Ինչպես գրավել հաճախորդին նոր ապրանքով՝ մարքեթինգի և դիզայնի ուղեցույց
Լուրեր |

Ապրանքի հաջող թողարկումը պահանջում է ավելի շատ, քան պարզապես լավ գաղափար կամ բարձրորակ արտադրանք։
Ընկերությունները, որոնք օգտվում են արդյունավետ մարքեթինգի և դիզայնի գործիքներից, հաճախ տեսնում են ավելի մեծ հաճախորդների ներգրավվածություն, բարձր վաճառքներ և ամրապնդված բրենդային ճանաչում։
1. Զարգացրեք ուժեղ բրենդային հաղորդագրություն
Ապրանքի թողարկման գործընթացը սկսեք բրենդի ու արտադրանքի հիմնական հաղորդագրությունը հստակեցնելով։ Ձեր հաղորդագրությունը պետք է պարզ և հիշվող լինի՝ ընդգծելով այն խնդիրները, որոնք լուծում է արտադրանքը, և այն արժեքը, որը այն առաջարկում է հաճախորդին։
Որպես օրինակ՝
-
Օգտագործեք պարզ և հստակ թեզիսներ ձեր մարքեթինգային նյութերում
-
Տարբերակեք ապրանքն այլ մատչելի արտադրանքներից
2. Օգտագործեք դիզայնը որպես մարքեթինգի գործիք
Դիզայնը միայն տեսողական գեղեցկություն չէ, այն հաղորդում է ապրանքի էությունը և ազդում է հաճախորդի ընկալման վրա։
Հիմնական ուղղություններ՝
-
Ապրանքի փաթեթավորում – այն պետք է լիներ աչքի ընկնող, պարզ, և արտահայտի ապրանքի հիմնական գաղափարը
-
Կանոնավորություն և ձգողականություն – կայքի, հավելվածի կամ սոցիալական ցանցերի դիզայնը պետք է հստակ կառուցված և օգտագործողի համար հարմար լինի
-
Տիպոգրաֆիա և գույներ – ճիշտ ընտրված գույները և տառատեսակը բարձրացնում են ապրանքի ճանաչելիությունը
3. Ինտեգրված մարքեթինգային ռազմավարություն
Դիզայնի և մարքեթինգի արդյունավետությունը մեծանում է, երբ դրանք ինտեգրվում են միասնական ռազմավարության մեջ։
Հիմնական քայլեր՝
-
Օգտագործեք բազմակի հարթակներ (սոցիալական ցանցեր, կայք, էլեկտրոնային փոստ)
-
Հետևեք հաճախորդի ուղին՝ թե որտեղ և ինչպես է նա ծանոթանում ձեր ապրանքին
-
Օգտագործեք նախապատրաստիչ արշավներ, օրինակ՝ тизերներ, նախադիտումներ և արտոնյալ առաջարկներ
4. Հաճախորդի ներգրավվածությունը և փորձը
Հաջող ապրանքն այն է, որը ոչ միայն վաճառվում է, այլև ստեղծում է ուժեղ հարաբերություններ հաճախորդի հետ։
Կարծիքների և ֆիդբեքի կարևորությունը՝
-
Ստացեք հաճախորդների կարծիք նախքան պաշտոնական թողարկումը (beta կամ preview տարբերակ)
-
Հետևեք սոցիալական ցանցերում քննարկումներին և ակտիվորեն արձագանքեք
5. Մարքեթինգային փորձարկումներ և տվյալների վերլուծություն
Առաջին հաջողության բանալին փոքր քայլերով փորձարկելն է։
-
Ստեղծեք A/B փորձարկումներ տարբեր գույների, տառատեսակի կամ հաղորդագրությունների վրա
-
Վերլուծեք տվյալները և բարելավեք՝ հիմնված իրական օգտագործողի վարքագծի վրա
6. Ապրանքի արժեքի շեշտադրում
Լավ մարքեթինգային և դիզայնի ռազմավարության առանցքում պետք է լինի ապրանքի արժեքի շեշտադրումը։ Հաճախորդը պետք է հասկանա, թե ինչն է այդ ապրանքը առանձնացնում և ինչ առավելություններ է տալիս։
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/09/19 22:00
Սեպտեմբերի 19-ի բիզնես լուրերը

Լուրեր | 2025/09/19 21:00
Սեպտեմբերի 19-ի կարևոր լուրերը

Լուրեր | 2025/09/19 18:16
MedMeet 2025․ Առողջապահության նոր հորիզոններ
MedMeet 2025․ Առողջապահության նոր հորիզոններ
-
Սեպտեմբերի 19-ի բիզնես լուրերը
2025/09/19/ 22:00 -
Սեպտեմբերի 19-ի կարևոր լուրերը
2025/09/19/ 21:00 -
Made Projects. ամեն բան ինչ անհրաժեշտ է բիզնեսին՝ մեկ տեղում
2025/09/19/ 20:30 -
MedMeet 2025 – Առողջապահության և նորարարության ԱՄԵՆԱՄԵԾ միջոցառումը Հայաստանում
2025/09/19/ 20:02 -
Ինչպես գրավել հաճախորդին նոր ապրանքով՝ մարքեթինգի և դիզայնի ուղեցույց
2025/09/19/ 19:00 -
Flash 3.0՝ նոր ձևաչափ, նոր էներգիա, նոր հնարավորություններ. Flash-ը նշում է 30 ամյակը
2025/09/19/ 18:27 -
MedMeet 2025․ Առողջապահության նոր հորիզոններ
2025/09/19/ 18:16 -
Որքան են վաստակում Հայաստանի քաղաքացիները․ պետական և մասնավոր հատվածների տարբերությունը
2025/09/19/ 17:52 -
Բժշկական նորագույն սարքավորումներ` 5% կանխավճարով
2025/09/19/ 17:32 -
Անկախության օրվա առթիվ պետական պարգևներ՝ ԱԱԾ, ՆԳՆ և Դատախազության ներկայացուցիչներին
2025/09/19/ 16:42
Բաժանորդագրվել

Փոխարժեք
Տեսանյութեր

ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 19, 2025Թ․

ՓՈՂ NEWS. ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 18, 2025Թ.

MADE PROJECTS. ԱՄԵՆ ԲԱՆ ԻՆՉ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ Է ԲԻԶՆԵՍԻՆ՝ ՄԵԿ ՏԵՂՈՒՄ

MEDMEET 2025 – ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՆՈՐԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՄԵՆԱՄԵԾ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ

ԲԺՇԿԱԿԱՆ ՆՈՐԱԳՈՒՅՆ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ` 5% ԿԱՆԽԱՎՃԱՐՈՎ
