«Սեպտեմբերից երթուղիներում հին «Գազել»-ներ այլևս չեն լինի, դրանք կփոխարինվեն նոր ավտոբուսներով, նաև նոր ուղեգիծ կլինի դեպի օդանավակայան». Տիգրան Ավինյան Երևանում հասարակական տրանսպորտի բարեփոխման ծրագրով թվայնացվել է գործող երթուղային ցանցը: Աշխատանքային հերթական խորհրդակցությանը զեկուցվել է, որ ուսումնասիրվել են «Գազել» մակնիշի հին միկրոավտոբուսներով սպասարկվող բոլոր 24 երթուղիները, կազմվել են ավտոբուսային և միկրոավտոբուսային երթուղիների կրկնվող գծերի համադրումները: Որոշվել է «Գազել» մանիշի 363 միկրոավտոբուսային շարժակազմերը փոխարինել 143 ավտոբուսով: Շարժակազմի թվային նվազեցման հետևանքով կբեռնաթափվի երթևեկությունը, կփոքրանա նաև փոխադրամիջոցների օրական վազքը՝ պակասեցնելով շահագործման և սպասարկման ծախսերը: Առաջին փոփոխությունը նախատեսվում է հունիսի 1-ից: Համար 3 և 12 երթուղիները կփոխարինվեն մեկ ավտոբուսային երթուղով: Ավտոբուսներով կսպասարկվի նաև 13 միկրոավտոբուսային երթուղին: Հունիսի 1-ից 5 համարի ավտոբուսային երթուղին կշահագործվի «ՄԱՆ» մակնիշի ավտոբուսներով: Նոր շարժակազմերը երթուղիներ դուրս կգան 15 օրը մեկ: Կներդրվի նաև նոր կանոնավոր ուղևորափոխադրում դեպի «Զվարթնոց» օդանավակայան և հակառակ ուղղությամբ՝ Իսակովի պողոտա - «Հաղթանակի» կամուրջ - Մաշտոցի պողոտա - Ֆրանսիայի հրապարակ ուղեգծով: Այն կգործի 45 րոպե պարբերականությամբ: «Փոփոխությունների շնորհիվ մինչև սեպտեմբեր հին «Գազել»-ներով սպասարկող բոլոր գծերը փոխարինած են լինելու նոր ներկրված ավտոբուսներով: Ունենալու ենք  նաև նոր գիծ, որը «ՄԱՆ» մակնիշի ավտոբուսներով սպասարկելու է Կենտրոնից օդանավակայան երթուղին, ինչն առաջին դրական տպավորությունները կստեղծի Երևանի մասին: Այժմ պետք է աշխուժացնենք աշխատանքներն ընդհանուր ցանցի կառավարման համակարգ ներդնելու նպատակով, որի բաղկացուցիչ մասն է չվացուցակը: «Յանդեքս» ընկերության հետ նախնական որոշ քննարկումներ ունեցել ենք: Այս գործընթացը պետք է արագացնենք, որպեսզի քաղաքացիների համար հնարավորություն ստեղծենք քարտեզի վրա տեսնելու բոլոր ավտոբուսները: Այդ հնարավորությունը պետք է լինի նաև կանգառներում ու կանգառասրահներում»,- հանձնարարել է  փոխքաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը: Զեկուցվել է, որ այսօր ևս 4 տրոլեյբուս կհասնի Երևան, իսկ մինչև մայիսի վերջ բոլոր 15 շարժակազմերը կլինեն քաղաքում: «Տրոլեյբուսները մեզ հնարավորություն են տալիս ցանցից անջատված վարել հավելյալ ևս 60 կմ: Դա նշանակում է, որ մեր տրոլեյբուսային ցանցը մի փոքր փոփոխվելու և ընդլայնվելու է»,-նշել է Ավինյանը: