-
Օգոստոսի 11-ի բիզնես լուրերը
2025/08/11/ 21:37 -
Օգոստոսի 11-ի կարևոր լուրերը
2025/08/11/ 20:24 -
IDBank-ը համալրել է կանոնադրական կապիտալը
2025/08/11/ 17:52 -
ՀՀ վերաքննիչ քրեական դատարանը ոչ իրավաչափ է ճանաչել Սամվել Կարապետյանի ձերբակալումը. փաստաբան
2025/08/11/ 17:46 -
Այս Համաձայնագիրը Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև համաձայնության արդյունք է, որն արտահայտում է երկու երկրների հավասարակշռված շահերը. Նիկոլ Փաշինյան
2025/08/11/ 17:11 -
ԱԳՆ-ն հրապարակել է նախաստորագրված խաղաղության համաձայնագրի տեքստը
2025/08/11/ 17:07 -
Փաշինյանն ու Էրդողանը հեռախոսազրույց են ունեցել․ Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև խաղաղության հաստատումը տարածաշրջանային նոր որակի համագործակցություն հաստատելու հնարավորություն է ստեղծում
2025/08/11/ 16:44 -
Մեծ քանակությամբ ապօրինի պահվող զենք-զինամթերքի հայտնաբերում Սյունիքում
2025/08/11/ 16:10 -
Շրջակա միջավայրի նախարարությունը օգոստոսի 1-10-ը ուսումնասիրել է Երևան քաղաքի մթնոլորտային օդի որակը
2025/08/11/ 15:41 -
Զրուցակիցները փոխադարձաբար պատրաստակամություն են հայտնել շարունակել ակտիվ քաղաքական երկխոսությունը
2025/08/11/ 15:38
Բաժանորդագրվել

Ինչպես արագացնել փոքր բիզնեսի հաջողությունը՝ թվային լուծումների միջոցով
Վերլուծություն |

Հոդվածը ուսումնասիրում է, թե ինչու է հենց հիմա անհրաժեշտ արագորեն նորացնել փոքր բիզնեսների սպասարկման մոտեցումները՝ թվային լուծումների և մարդկային շփման ճիշտ համադրությամբ:
Բանկերի համար փոքր և միջին բիզնեսները (MSME) այսօր ներկայացնում են ամենաարագ աճող և եկամտաբեր շուկաներից մեկը. այս ոլորտը ապահովում է ավելի քան կեսը համաշխարհային ՀՆԱ-ի, բոլոր ընկերությունների շուրջ 90%-ը և զբաղվածության երկու երրորդը։
Հիմնական մարտահրավերներ
-
MSME-ների սպասարկման մոդելները տարբեր են աշխարհում, և դեռ չկա լավագույն լուծում։
-
Հաճախ բանկերը չեն կարողանում պահպանել MSME-ների թվային աճին համընթաց՝ կենտրոնանալով սովորական սպառողների թվային սպասարկման վրա։
-
Շատերն շարունակում են գործարկել ձեռնարկատիրական գործընթացներով, ինչն անարդյունավետ է և չի ապահովում արագ սպասարկում։
Թվային առաջին քայլը՝ մարդկային շփման պահպանմամբ
-
Առաջատար բանկերը անցել են «թվային գլխավոր, մարդկային միջնորդությամբ» մոդելին, որտեղ այդ սեգմենտի սպասարկման ու վաճառքի առնվազն 75%-ը ամբողջապես իրականացվում է թվային հարթակների միջոցով։
-
Մարդկային գործոնը կարևոր է բարդ և խորհրդատվական լուծումներ պահանջող բիզնեսների համար՝ շեշտը դնելով հատվածային սպասարկման վրա։ Հատուկ կարգավիճակ ունեցող MSME-ները ստանում են անհատական խորհրդատվություն, մինչդեռ հիմնական հաճախորդները հիմնականում օգտվում են հեռավար կամ գրասենյակային աջակցության ծառայությունից։
Փոխակերպման կարևոր քայլեր
-
Զարգացնել թվային հարթակ, որտեղ փոքր բիզնեսները կարող են ամբողջական սպասարկում ստանալ՝ բանկային ծառայություններից մինչև ERP-ների, հաշվապահական ու վճարային համակարգերի ինտեգրում։
-
Անհատականացված առաջարկներ՝ տվյալների վերլուծության ու AI-ի (այժմ նաև գեներատիվ AI-ի) միջոցով։
-
Ինքնաշխատացված վարկավորման, KYC (միտումստացիայի) և պայմանագրային գործընթացներ՝ ժամանակը կրճատելու և բիզնեսի բավարարվածությունը բարձրացնելու նպատակով։
Արդյունքները
-
Առաջատար թվային հարթակներով բանկերներն ունեն մեծ թվով ակտիվ հաճախորդներ, ովքեր ավելի հաճախ են օգտվում բանկից ու պահպանում բարձր մնացորդներ։
-
Թվային փորձի բարելավումը տանում է հաճախորդի բավարարվածության ու լոյալության աճին, ինչպես նաև բանկի եկամտի ավելացմանը։
Աղբյուր — հոդվածը կարելի է կարդալ ամբողջությամբ McKinsey-ի կայքում՝
Digital-led with a human touch: The next era in small-business banking
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Վերլուծություն | 2025/08/11 15:38
Որոշումներ, որոնք օգոստոսին կփոխեն ձեր սեպտեմբերը
Ինչպես պատրաստվել սեպտեմբերին՝ սկսելով օգոստոսից. ռազմավարական անցում հանգստից դեպի աճ

Վերլուծություն | 2025/08/09 16:51
Հաղորդակցման գաղտնիքներ` ռազմավարական նախագծերը հաջողությամբ իրականացնելու համար