Ֆինանսական խաղեր. ինչպես են ռուսական բանկերը պայքարում հաճախորդների համար
Լուրեր |
Բացի հիմնական տոկոսադրույքից, որը ՌԴ ԿԲ-ն բարձրացրեց սեպտեմբերի 13-ին մինչև 19%, աճում են նաև բանկերի կողմից առաջարկվող ավանդների տոկոսադրույքները։ Պայքարը հաճախորդների համար շարունակվում է նաև դեբետային քարտերի ոլորտում՝ այստեղ շարունակվում է «քեշբեքների մրցավազքը»։ Հաճախորդները ընտրում են մի քանի բանկերի միջև, որոնք մշտապես հարմարեցնում են առաջարկները շուկայի պահանջներին։ «Ведомости. Կապիտալ»-ը ուսումնասիրել է, թե ինչպես են ֆինանսական շուկայի մասնակիցները պայքարում հաճախորդների համար:
Քարտերի գրավչություն
«Yandex»-ի տվյալներով՝ միայն 2024 թվականի հուլիսին շուրջ 2 միլիոն ռուս օգտատերեր ակտիվորեն փնտրել են դեբետային քարտերի մասին տեղեկություններ։ ՎՏԲ-ի կողմից հրապարակված հարցման արդյունքներով՝ Ռուսաստանի յուրաքանչյուր երկրորդ բնակիչ օգտագործում է միաժամանակ 2 կամ 3 բանկային քարտեր։ Ավելի քան մեկ երրորդը (33%) պահում է 2 բանկի քարտեր, գրեթե քառորդը (22%)՝ 3-ի, իսկ 16%-ը՝ ավելի քան 4-ի։
Դեբետային քարտերի հաճախորդներին ներգրավելը բանկերի համար արժե 2000–5000 ռուբլի (8,400-21,000 դրամ), ասաց «Yandex»-ի հիմնական հաճախորդների զարգացման տնօրեն Սվետլանա Բոգդանովիչը։ Սակայն այդ ծախսերը չեն արդարացվում, եթե օգտատերը պասիվ է։
Օգտատիրոջ համար մրցակցությունը ուժեղանում է
«Այսօր լսարանի հավատարմությունը մեր ոլորտում հաջողության հիմնական չափանիշներից մեկն է։ Պետք է հստակ հասկանալ՝ արդյոք հաճախորդը օգտագործում է քարտը, թե պարզապես բացել է այն»,- նշում է ՎՏԲ-ի մարքեթինգի բաժնի ղեկավար Անաստասիա Իվանովան։
Բանկերը փորձում են օգտագործել տարբեր մեդիա և գովազդային խառնուրդներ՝ ինտերնետում վիդեո գովազդ, առցանց և օֆլայն բաններներ, համագործակցություններ։ «Մեզ համար կարևոր է, որ հաճախորդները տեսնեն մեր ծառայությունների արժեքը իրենց կյանքում»,- ավելացնում է Բոգդանովիչը։
Արժեք հաճախորդի համար
Բիզնես գործընկեր Լիզա Դեմիդովան նշում է, որ բանկերը պետք է գտնեն նոր լուծումներ, որոնք կխթանեն քարտի մշտական օգտագործումը։ «Մենք տեսնում ենք, որ բանկերը փորձում են ներգրավել նոր լսարաններ, ավելի շատ ուշադրություն դարձնելով տարիքային տարբեր խմբերին»,- ասում է նա։
Բոգդանովիչը նշում է, որ հաճախորդի համար կարևոր է տեսնել ապրանքի արժեքը՝ լինի դա անվճար առաքում, սպասարկում, թե զեղչեր։ Շատ բանկեր այսօր հարմարեցնում են իրենց առաջարկները՝ հաշվի առնելով հաճախորդի կենսակերպը։
Համագործակցություններ և գործընկերություններ
Որոշ բանկեր համագործակցում են այլ ընկերությունների հետ՝ հաճախորդների համար առավելություններ ստեղծելու համար։ «Հաճախորդներին ներգրավելու և ակտիվությունը բարձրացնելու համար մենք մշակում ենք հարմարեցված նախագծեր»,- ասում է Բոգդանովիչը։ Օրինակ, «Альфа-Банк»-ը համագործակցել է «Яндекс Маркет»-ի հետ՝ բարձրացված քեշբեքի ծրագրի շրջանակներում։ Նախագծի մեկնարկից մեկ ամիս անց բանկի քարտերով վճարումների բաժինը մեծացել է 4 անգամ։
«Точка» բանկը այս ամառ բրենդավորել է «Яндекс»-ի ռոբոտ-առաքիչներին։ «Մենք սիրում ենք փորձարկել և անել մի բան առաջինը»,- ասում է Տատյանա Կորնաուշենկոն։
Հոդվածն ամբողջությամբ՝ Ведомости. Կապիտալ Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ
Լուրեր | 2025/12/02 22:00
Դեկտեմբերի 2-ի բիզնես լուրերը
Ինչ է կատարվել Հայաստանի և միջազգային տնտեսական աշխարհում
Լուրեր | 2025/12/02 20:20
Դեկտեմբերի 2-ի կարևոր լուրերը
Ինչ է կատարվել Հայաստանում և աշխարհում
-
Դեկտեմբերի 2-ի բիզնես լուրերը
2025/12/02/ 22:00 -
Դեկտեմբերի 2-ի կարևոր լուրերը
2025/12/02/ 20:20 -
Evocabank-ը` Project Management Awards 2025-ի գլխավոր գործընկեր
2025/12/02/ 18:47 -
Երևանի Իսահակյան և Թամանյան փողոցների խաչմերուկում կկատարվի երթևեկության կազմակերպման փոփոխություն
2025/12/02/ 17:42 -
Հայկական կրիպտոհամայնքում արագորեն տարածվում են չարտոնավորված արհեստական բանականությամբ բոտերը
2025/12/02/ 16:16 -
ԵՄ-Հայաստան գործակցությունը գնալով լավանում է, նոր ռազմավարական օրակարգ ենք ընդունել. Կայա Կալաս
2025/12/02/ 16:11 -
Չինաստանը հարկեր կսահմանի հակաբեղմնավորիչների համար
2025/12/02/ 16:07 -
OpenAI-ը պատրաստվում է ChatGPT-ում գովազդ ցուցադրել
2025/12/02/ 15:58 -
Սթիվ Ջոբսի հաջողության 7 կանոնները, որոնք դեռ այսօր էլ գործում են
2025/12/02/ 15:47 -
Ծառատունկ՝ հանուն Հայաստանի
2025/12/02/ 15:38
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
Ծառատունկ՝ հանուն Հայաստանի
ՓՈՂ NEWS. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 1, 2025 Թ․
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 1, 2025 Թ․
Ucom-ի 5G ցանցի կառուցումը, կիբեռանվտանգության ամենամյա մրցույթը, AI նորություններն ու ամենարագ iPhone-ը
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 28, 2025 Թ․