Ինչպես արագացնել փոքր բիզնեսի հաջողությունը՝ թվային լուծումների միջոցով
Վերլուծություն |

Հոդվածը ուսումնասիրում է, թե ինչու է հենց հիմա անհրաժեշտ արագորեն նորացնել փոքր բիզնեսների սպասարկման մոտեցումները՝ թվային լուծումների և մարդկային շփման ճիշտ համադրությամբ:
Բանկերի համար փոքր և միջին բիզնեսները (MSME) այսօր ներկայացնում են ամենաարագ աճող և եկամտաբեր շուկաներից մեկը. այս ոլորտը ապահովում է ավելի քան կեսը համաշխարհային ՀՆԱ-ի, բոլոր ընկերությունների շուրջ 90%-ը և զբաղվածության երկու երրորդը։
Հիմնական մարտահրավերներ
-
MSME-ների սպասարկման մոդելները տարբեր են աշխարհում, և դեռ չկա լավագույն լուծում։
-
Հաճախ բանկերը չեն կարողանում պահպանել MSME-ների թվային աճին համընթաց՝ կենտրոնանալով սովորական սպառողների թվային սպասարկման վրա։
-
Շատերն շարունակում են գործարկել ձեռնարկատիրական գործընթացներով, ինչն անարդյունավետ է և չի ապահովում արագ սպասարկում։
Թվային առաջին քայլը՝ մարդկային շփման պահպանմամբ
-
Առաջատար բանկերը անցել են «թվային գլխավոր, մարդկային միջնորդությամբ» մոդելին, որտեղ այդ սեգմենտի սպասարկման ու վաճառքի առնվազն 75%-ը ամբողջապես իրականացվում է թվային հարթակների միջոցով։
-
Մարդկային գործոնը կարևոր է բարդ և խորհրդատվական լուծումներ պահանջող բիզնեսների համար՝ շեշտը դնելով հատվածային սպասարկման վրա։ Հատուկ կարգավիճակ ունեցող MSME-ները ստանում են անհատական խորհրդատվություն, մինչդեռ հիմնական հաճախորդները հիմնականում օգտվում են հեռավար կամ գրասենյակային աջակցության ծառայությունից։
Փոխակերպման կարևոր քայլեր
-
Զարգացնել թվային հարթակ, որտեղ փոքր բիզնեսները կարող են ամբողջական սպասարկում ստանալ՝ բանկային ծառայություններից մինչև ERP-ների, հաշվապահական ու վճարային համակարգերի ինտեգրում։
-
Անհատականացված առաջարկներ՝ տվյալների վերլուծության ու AI-ի (այժմ նաև գեներատիվ AI-ի) միջոցով։
-
Ինքնաշխատացված վարկավորման, KYC (միտումստացիայի) և պայմանագրային գործընթացներ՝ ժամանակը կրճատելու և բիզնեսի բավարարվածությունը բարձրացնելու նպատակով։
Արդյունքները
-
Առաջատար թվային հարթակներով բանկերներն ունեն մեծ թվով ակտիվ հաճախորդներ, ովքեր ավելի հաճախ են օգտվում բանկից ու պահպանում բարձր մնացորդներ։
-
Թվային փորձի բարելավումը տանում է հաճախորդի բավարարվածության ու լոյալության աճին, ինչպես նաև բանկի եկամտի ավելացմանը։
Աղբյուր — հոդվածը կարելի է կարդալ ամբողջությամբ McKinsey-ի կայքում՝
Digital-led with a human touch: The next era in small-business banking
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Վերլուծություն | 2025/09/07 17:00
Ճգնաժամերին դիմակայելու գաղտնիքը․ ինչու են որոշ ձեռներեցներ գոյատևում, իսկ մյուսները՝ ոչ

Վերլուծություն | 2025/09/06 09:00
8 համակարգչային հնարք, որոնք կպարզեցնեն ձեր աշխատանքը
8 համակարգչային հնարք, որոնք կպարզեցնեն ձեր աշխատանքը
-
Սպասվում է անձրև և ամպրոպ. օդի ջերմաստիճանը կնվազի
2025/09/10/ 13:45 -
2025-ի օգոստոսին նորից զբոսաշրջային աճ և ռեկորդ ունենք. ՀՀ զբոսաշրջության կոմիտեի նախագահ
2025/09/10/ 13:38 -
Ռոզալիան դարձել է Calvin Klein Underwear-ի նոր դեմքը
2025/09/10/ 13:30 -
Ստեփանակերտի «Վերնատուն» ակումբ-ցուցասրահն իր դռները բացել է Երևանում «Խառնել-Միացնել» անվանումով
2025/09/10/ 13:21 -
ՆԱՏՕ-ն Լեհաստանի տարածք անօդաչու թռչող սարքերի ներխուժումը չի դիտարկում որպես հարձակում․ Reuters
2025/09/10/ 13:11 -
Սալվադորի իշխանությունները Խաղաղ օվկիանոսում 1.5 տոննա կոկաին են առգրավել
2025/09/10/ 12:55 -
Խմբի անդամները 62 դրվագ գործողություններով կատարել են համակարգչային հափշտակություն
2025/09/10/ 12:49 -
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն այցելել է «Երևան-Կենտրոն» ՔԿՀ և տեսակցել Տ․ Միքայել արքեպիսկոպոս Աջապահյանին
2025/09/10/ 12:43 -
ՀՀ-ն խորապես մտահոգված է Դոհայի բնակելի թաղամասերի թիրшխավորման կապակցությամբ և զսպվածության կոչ է անում բոլոր ներգրավված կողմերին. ԱԳՆ
2025/09/10/ 12:33 -
Ապրանքների հետագծելիությունն ավելի կհստակեցվի․ հաշվարկային փաստաթղթերում ԱՏԳ ԱԱ ծածկագրերը լրացնելը կդառնա պարտադիր
2025/09/10/ 12:11
Բաժանորդագրվել

Փոխարժեք
Տեսանյութեր

ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 9, 2025Թ․

ՓՈՂ NEWS. ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 8, 2025Թ.

ՄԱՐԿ ԱՐԵՆԻ «ՇԵՐԼՈՔ ՀՈԼՄՍԻ ՆՈՐ ԱՐԿԱԾՆԵՐԸ» ԳՐՔԻ ՇՆՈՐՀԱՆԴԵՍ

«ՄԻ ԴՐԱՄԻ ՈՒԺԸ» ՀԻՆԳ ՏԱՐԵԿԱՆ Է․ Ի՞ՆՉ Է ԱՐՎԵԼ, Ի՞ՆՉ Է ԱՐՎԵԼՈՒ

ՏԱՐՎԱ ԱՄԵՆԱՄԵԾ ԱՌԱՋԱՐԿՆԵՐԸ ARTCOMPANY-ԻՑ
