Ինչպես արագացնել փոքր բիզնեսի հաջողությունը՝ թվային լուծումների միջոցով
Վերլուծություն |
Հոդվածը ուսումնասիրում է, թե ինչու է հենց հիմա անհրաժեշտ արագորեն նորացնել փոքր բիզնեսների սպասարկման մոտեցումները՝ թվային լուծումների և մարդկային շփման ճիշտ համադրությամբ:
Բանկերի համար փոքր և միջին բիզնեսները (MSME) այսօր ներկայացնում են ամենաարագ աճող և եկամտաբեր շուկաներից մեկը. այս ոլորտը ապահովում է ավելի քան կեսը համաշխարհային ՀՆԱ-ի, բոլոր ընկերությունների շուրջ 90%-ը և զբաղվածության երկու երրորդը։
Հիմնական մարտահրավերներ
-
MSME-ների սպասարկման մոդելները տարբեր են աշխարհում, և դեռ չկա լավագույն լուծում։
-
Հաճախ բանկերը չեն կարողանում պահպանել MSME-ների թվային աճին համընթաց՝ կենտրոնանալով սովորական սպառողների թվային սպասարկման վրա։
-
Շատերն շարունակում են գործարկել ձեռնարկատիրական գործընթացներով, ինչն անարդյունավետ է և չի ապահովում արագ սպասարկում։
Թվային առաջին քայլը՝ մարդկային շփման պահպանմամբ
-
Առաջատար բանկերը անցել են «թվային գլխավոր, մարդկային միջնորդությամբ» մոդելին, որտեղ այդ սեգմենտի սպասարկման ու վաճառքի առնվազն 75%-ը ամբողջապես իրականացվում է թվային հարթակների միջոցով։
-
Մարդկային գործոնը կարևոր է բարդ և խորհրդատվական լուծումներ պահանջող բիզնեսների համար՝ շեշտը դնելով հատվածային սպասարկման վրա։ Հատուկ կարգավիճակ ունեցող MSME-ները ստանում են անհատական խորհրդատվություն, մինչդեռ հիմնական հաճախորդները հիմնականում օգտվում են հեռավար կամ գրասենյակային աջակցության ծառայությունից։
Փոխակերպման կարևոր քայլեր
-
Զարգացնել թվային հարթակ, որտեղ փոքր բիզնեսները կարող են ամբողջական սպասարկում ստանալ՝ բանկային ծառայություններից մինչև ERP-ների, հաշվապահական ու վճարային համակարգերի ինտեգրում։
-
Անհատականացված առաջարկներ՝ տվյալների վերլուծության ու AI-ի (այժմ նաև գեներատիվ AI-ի) միջոցով։
-
Ինքնաշխատացված վարկավորման, KYC (միտումստացիայի) և պայմանագրային գործընթացներ՝ ժամանակը կրճատելու և բիզնեսի բավարարվածությունը բարձրացնելու նպատակով։
Արդյունքները
-
Առաջատար թվային հարթակներով բանկերներն ունեն մեծ թվով ակտիվ հաճախորդներ, ովքեր ավելի հաճախ են օգտվում բանկից ու պահպանում բարձր մնացորդներ։
-
Թվային փորձի բարելավումը տանում է հաճախորդի բավարարվածության ու լոյալության աճին, ինչպես նաև բանկի եկամտի ավելացմանը։
Աղբյուր — հոդվածը կարելի է կարդալ ամբողջությամբ McKinsey-ի կայքում՝
Digital-led with a human touch: The next era in small-business banking
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
-
Նոյեմբերի 27-ի բիզնես լուրերը
2025/11/27/ 22:00 -
Նոյեմբերի 27-ի կարևոր լուրերը
2025/11/27/ 19:39 -
Վստահության նոր չափանիշ կառուցապատման և անշարժ գույքի ոլորտում «գնորդի վճարումների ապահովագրության՝ միջազգային երաշխիքով» Artcompany-ի, Argo Realty-ի և Էֆես ապահովագրականի շնորհիվ
2025/11/27/ 19:32 -
Ինչու է թվում, որ կյանքը դարձել է «դրամապանակից արագ»
2025/11/27/ 18:17 -
Հոնկոնգի Թայ Պո շրջանում բնակելի շենքերում բռնկված հրդեհի զոհերի թիվը հասել է 65-ի․ ինչն է դարձել հրդեհի պատճառ
2025/11/27/ 18:06 -
Արցախից տեղահանված ուսանողները կստանան ուսման վարձի փոխհատուցում․ ինչպես կարող են օգտվել ծրագրից
2025/11/27/ 17:42 -
Արդյունաբերության ոլորտի աճի հիմքում առկա են անկայուն գործոններ. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ
2025/11/27/ 17:02 -
5 կարևոր որոշում Կառավարության նիստից․ ինչ է քննարկվել նոյեմբերի 27-ի նիստում
2025/11/27/ 16:38 -
Աննախադեպ վատ օդի որակ Երևանում․ ինչ առողջական խնդիրներ կարող են ի հայտ գալ․ ինչպես կանխարգելել
2025/11/27/ 15:46 -
Ucom-ն աջակցում է տիեզերական ճարտարագիտության զարգացմանը Հայաստանում
2025/11/27/ 15:21
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 26, 2025 Թ․
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 24, 2025 Թ․
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 25, 2025 Թ․
Ucom-ն աջակցեց կիբեռանվտանգության ամենամյա «Capture the Flag 2025» մրցույթի անցկացմանը
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 24, 2025 Թ․