Ինչպե՞ս վաճառել առանց վաճառելու. հոգեբանական մոտեցումներ մարքեթինգում
Լուրեր |

1. Պատմության ուժը՝ էմոցիաների վրա հիմնված կապ
Մարդիկ ավելի հեշտ են արձագանքում պատմություններին, որոնք հարազատ են իրենց խնդիրներին կամ ցանկություններին: Օրինակ, փոխարենը՝ ուղղակիորեն գովազդելու ապրանքը, պատմեք մի պատմություն, որտեղ ձեր արտադրանքը կամ ծառայությունը լուծել է իրական խնդիր: Պատմությունը պետք է լինի համոզիչ և համահունչ հաճախորդի կարիքներին: Օրինակ. «Ինչպես Մարիամը գտավ իր երազանքների տան դիզայնը մեր ծառայության միջոցով»2. Հաճախորդի պահանջների կենտրոնական դիրքորոշում
Երբեմն վաճառքն ավելի հեշտ է, երբ կենտրոնանում եք ոչ թե ձեր ապրանքի վրա, այլ հաճախորդի կարիքների: Կիրառեք «հարցում և լսում» ռազմավարությունը. լսեք հաճախորդի խնդիրները և առաջարկեք լուծում՝ առանց ուղղակիորեն առաջարկելու ձեր արտադրանքը։ Օրինակ. Եթե դուք առաջարկում եք առողջության ապահովագրություն, մի սկսեք պրոդուկտի հատկանիշներից, այլ հարցրեք՝ «Ինչն է ձեր առողջության վերաբերյալ ամենակարևոր խնդիրը, որը կցանկանայիք լուծել»։3. Սոցիալական ապացույց
Մարդկանց մեծ մասը հակված է ընտրել այն, ինչն արդեն գնահատվել է այլոց կողմից: Ցույց տվեք գոհ հաճախորդների կարծիքներ, ակնարկներ կամ օգտագործեք իրական վիճակագրություն, որը փաստում է ձեր արտադրանքի հաջողությունը: Օրինակ. «Մեր ծառայությունը ընտրել է արդեն 500+ ընտանիք՝ գտնելու իրենց իդեալական տունը»։4. Սկարսիթի (սահմանափակություն) և շտապողականություն
Սահմանափակության սկզբունքը ստիպում է մարդկանց արագ գործել, որպեսզի չկորցնեն հնարավորությունը: Սակայն պետք է խուսափել ճնշումից՝ սա մատուցեք հմուտ և բնական ձևով: Օրինակ. «Մինչև այս ամսվա վերջ պատվիրելով՝ կստանաք անվճար առաքում»։5. Կապի հաստատում և փոխադարձություն
Ստեղծեք ջերմ և վստահելի հարաբերություններ ձեր հաճախորդների հետ: Երբ մարդիկ զգում են, որ իրենց հետ լավ են վերաբերվում, նրանք հակված են պատասխանել նույն ձևով: Օրինակ, առաջարկեք անվճար խորհուրդ, փոքրիկ նվեր կամ այլ արժեքավոր բան, որը կստիպի հաճախորդին վստահել ձեզ:6. Ոգեշնչող պատկերներ և հույզեր
Տեսողական և էմոցիոնալ բովանդակությունը կարևոր դեր է խաղում վաճառքում: Օգտագործեք ապրանքների կամ ծառայությունների ներկայացման իրական տեսարաններ, որոնք կզգացնեն հաճախորդին՝ արդեն իսկ իրենց պատկերացնելով այդ փորձառության մեջ: Օրինակ. «Պատկերացրեք ձեզ այս հարմարավետ կահույքի մեջ՝ ձեր սիրելիի հետ երեկոյան վայելելով հանգստությունը»։7. Կոնկրետացման ուժը
Փոխարենը՝ գովազդել ընդհանուր հատկանիշները, ներկայացրեք կոնկրետ արդյունքներ: Հաճախորդները սիրում են տեսնել չափելի և հստակ օգուտներ: Օրինակ. «Օգտագործեք այս հավելվածը՝ ձեր օրական ժամանակի 2 ժամը խնայելու համար»։8. Եղեք պրոբլեմ-լուծող, ոչ թե վաճառող
Խոսեք ոչ թե ձեր ապրանքի, այլ հաճախորդի պրոբլեմի մասին, որը ձեր ապրանքը կարող է լուծել: Երբ հաճախորդը զգում է, որ դուք լուծում եք իր պրոբլեմը, նա ինքն է ցանկանում գնել: Օրինակ. «Ինչպես խուսափել ֆինանսական անսպասելի խնդիրներից՝ ճիշտ պլանավորմամբ»։Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/09/15 10:02
Երկրի վրա գրանցվել է վերջին երեք ամսվա ընթացքում ամենաուժեղ մագնիսական փոթորիկը

Լուրեր | 2025/09/15 09:41
Օդի ջերմաստիճանն էապես չի փոխվի

Լուրեր | 2025/09/14 21:08
Սեպտեմբերի 14-ի կարևոր լուրերը
-
Երկրի վրա գրանցվել է վերջին երեք ամսվա ընթացքում ամենաուժեղ մագնիսական փոթորիկը
2025/09/15/ 10:02 -
Օդի ջերմաստիճանն էապես չի փոխվի
2025/09/15/ 09:41 -
Սեպտեմբերի 14-ի կարևոր լուրերը
2025/09/14/ 21:08 -
Սեպտեմբերի 16–17-ը Քիշնևում կկայանա 4Future Banking 2025 համաժողովը
2025/09/14/ 20:55 -
Տարեսկզբից Երևանում պատվաստվել և վերապավաստվել է շուրջ 2130 թափառող շուն
2025/09/14/ 17:08 -
Լոնդոնում հակաիմիգրացիոն ցույցի ցրման ժամանակ վիրավորվել է 26 ոստիկան
2025/09/14/ 17:05 -
Չարլի Քիրքի սպանությունից հետո Թրամփի վարչակազմն անվտանգության համար Կոնգրեսից ևս 58 միլիոն դոլար է պահանջում
2025/09/14/ 17:03 -
ՆԳՆ շրջիկ սպասարկման գրասենյակները տեղահանված անձանցից ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու դիմումներ կընդունեն Երևանում
2025/09/14/ 17:00 -
Նեպալում ժամանակավոր կառավարությունը իշխանության չի մնա 6 ամսից ավելի
2025/09/14/ 16:59 -
Նոր կնիքների վրա, բացի սահմանահատման վերաբերյալ տեղեկատվությունից, այլ տեղեկություններ կամ նկարներ չեն լինելու․ Արսեն Թորոսյան
2025/09/14/ 16:56
Բաժանորդագրվել

Փոխարժեք
Տեսանյութեր

ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 12, 2025Թ․

ՓՈՂ NEWS. ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 12, 2025Թ.

ՄԵԿՆԱՐԿԵՑ ԴԱԼԱՆ ՏԵԽՆՈՊԱՐԿԻ ԻՆԺԵՆԵՐԱԿԱՆ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ՓՈՒԼԸ

«ՄԻ ԴՐԱՄԻ ՈՒԺԸ» ՀԻՆԳ ՏԱՐԵԿԱՆ Է․ Ի՞ՆՉ Է ԱՐՎԵԼ, Ի՞ՆՉ Է ԱՐՎԵԼՈՒ

ՏԱՐՎԱ ԱՄԵՆԱՄԵԾ ԱՌԱՋԱՐԿՆԵՐԸ ARTCOMPANY-ԻՑ
