-
Որ մասնագիտություններն առաջինը կկորցնեն աշխատանքը ԱԲ-ի պատճառով. Microsoft-ի նախազգուշացումը
2025/07/31/ 14:21 -
Հեղուկ գազի գների բարձրացումը պայմանավորված է եղել ձեռքբերման գնի բարձրացմամբ, Վրաստանում արձանագրված լոգիստիկ խնդիրներով․ ՄՊՀ
2025/07/31/ 12:50 -
Փոփոխություն է կատարվել ՀՀ քաղաքացիների՝ ՌԴ տարածքով մուտքի, ելքի, կացության և տեղաշարժի կարգում
2025/07/31/ 12:40 -
Հայաստանը՝ որպես տարածաշրջանային ներդրումային կենտրոն․ ԻՆՔՈՐ-ը համագործակցության նոր հնարավորություններ ու պայմաններ է ստեղծում
2025/07/31/ 12:21 -
Դաշնային պահուստային համակարգը տոկոսադրույքներն թողեց անփոփոխ
2025/07/31/ 11:58 -
Օտարերկրյա վարորդական վկայական ունեցող ՀՀ քաղաքացիներն ու երկքաղաքացիները կարող են երեք ամիս անխոչընդոտ մեքենա վարել Հայաստանում
2025/07/31/ 11:23 -
Պետբյուջե չի վճարվել ընդհանուր 2 միլիարդ 919 միլիոն դրամի հարկ. ՔՈԳՎ հերթական բացահայտումը
2025/07/31/ 11:06 -
Նախորդող 3 օրերին Վրաստանից ՌԴ է մտել հայկական կոնյակով բարձված 55 բեռնատար․Գ․ Պապոյան
2025/07/31/ 11:00 -
Երկրաշարժ՝ Ադրբեջանում․ զգացվել է նաև Հայաստանում
2025/07/31/ 09:57 -
Թրամփը պնդում է, որ BRICS-ը հակաամերիկյան կազմակերպություն է
2025/07/31/ 09:54
Բաժանորդագրվել

Էլեկտրոնային առևտրի բում Հայաստանում. ինչպես դառնալ հաջողակ խաղացող
Լուրեր |

- Բնակչության Տեխնոլոգիական Հասանելիությունը: Հայաստանում ինտերնետի տարածումը և սմարթֆոնների հասանելիությունը բարձր է, ինչը հիմք է հանդիսանում էլեկտրոնային առևտրի զարգացման համար։
- Միջազգային շուկայի հասանելիություն: Մենք ունենք մեծ հնարավորություն ներգրավել միջազգային հաճախորդներին՝ օգտագործելով համաշխարհային առևտրային հարթակներ:
- Տեղական շուկայի դիվերսիֆիկացում: Տարբեր ապրանքների և ծառայությունների բազմազանությունը կարող է ապահովել ավելի մեծ վաճառքների ծավալներ:
- Միջազգային Առևտրային Պլատֆորմներ:
- Տեղական Առևտրային Պլատֆորմներ:
- Վիրտուալ Ցուցասրահներ: Վիրտուալ իրականության (VR) և ավելացված իրականության (AR) տեխնոլոգիաների միջոցով կարող եք ստեղծել բացառիկ գնումների փորձ, որը կհամոզի հաճախորդներին գնել հենց ձեզ մոտ։
- Արհեստական Ինտելեկտ և Անձնականացված Գնումներ: ԱԻ-ն կարող է վերլուծել հաճախորդների վարքը և առաջարկել անհատականացված ապրանքներ, որոնք կբարձրացնեն վաճառքի հնարավորությունները։
- Վստահության Բարձրացում: Առցանց առևտրի ամենամեծ մարտահրավերներից մեկը հաճախորդների վստահության ապահովումն է։ Օգտագործեք ապահով վճարային համակարգեր և ապահովեք բարձրորակ հաճախորդների սպասարկում։
- Լոգիստիկա և Առաքում: Արագ և հուսալի առաքումը կարևոր է հաճախորդների գոհունակության համար։ Հաշվի առեք համագործակցությունը միջազգային լոգիստիկ ընկերությունների հետ և բարելավեք ձեր ներքին առաքման գործընթացները։
- Կրթություն և Տեղեկատվություն: Կրթեք ձեր հաճախորդներին առցանց առևտրի առավելությունների մասին և տրամադրեք հստակ տեղեկատվություն ձեր արտադրանքի և ծառայությունների վերաբերյալ։
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/07/31 12:40
Փոփոխություն է կատարվել ՀՀ քաղաքացիների՝ ՌԴ տարածքով մուտքի, ելքի, կացության և տեղաշարժի կարգում