլոբալ չինական ինքնությունը նոր գլոբալ երիտասարդական լսարանի հետաքրքրությունների հետ։ «Չինական քիչ ապրանքանիշեր կարող են անմիջապես խոսել նոր սերնդի հետ։ Այս ամսագիրը նաև արձագանքում է երիտասարդության՝ իրենց հույզերն ու հիասթափությունները արտահայտելու անհրաժեշտությանը», - նշել է նա։

Ինչպես ցանկացած փոքր անկախ ամսագիր, Play/ground-ը Պեկինում ղեկավարվում է երեք հոգուց բաղկացած փոքր թիմի կողմից, որոնց թվում են Գևարան և Գրիգորյանը, և համագործակցում է անգլիախոս և չինացի հեղինակների միջազգային ցանցի հետ։

Ամսագրի յուրօրինակ ձևաչափը նաև գրավում է նոստալգիան և ինտերակտիվությունը։ Շատ երիտասարդներ երբեք թղթե ամսագիր չեն ունեցել ձեռքում, ուստի էջերը նախատեսված են որպես պաստառներ, կոլաժներ կամ պատի զարդարանքներ օգտագործելու համար։