-
Իրանը «Թրամփի ուղու» և Հայաստանի ապաշրջափակման առաջին շահառուներից է լինելու. Գևորգ Պապոյան
2025/08/21/ 13:07 -
ՊԵԿ-ը բացահայտել է շինանյութի շուկայում շուրջ 3.5 միլիարդ դրամի թաքցված շրջանառություն
2025/08/21/ 13:04 -
Եթե Սահմանադրական դատարանը որոշի, որ խաղաղության համաձայնագիրն ունի հակասություններ Սահմանադրության հետ, ես ինքս կնախաձեռնեմ սահմանադրական փոփոխություններ. Փաշինյան
2025/08/21/ 12:56 -
Արսեն Թորոսյանը՝ սոցապ նախարար, Արեն Մկրտչյանը՝ Լոռու մարզպետ
2025/08/21/ 12:45 -
Տեխնիկական վերլուծությունը թվային ակտիվների դարում
2025/08/21/ 12:33 -
Դպրոցական գնումները՝ ավելի շահավետ․ Idram&IDBank
2025/08/21/ 12:29 -
Վարչապետի աշխատակազմը 1 մլն դոլար կստանա Ստոկհոլմի արբիտրաժային գործով ՀՀ շահերի պաշտպանության համար
2025/08/21/ 12:12 -
Կիբերանվտանգության ինքնավար մարմին կստեղծվի . վարչապետ
2025/08/21/ 12:09 -
ՌԴ-ն hարվածել է Ուկրաինայում էլեկտրոնիկայի արտադրության գործարանին, որը պատկանում է ամերիկյան կողմին. ԱԳ նախարար
2025/08/21/ 11:39 -
Մեր քաղաքացիները պետք է հասկանան՝ մենք ինչ ենք անում, ինչու ենք անում, ինչն է, որ չի ստացվում, ինչն է դրա պատճառը․ Նիկոլ Փաշինյան
2025/08/21/ 11:36
Բաժանորդագրվել

Մրցակիցների քեյսերի վերլուծություն. ի՞նչ կարող ենք սովորել Ozon-ի ամենահաջողակ վաճառողներից
Լուրեր |


- Տեսականի և ապրանքային ռազմավարություն
- Ապրանքների քարտերի ստեղծում

- Լուսանկարի որակին,
- Մանրամասն նկարագրությանը և հիմնական բնութագրերի առկայությանը,
- Տեսագրությունների և լրացուցիչ նյութերի օգտագործմանը,
- Կարծիքների և մեկնաբանությունների աշխատանքին:
- Ակցիաներ, զեղչեր և մասնակցություն ծախծխումներում
- Որքա՞ն հաճախ են նրանք առաջարկում զեղչեր և որքա՞ն մեծ
- Ո՞ր առաջարկներն են առավել արդյունավետ վաճառքը մեծացնելու համար:
- Աշխատանք կարծիքների և հեղինակության հետ
- Պատասխանում գնորդների հարցերին,
- լուծում դժգոհ հաճախորդների խնդիրները,
- օգտագործում կարծիքները՝ ապրանքանիշի նկատմամբ վստահություն բարձրացնելու համար:

- Ozon-ի վերծուծական գործիքները. դրանք օգնում են գնահատել պահանջարկը, մրցակցությունը և վաճառքի դինամիկան:
- Ozon-ի գիտելիքների շտեմարանը. այստեղ հավաքված են խանութի առաջխաղացման և կառավարման վերաբերյալ առաջարկությունները:
- Ozon ուսուցումը. անվճար դասընթացներ և վեբինարներ մարքեթփլեյսի փորձագետների կողմից:
- Սոցիալական ցանցերը և մրցակիցների կայքերը, որպեսզի հասկանաք, թե ինչու՞ որոշ վաճառողներ ավելի հաջողակ են, քան մյուսները և վերլուծեք նրանց մարքեթինգային ռազմավարությունը:
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/08/21 12:33
Տեխնիկական վերլուծությունը թվային ակտիվների դարում

Լուրեր | 2025/08/21 12:29
Դպրոցական գնումները՝ ավելի շահավետ․ Idram&IDBank
Դպրոցական գնումները՝ ավելի շահավետ․ Idram&IDBank