Apple-ն շարունակում է գերիշխել գլոբալ բրենդների ցուցակում

Տեխնոլոգիական բրենդներն շարունակում են գերիշխել գլոբալ արժեքի վարկանիշում։

Այս տարի Apple-ը չորրորդ անգամ անընդմեջ գլխավորել է BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands ցուցակը՝ իր բրենդային արժեքը բարձրացնելով 28%-ով և հասնելով 1.3 տրիլիոն դոլարի։ Առաջատար հնգյակում մնացել են նաև GoogleMicrosoftAmazon և Nvidia, որոնցից հատկապես վերջինի արժեքը աճել է գրեթե 2.5 անգամ՝ դառնալով 509.4 մլրդ դոլար։

Առաջատար հնգյակը՝

  • Apple – 1.3 տրիլիոն դոլար (+28%)

  • Google – 944.1 մլրդ դոլար (+25%)

  • Microsoft – 884.8 մլրդ դոլար (+24%)

  • Amazon – 866.1 մլրդ դոլար (+50%)

  • Nvidia – 509.4 մլրդ դոլար (2.5 անգամ աճ)

Հայտնի սոցիալական և տեխնոլոգիական բրենդներն էլ շարունակում են պահպանել իրենց դիրքերը.

 Facebook (300.7 մլրդ դոլար) և Instagram (229 մլրդ դոլար) դուրս են մղել McDonald’s-ին, որը 8-րդ տեղում է՝ 221 մլրդ դոլարով։ Տասնյակում են նաև Oracle (+48%) և Visa (+12.9%)։

Չինական բրենդներից ամենամեծ աճը գրանցել են Huawei և Xiaomi, իսկ նոր մուտքեր են ցուցակում՝ ChatGPTStripeChipotle Mexican Grill և Spotify, որոնք արագ հաջողության են հասել գլոբալ վարկանիշում։

Հետաքրքիր միտումներ.

  • Տեխնոլոգիական ընկերությունները շարունակում են գերիշխել՝ իրենց դինամիկ աճի և նորարարական լուծումների շնորհիվ։

  • Ամենախոշոր աճը ցուցաբերել են NvidiaAmazon և Oracle, ինչպես նաև որոշ չինական ընկերություններ։

  • Նոր անունների հայտնվելը ցուցակում՝ հատկապես ChatGPT-ի և Stripe-ի պարագայում, վկայում է այն մասին, որ շուկայում նորարարությունն ու թվային լուծումները շարունակում են բարձր արժեք ապահովել։