WhatsApp-ը կթողարկի View Once ձայնային հաղորդագրություններ
Լուրեր |
                
                
                WhatsApp-ը սկսել է թողարկել View Once ձայնային հաղորդագրությունները, որոնք անհետանում են լսելուց հետո:
Այս գործառույթը նախատեսված է օգտատերերի ձայնային հաղորդագրություններին գաղտնիության ևս մեկ շերտ ավելացնելու համար, ասվում է WhatsApp-ի մայր ընկերության՝ Meta-ի հինգշաբթի (դեկտեմբերի 7-ին) մամուլի հաղորդագրության մեջ:
Երբ ուղարկողները ընտրում են «View Once» գործառույթը, ձայնային հաղորդագրությունները հստակորեն նշվում են «մեկանգամյա» պատկերակով և կարող են նվագարկվել միայն 1 անգամ՝ համաձայն թողարկման:
Այս նոր գործառույթը կներդրվի ամբողջ աշխարհում առաջիկա մի քանի օրվա ընթացքում: Ձայնային հաղորդագրությունների համար այս հատկության ավելացվել է WhatsApp-ի՝ View Once-ը լուսանկարների և տեսանյութերի համար ներկայացնելուց մոտ 2 տարի անց:
Իսկ ահա View Once ձայնային հաղորդագրությունների գործարկումը տեղի ունեցավ WhatsApp-ի Channels գաղտնիության գործառույթը ներկայացնելուց մոտ 6 ամիս անց:
Channels-ը թույլ է տալիս օգտատերերին թարմացումներ ստանալ մարդկանցից և կազմակերպություններից այնպես, որ առանձին լինի ընտանիքի, ընկերների և խմբերի հետ զրույցներից: Գաղտնիության վրա կենտրոնացած այս հատկությունը հետևորդներին չի բացահայտում Ալիքի ադմինիստրատորի հեռախոսահամարները և պրոֆիլի լուսանկարները, ինչպես նաև արգելափակում է հետևորդների հեռախոսահամարները ադմիններից և այլ հետևորդներից:
Մեկ այլ վերջին հավելման մեջ՝ WhatsApp-ը միավորվել է DocuSign-ի հետ՝ թույլ տալով բիզնեսներին գործարքներ կնքել հաղորդագրությունների հավելվածի միջոցով: WhatsApp Delivery-ն, որը գործարկվել է նոյեմբերին, ինտեգրում է DocuSign-ի eSignature-ը WhatsApp-ի հետ՝ օգտատերերին ուղարկելով ծանուցումներ իրական ժամանակում, որոնք ուղղակիորեն կապում են պայմանագրերը և թույլ տալիս արագ ու անվտանգ ստորագրել դրանք:
PYMNTS Intelligence-ը հունվարին հայտնել է, որ սպառողների 29%-ը ամեն օր զբաղվում է հաղորդագրությունների փոխանակմամբ: Դա դարձրել է հաղորդագրությունների փոխանակումը երկրորդ ամենատարածված թվային առօրյա գործունեությունը՝ հոսքային տեսանյութերի դիտումից հետո:
Զեկույցը նաև ցույց է տվել, որ սպառողների ներգրավվածությունը հաղորդագրությունների հետ նախորդ եռամսյակի համեմատ աճել է 2,2%-ով:            Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ
Լուրեր | 2025/11/04 15:37
Վերջին 10 տարում TV-ների գովազդային եկամուտները 2 երկու անգամ կրճատվել են․ Տիգրան Հակոբյան
- 
                
                    
                    Ուսուցիչների 1 դրույքը սահմանվել է 18 դասաժամ․ ԿԳՄՍ նախարար
2025/11/04/ 15:55 - 
                
                    
                    Հայաստանում 2025-ի 3-րդ եռամսյակում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 3.7%
2025/11/04/ 15:44 - 
                
                    
                    Վերջին 10 տարում TV-ների գովազդային եկամուտները 2 երկու անգամ կրճատվել են․ Տիգրան Հակոբյան
2025/11/04/ 15:37 - 
                
                    
                    2025-ի երրորդ եռամսյակում Հայաստանում տնտեսական ակտիվությունն ավելացել է. ԿԲ
2025/11/04/ 14:24 - 
                
                    
                    Շնչառական վարակներից շրջանառվում են ռինովիրուսի, պարագրիպի, ադենովիրուսի և SARS-Cov-2-ի հարուցիչներ. ԱՆ
2025/11/04/ 14:02 - 
                
                    
                    Հեղափոխությունից հետո սոցիալական ծախսերը եռապատկվել են. Թունյան
2025/11/04/ 12:27 - 
                
                    
                    2024 թվականին աշխարհում ավելի քան 670 միլիոն մարդ սովի է մատնվել․ ՄԱԿ
2025/11/04/ 12:24 - 
                
                    
                    13-ամյա հայ շախմատիստը հռչակվել է բաց կայծակնային մրցաշարի չեմպիոն
2025/11/04/ 12:20 - 
                
                    
                    Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը թողնվել է անփոփոխ՝ 6.75 տոկոս
2025/11/04/ 12:14 - 
                
                    
                    2025թ. հունվար-սեպտեմբերին Հայաստանում միջին ամսական անվանական աշխատավարձը կազմել է 295,042 դրամ
2025/11/04/ 12:12 
    
    Բաժանորդագրվել
    Փոխարժեք
Տեսանյութեր
                            
                        ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 30 2025Թ․
                            
                        ՓՈՂ NEWS. ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 30, 2025Թ.
                            
                        ՎԵՐԱԲԱՑՎԵՑ UCOM-Ի ՎԱՃԱՌՔԻ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԸ ԿՈՄԻՏԱՍ 8 ՀԱՍՑԵՈՒՄ
                            
                        IDBANK-Ը ԵՎ ԻԴՐԱՄԸ՝ «ՍԻՄՖՈՆԻԿ ԱՆՏԱՌԻ» ԿՈՂՔԻՆ
                            
                        ԻԴՐԱՄԸ ԵՎ ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՌԱՋԱՏԱՐ ԿՐԻՊՏՈ ԲՈՐՍԱ ByBit-Ը ՄԵԿՆԱՐԿԵՑԻՆ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ