Չինական արագ սննդային հսկաները ներխուժում են ԱՄՆ շուկա

Սա կարող է խնդիրներ առաջացնել տեղական խաղացողների համար, եթե նրանք չհարմարվեն փոփոխվող պահանջարկին։

Չինաստանի արագ սննդի և ըմպելիքների խոշոր բրենդները սկսել են արագորեն ընդլայնվել դեպի ԱՄՆ։ Heytea-ի, Chagee-ի, Naisnow-ի, Luckin Coffee-ի և Wallace-ի նման հազարավոր մասնաճյուղեր ունեցող ընկերությունները փորձում են ամերիկյան սպառողին գրավել տարբերվող նախատիպերով՝ հատուկ ջերմաստիճանով մատուցվող թեյերով, կաթային կամ պանրային հավելումներով ըմպելիքներով, մատչելի արագ սննդով և նորարարական ծառայություններով։ Heytea-ն արդեն ունի երեք տասնյակ մասնաճյուղ՝ ներառյալ մեկը Times Square-ում, Luckin Coffee-ն ընդլայնվում է Մանհեթենում, իսկ Wallace-ն իր ավելի քան 20,000 ճյուղերից առաջինը բացել է Կալիֆոռնիայում։ 

Նրանց մուտքը փոխում է ԱՄՆ արագ սննդի մրցակցային դաշտը՝ սպառողին առաջարկելով նոր ձևաչափեր, համային նորություններ` դարձնելով շուկան ավելի դինամիկ: Սա կարող է խնդիրներ առաջացնել տեղական խաղացողների համար, եթե նրանք չհարմարվեն փոփոխվող պահանջարկին։