Ինչպես արագացնել փոքր բիզնեսի հաջողությունը՝ թվային լուծումների միջոցով


Վերլուծություն |

Ինչպես արագացնել փոքր բիզնեսի հաջողությունը՝ թվային լուծումների միջոցով

Հոդվածը ուսումնասիրում է, թե ինչու է հենց հիմա անհրաժեշտ արագորեն նորացնել փոքր բիզնեսների սպասարկման մոտեցումները՝ թվային լուծումների և մարդկային շփման ճիշտ համադրությամբ:

Բանկերի համար փոքր և միջին բիզնեսները (MSME) այսօր ներկայացնում են ամենաարագ աճող և եկամտաբեր շուկաներից մեկը. այս ոլորտը ապահովում է ավելի քան կեսը համաշխարհային ՀՆԱ-ի, բոլոր ընկերությունների շուրջ 90%-ը և զբաղվածության երկու երրորդը։ 

Հիմնական մարտահրավերներ

  • MSME-ների սպասարկման մոդելները տարբեր են աշխարհում, և դեռ չկա լավագույն լուծում։

  • Հաճախ բանկերը չեն կարողանում պահպանել MSME-ների թվային աճին համընթաց՝ կենտրոնանալով սովորական սպառողների թվային սպասարկման վրա։

  • Շատերն շարունակում են գործարկել ձեռնարկատիրական գործընթացներով, ինչն անարդյունավետ է և չի ապահովում արագ սպասարկում։

Թվային առաջին քայլը՝ մարդկային շփման պահպանմամբ

  • Առաջատար բանկերը անցել են «թվային գլխավոր, մարդկային միջնորդությամբ» մոդելին, որտեղ այդ սեգմենտի սպասարկման ու վաճառքի առնվազն 75%-ը ամբողջապես իրականացվում է թվային հարթակների միջոցով։

  • Մարդկային գործոնը կարևոր է բարդ և խորհրդատվական լուծումներ պահանջող բիզնեսների համար՝ շեշտը դնելով հատվածային սպասարկման վրա։ Հատուկ կարգավիճակ ունեցող MSME-ները ստանում են անհատական խորհրդատվություն, մինչդեռ հիմնական հաճախորդները հիմնականում օգտվում են հեռավար կամ գրասենյակային աջակցության ծառայությունից։

Փոխակերպման կարևոր քայլեր

  • Զարգացնել թվային հարթակ, որտեղ փոքր բիզնեսները կարող են ամբողջական սպասարկում ստանալ՝ բանկային ծառայություններից մինչև ERP-ների, հաշվապահական ու վճարային համակարգերի ինտեգրում։

  • Անհատականացված առաջարկներ՝ տվյալների վերլուծության ու AI-ի (այժմ նաև գեներատիվ AI-ի) միջոցով։

  • Ինքնաշխատացված վարկավորման, KYC (միտումստացիայի) և պայմանագրային գործընթացներ՝ ժամանակը կրճատելու և բիզնեսի բավարարվածությունը բարձրացնելու նպատակով։

Արդյունքները

  • Առաջատար թվային հարթակներով բանկերներն ունեն մեծ թվով ակտիվ հաճախորդներ, ովքեր ավելի հաճախ են օգտվում բանկից ու պահպանում բարձր մնացորդներ։

  • Թվային փորձի բարելավումը տանում է հաճախորդի բավարարվածության ու լոյալության աճին, ինչպես նաև բանկի եկամտի ավելացմանը։

Աղբյուր — հոդվածը կարելի է կարդալ ամբողջությամբ McKinsey-ի կայքում՝
Digital-led with a human touch: The next era in small-business banking


*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ



Տարածել


Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում

181k followers
20.6k followers
1.5k subscribers
958 followers
237k subscribers

Կարդացեք նաեվ

Ուղիղ եթեր
ABNEWS Ռադիո

Subscribe Icon Բաժանորդագրվել

Հետեվեք մեզ

Telegram YouTube

Տեսանյութեր

Video thumbnail

ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 9, 2025Թ․

Video thumbnail

ՓՈՂ NEWS. ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 8, 2025Թ.

Video thumbnail

ՄԱՐԿ ԱՐԵՆԻ «ՇԵՐԼՈՔ ՀՈԼՄՍԻ ՆՈՐ ԱՐԿԱԾՆԵՐԸ» ԳՐՔԻ ՇՆՈՐՀԱՆԴԵՍ

Video thumbnail

«ՄԻ ԴՐԱՄԻ ՈՒԺԸ» ՀԻՆԳ ՏԱՐԵԿԱՆ Է․ Ի՞ՆՉ Է ԱՐՎԵԼ, Ի՞ՆՉ Է ԱՐՎԵԼՈՒ

Video thumbnail

ՏԱՐՎԱ ԱՄԵՆԱՄԵԾ ԱՌԱՋԱՐԿՆԵՐԸ ARTCOMPANY-ԻՑ

Video thumbnail

ՆՈՐ ԱՎՏՈՄԵՔԵՆԱ` ՍԿՍԱԾ 5% ԿԱՆԽԱՎՃԱՐՈՎ. ՀԱՏՈւԿ ԱՌԱՋԱՐԿՆԵՐ TOON EXPO-ԻՆ