Հայաստանի բջջային բաժանորդների դինամիկան՝ 2025թ․ առաջին եռամսյակում

Հայաստանի բջջային բաժանորդների դինամիկան՝ 2025թ․ առաջին եռամսյակում

Հայաստանի բջջային կապի շուկան շարունակում է դինամիկ փոփոխվել՝ արձանագրելով թե՛ աճ, թե՛ անկում։ Վիճակագրական տվյալները ցույց են տալիս, որ 2025թ․ առաջին եռամսյակում բջջային կապի բաժանորդների ընդհանուր թիվը կազմել է 4,196,081, ինչը նախորդ եռամսյակի համեմատ նվազել է 1.67%-ով (71,365 բաժանորդով պակաս), սակայն 2024թ․ նույն ժամանակահատվածի համեմատ գրանցվել է 4.13% աճ։ Այսինքն՝ միտումները հակասական են․ կարճաժամկետ կտրվածքով շուկան փոքր անկում է արձանագրել, բայց տարեկան դինամիկան դրական է։

Ընկերությունների դիրքերը.

  • Team Telecom – 1,142,570 բաժանորդ։ Տարեկան աճը՝ 10.26%, ինչը լավագույն արդյունքն է շուկայում։ Սակայն եռամսյակային կտրվածքով ընկերությունը կորցրել է շուրջ 2.18% բաժանորդ։

  • Ucom – 687,878 բաժանորդ։ Ընկերությունն ունի փոքր եռամսյակային աճ (0.17%), սակայն տարեկան կտրվածքով դեռևս անկում է գրանցում (−1.23%)։

  • Viva – 2,365,633 բաժանորդ։ Շուկայի առաջատարը շարունակում է պահպանել ամենամեծ բաժինը՝ գրանցելով տարեկան 2.99% աճ, բայց եռամսյակային կտրվածքով բաժանորդների թիվը նվազել է մոտ 1.95%։


Կանխավճարային և հետվճարային բաժանորդներ.

Շուկայում զգացվում է կանխավճարայինից դեպի հետվճարային անցման միտում։

  • Կանխավճարային բաժանորդների թիվը կազմել է 3,172,209, ինչը տարեկան կտրվածքով նվազել է 1.68%-ով։

  • Հետվճարային բաժանորդների թիվը աճել է մինչև 781,437՝ ապահովելով 12.85%բարձրացում։

Ինտերնետ ծառայություններ.

  • Բջջային ինտերնետից օգտվողների թիվը կազմել է 2,983,927՝ աճելով տարեկան 2.62%-ով։ Սա հաստատում է, որ ինտերնետի սպառումն ավելի ու ավելի կարևոր է դառնում։

  • Լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը կազմել է 242,435՝ նվազելով 5.61%-ով։ Այս հատվածում Ucom-ը գրանցել է զգալի անկում (−34.83%), մինչդեռ Team Telecom և Viva-ն ցուցադրել են աճ։

Այս միտումը ցույց է տալիս, որ ֆիքսված ինտերնետի պահանջարկը նվազում է՝ փոխարինվելով բջջային լուծումներով։


Միջին ամսական հասույթ (ARPU).

  • Կանխավճարային բաժանորդների շրջանում առաջատար է Viva-ն՝ 1,411 դրամ միջին հասույթով։

  • Հետվճարայինի ամենաբարձր ցուցանիշը նույնպես ունի Viva-ն՝ 3,212 դրամ, թեև այստեղ նկատվում է որոշ անկում։

  • Լայնաշերտ ինտերնետում առավել բարձր ARPU-ն գրանցել է Ucom-ը՝ 2,360 դրամ (+29.03%)։


Նոր ակտիվացումներ և արտահոսք.

  • Նոր ակտիվացումներ – ամենամեծ աճը գրանցել է Viva-ի հետվճարային սեգմենտը (+63.03%), ինչը ցույց է տալիս աճող հետաքրքրություն երկարաժամկետ ծառայությունների նկատմամբ։

  • Churn (արտահոսք) – կանխավճարային բաժանորդների արտահոսքը Viva-ում աճել է (+18.41%), մինչդեռ Team Telecom-ում այն նվազել է։

Հայաստանի բջջային կապի շուկան 2025թ․ առաջին եռամսյակում պահպանել է զարգացման դինամիկան․

  • Տարեկան կտրվածքով աճ կա թե բաժանորդների թվի, թե ինտերնետ սպառման մեջ։

  • Կարճաժամկետ կտրվածքով նկատվում է որոշակի նվազում։

  • Հիմնական միտումները ցույց են տալիս հետվճարային սեգմենտի արագ աճ, ինչպես նաև բջջային ինտերնետի գերակշռող դերը։


    *հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ