Ուղիղ եթեր
ABNEWS Ռադիո

Subscribe Icon Բաժանորդագրվել

Ինչպես արագացնել փոքր բիզնեսի հաջողությունը՝ թվային լուծումների միջոցով


Վերլուծություն |

Ինչպես արագացնել փոքր բիզնեսի հաջողությունը՝ թվային լուծումների միջոցով

Հոդվածը ուսումնասիրում է, թե ինչու է հենց հիմա անհրաժեշտ արագորեն նորացնել փոքր բիզնեսների սպասարկման մոտեցումները՝ թվային լուծումների և մարդկային շփման ճիշտ համադրությամբ:

Բանկերի համար փոքր և միջին բիզնեսները (MSME) այսօր ներկայացնում են ամենաարագ աճող և եկամտաբեր շուկաներից մեկը. այս ոլորտը ապահովում է ավելի քան կեսը համաշխարհային ՀՆԱ-ի, բոլոր ընկերությունների շուրջ 90%-ը և զբաղվածության երկու երրորդը։ 

Հիմնական մարտահրավերներ

  • MSME-ների սպասարկման մոդելները տարբեր են աշխարհում, և դեռ չկա լավագույն լուծում։

  • Հաճախ բանկերը չեն կարողանում պահպանել MSME-ների թվային աճին համընթաց՝ կենտրոնանալով սովորական սպառողների թվային սպասարկման վրա։

  • Շատերն շարունակում են գործարկել ձեռնարկատիրական գործընթացներով, ինչն անարդյունավետ է և չի ապահովում արագ սպասարկում։

Թվային առաջին քայլը՝ մարդկային շփման պահպանմամբ

  • Առաջատար բանկերը անցել են «թվային գլխավոր, մարդկային միջնորդությամբ» մոդելին, որտեղ այդ սեգմենտի սպասարկման ու վաճառքի առնվազն 75%-ը ամբողջապես իրականացվում է թվային հարթակների միջոցով։

  • Մարդկային գործոնը կարևոր է բարդ և խորհրդատվական լուծումներ պահանջող բիզնեսների համար՝ շեշտը դնելով հատվածային սպասարկման վրա։ Հատուկ կարգավիճակ ունեցող MSME-ները ստանում են անհատական խորհրդատվություն, մինչդեռ հիմնական հաճախորդները հիմնականում օգտվում են հեռավար կամ գրասենյակային աջակցության ծառայությունից։

Փոխակերպման կարևոր քայլեր

  • Զարգացնել թվային հարթակ, որտեղ փոքր բիզնեսները կարող են ամբողջական սպասարկում ստանալ՝ բանկային ծառայություններից մինչև ERP-ների, հաշվապահական ու վճարային համակարգերի ինտեգրում։

  • Անհատականացված առաջարկներ՝ տվյալների վերլուծության ու AI-ի (այժմ նաև գեներատիվ AI-ի) միջոցով։

  • Ինքնաշխատացված վարկավորման, KYC (միտումստացիայի) և պայմանագրային գործընթացներ՝ ժամանակը կրճատելու և բիզնեսի բավարարվածությունը բարձրացնելու նպատակով։

Արդյունքները

  • Առաջատար թվային հարթակներով բանկերներն ունեն մեծ թվով ակտիվ հաճախորդներ, ովքեր ավելի հաճախ են օգտվում բանկից ու պահպանում բարձր մնացորդներ։

  • Թվային փորձի բարելավումը տանում է հաճախորդի բավարարվածության ու լոյալության աճին, ինչպես նաև բանկի եկամտի ավելացմանը։

Աղբյուր — հոդվածը կարելի է կարդալ ամբողջությամբ McKinsey-ի կայքում՝
Digital-led with a human touch: The next era in small-business banking


*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ



Տարածել


Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում

181k followers
20.6k followers
1.5k subscribers
958 followers
237k subscribers

Կարդացեք նաեվ

Հետեվեք մեզ

Telegram YouTube

Տեսանյութեր

Video thumbnail
Video thumbnail
Video thumbnail
Video thumbnail
Video thumbnail
Video thumbnail