Եվրամիությունը պարզապես շատ ավելի թանկացրեց չինական էլեկտրոմոբիլները և նոր սպառնալիք ստեղծեց եվրոպական ավտոարտադրողների համար
Լուրեր |
Եվրոպան խստացնում է վերահսկողությունը չինական էլեկտրական մեքենաների նկատմամբ։
ԵՄ-ն ուրբաթ օրը քվեարկեց չինական ավտոարտադրողների նկատմամբ համապարփակ մաքսեր կիրառելու օգտին:
Եվրոպական ավտոարտադրողները բախվում են էլեկտրական մեքենաների վաճառքի անկման և արտանետումների նպատակներին հասնելու լուրջ ճնշման։
Եվրոպան խստացնում է վերահսկողությունը չինական էլեկտրական մեքենաների նկատմամբ, սակայն եվրոպական ավտոարտադրողներին պաշտպանելու քայլը կարող է նոր խնդիրներ առաջացնել Volkswagen-ի և BMW-ի համար։
Եվրոպական միությունը ուրբաթ օրը քվեարկեց չինական էլեկտրական մեքենաներ արտադրողներին լայնածավալ մաքսեր կիրառելու օգտին՝ նպատակ ունենալով պաշտպանել իր ավտոարդյունաբերությունը, որը բախվում է էժան չինական էլեկտրական մեքենաների դեմ անարդար մրցակցության:
Այս քայլի արդյունքում չինական արագ զարգացող էլեկտրական մեքենաների արտադրողները կբախվեն մինչև 35.3%-ի հասնող մաքսի, որը կգումարվի գործող 10%-անոց հարկին: Tesla-ի համար, որոնք արտադրվում են Չինաստանում, մաքսը կլինի նվազագույնը 7.8%, իսկ MG սեփականատեր SAIC-ի նման արտադրողների համար՝ առավելագույնը:
Եվրոպական մաքսերն ընդունվեցին այն բանից հետո, երբ ԱՄՆ-ը այս տարվա սկզբին ևս սահմանափակեց չինական էլեկտրական մեքենաների առևտուրը:
Այս քայլը քննադատվեց Էլոն Մասկի կողմից, ով Փարիզում կայացած կոնֆերանսում նշեց, որ ո՛չ ինքը, ո՛չ էլ Tesla-ն չեն խնդրել մաքսեր սահմանել:
Tesla-ի գլխավոր գործադիր տնօրենն ավելի վաղ նախազգուշացրել էր, որ չինական էլեկտրական մեքենաները «կքանդեն» իրենց արևմտյան մրցակիցներին, եթե միջոցներ չձեռնարկվեն, սակայն մայիսին նշել էր, որ կողմ չէ մաքսերին և որ Tesla-ն «հաջողությամբ» մրցում է Չինաստանում առանց դրանց:
Վրեժխնդրության վախ Նոր մաքսեր կիրառելու որոշումը միաձայն չէր, և ակնկալվում է, որ Գերմանիան և Հունգարիան քվեարկել են դրանց դեմ:
Գերմանիան ճնշումների տակ է իր ավտոարդյունաբերության կողմից, որի ընկերություններն, ինչպիսիք են Mercedes-Benz Group-ն ու BMW-ն, մեծ թվով մեքենաներ են վաճառում Չինաստանում և մտահոգ են, որ չինական կառավարությունը կարող է պատասխան քայլեր ձեռնարկել:
Չինաստանը Volkswagen-ի ամենամեծ շուկան է. ընկերությունը 2023 թվականին վաճառել է 3.23 միլիոն մեքենա, ինչը 1.6%-ով ավելի է նախորդ տարվա համեմատ, չնայած «դժվարին շուկայական պայմաններին»:
BMW Group-ը նախորդ տարի վաճառել է մոտ 825,000 BMW և MINI մեքենաներ Չինաստանում, ինչը 4.2%-ով ավելացել է, մինչդեռ Mercedes-Benz-ի մեքենաների և ֆուրգոնների վաճառքը նվազել է 2%-ով՝ հասնելով մոտ 770,000-ի:
Ներդրողները, սակայն, հանգիստ էին մնում հնարավոր վաճառքի սպառնալիքի առումով. ուրբաթ օրը Ֆրանկֆուրտում VW-ի բաժնետոմսերն աճել են 2.5%-ով, BMW-ն՝ 1.8%-ով, իսկ Mercedes-Benz-ը՝ 1.5%-ով:
Հունգարիան, իր հերթին, մեծ ներդրումներ է արել էլեկտրական մեքենաների ոլորտում՝ Վիկտոր Օրբանի ղեկավարությամբ, որտեղ BYD-ն իր առաջին եվրոպական արտադրական գործարանն է բացել:
Մաքսերը նախատեսված են եվրոպական ավտոարտադրողներին ժամանակ տալու, որպեսզի անցում կատարեն ամբողջովին էլեկտրական մեքենաների վաճառքին՝ համաձայն ԵՄ-ի 2035 թվականի նպատակին:
Սակայն դա կարող է նաև հանգեցնել Պեկինի կողմից պատասխան միջոցների, քանի որ չինական կառավարությունն արդեն սկսել է հետաքննություններ իրականացնել մի շարք եվրոպական ապրանքների նկատմամբ:
Մաքսերի սահմանումը, հավանաբար, կդժվարացնի չինական էլեկտրական մեքենաների ընկերությունների համար Եվրոպայում իրենց ագրեսիվ ընդլայնման շարունակումը, ինչը նաև կարող է սահմանափակել եվրոպական սպառողների ավելի էժան էլեկտրական մեքենաներ ձեռք բերելու հնարավորությունները:
Եվրոպայում էլեկտրական մեքենաների վաճառքի անկում Միևնույն ժամանակ, Եվրոպայում էլեկտրական մեքենաների վաճառքը անկում է ապրում, և շատ ընկերություններ ավելի ու ավելի են անհանգստանում մեծ տուգանքների հեռանկարից, եթե չկարողանան բավարարել հաջորդ տարվանից ուժի մեջ մտնող խիստ արտանետումների նպատակներին:
Ֆրանսիական Renault ավտոարտադրողի գործադիր տնօրենը նախորդ ամսվա ընթացքում նախազգուշացրել էր, որ եթե էլեկտրական մեքենաների վաճառքը նույն մակարդակում մնա, եվրոպական ավտոարդյունաբերությունը կարող է բախվել մինչև 15 միլիարդ եվրոյի ($16.5 միլիարդ) տուգանքների:
«Բոլորը խոսում են 2035-ի մասին, սակայն մենք պետք է մտածենք 2025-ի մասին, քանի որ արդեն բարդ իրավիճակում ենք գտնվում», - ասել է Լուկա դե Մեոն՝ ֆրանսիական ռադիոյին տված հարցազրույցում, որը հաղորդվել է Reuters-ի կողմից:
Փորձագետները նախազգուշացրել են, որ այս արտանետումների նպատակներին ցանկացած փոփոխություն կարող է վնասել Եվրոպայի արդեն իսկ դժվարությամբ ընթացող էլեկտրական մեքենաների վաճառքին:
Non-Governmental Organization (NGO) Transport & Environment-ի զեկույցը ցույց է տվել, որ չինական էլեկտրական մեքենաների ընկերությունների նկատմամբ մաքսերի կիրառումը, հավանաբար, արդյունավետ կլինի, սակայն 2025 թվականի արտանետումների նպատակները հետաձգելը կարող է խանգարել եվրոպական ավելի մատչելի էլեկտրական մեքենաների թողարկմանը՝ թողնելով սպառողներին առանց էժան էլեկտրական տարբերակների:
«Էլեկտրական մեքենաների ավելի բարձր մաքսերը ճիշտ են, սակայն դրանք պետք է համադրվեն CO₂-ի նպատակների հետ: Դրանք արդյունաբերական քաղաքականության բաղկացուցիչ մաս են՝ Եվրոպայում էլեկտրական մեքենաների արտադրությունը խթանելու համար», - ասել է Transport & Environment-ի ավագ տնօրեն Յուլիա Պոլիսկանովան:
«ԵՄ-ն ռիսկի է դիմում ունենալ ամենավատ արդյունքը, եթե հետաձգի 2025 թվականի CO₂-ի նպատակները՝ միաժամանակ սահմանափակելով Չինաստանից ներմուծվող մատչելի մոդելները», - հավելել է նա:
ԵՄ-ն անմիջապես չի արձագանքել Business Insider-ի հարցմանն այս մասին:
Աղբյուր՝ Business Insider Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ
Լուրեր | 2025/12/23 22:00
Դեկտեմբերի 23-ի բիզնես լուրերը
Ինչ է կատարվել Հայաստանի և միջազգային տնտեսական աշխարհում։
Լուրեր | 2025/12/23 20:20
Դեկտեմբերի 23-ի կարևոր լուրերը
Ինչ է կատարվել Հայաստանում և աշխարհում։
Լուրեր | 2025/12/23 18:01
Թրամփի աշխարհը․ ինչ միտումներ է ձևավորելու 2026 թվականը
ԱՄՆ-ում քաղաքական բևեռացումը միայն կխորանա:
-
Դեկտեմբերի 23-ի բիզնես լուրերը
2025/12/23/ 22:00 -
Դեկտեմբերի 23-ի կարևոր լուրերը
2025/12/23/ 20:20 -
Free Style ընկերությունը թողարկում է նորաձևության ոլորտում առաջին կորպորատիվ պարտատոմսերը Հայաստանում. տեղաբաշխողը Cube Invest-ն է
2025/12/23/ 19:24 -
«Երազանքի աշխատանք» չկա՞․ կարևորը անկարևորից տարբերելու խորհուրդներ
2025/12/23/ 19:00 -
Ոսկին հասել է պատմական առավելագույնին
2025/12/23/ 18:03 -
Թրամփի աշխարհը․ ինչ միտումներ է ձևավորելու 2026 թվականը
2025/12/23/ 18:01 -
Խոշոր կենտրոնական բանկերը ազդարարում են՝ տոկոսադրույքների իջեցման շրջանը մոտենում է ավարտին
2025/12/23/ 17:59 -
Ամերիկյան օլիգարխիա՞․ երբ մեծ կապիտալը վերաձևում է քաղաքական խաղի կանոնները
2025/12/23/ 17:55 -
Խնայել հանուն երազանքի իրականացման. Կոնվերս Բանկի և Գլոբբինգի առաջարկը
2025/12/23/ 16:31 -
Apple-ը կսկսի iPhone 18-ի փորձնական արտադրությունը 2026 թ. հունվարին
2025/12/23/ 14:24
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ՓՈՂ NEWS. Դեկտեմբերի 22, 2025 թ․
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 22, 2025 Թ․
Դալան տեխնոպարկը` ուշադրության առանցքում
«Ստամինա» ՍՊԸ-ի պարտատոմսերը ցուցակվեցին Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
Նոր ձևաչափ, նոր էներգիա, նոր հնարավորություններ. Flash-ը նշում է 30-ամյակը