Threads-ը թարմացնում է իր ալգորիթմը. ի՞նչ է փոխվելու օգտատերերի համար Meta-ի սեփականության տակ գտնվող Instagram Threads սոցցանցը, որը մրցակցում է X-ի հետ, վերջին շրջանում վերափոխում է իր ալգորիթմը՝ ի պատասխան օգտատերերի բողոքների: Նորամուծությունները միտված են ցուցադրելու ավելի շատ բովանդակություն այն մարդկանցից, որոնց օգտատերերը հետևում են:

Ալգորիթմի նոր մոտեցումը

Instagram-ի ղեկավար Ադամ Մոսերին Threads հարթակում գրառում է կատարել, որտեղ հայտնել է, որ ալգորիթմում կատարված փոփոխությունները նպատակ ունեն բարելավել օգտատերերի փորձառությունը: Նրա խոսքով՝ այժմ Threads-ը կցուցադրի ավելի քիչ առաջարկվող բովանդակություն այն հաշիվներից, որոնց օգտատերերը չեն հետևում, և ավելի շատ գրառումներ այն օգտատերերից, որոնց արդեն հետևում են: «Մենք վերաբալանսավորում ենք վարկանիշային համակարգը՝ կենտրոնանալով հետևորդների բովանդակության վրա: Սա կնշանակի ավելի շատ որակյալ հոսքեր և ավելի քիչ անծանոթ աղբյուրներից բովանդակություն»,- նշել է Մոսերին։

Ստեղծողների համար ազդեցությունը

Մոսերին ընդգծել է, որ այս փոփոխությունը կարող է ազդել կոնտենտ ստեղծողների հասանելիության վրա։ Նա նշել է, որ «անծանոթ» օգտատերերից ստացված ներգրավվածությունը կնվազի, իսկ հետևորդների ներգրավվածությունը՝ կբարձրանա: «Սա բարդ խնդիր է՝ հավասարակշռել հետևորդներին հասանելիության և ընդհանուր ներգրավվածության միջև: Մենք շարունակում ենք կատարելագործել համակարգը՝ լսելով ձեր արձագանքները»,- հավելել է նա։

Նոր հնարավորություններ Threads-ում

Threads-ն այս շաբաթ գործարկել է օգտատերերի համար նախատեսված հատուկ հոսքեր, որոնք թույլ են տալիս ավելի շատ վերահսկողություն բովանդակության վրա: Մասնավորապես, օգտատերերը կարող են օգտվել «Հետևող» հոսքից, որտեղ ցուցադրվում է միայն նրանց բովանդակությունը, ում հետևում են, բայց հավելվածի լռելյայն տարբերակը շարունակում է օգտագործել «For You» ալգորիթմային հոսքը: Այս քայլը նախատեսված է Threads-ը դարձնելու ավելի հարմար և օգտատիրական փորձին համապատասխան՝ մրցակցելով նմանատիպ սոցցանցերի հետ, ինչպիսին է Bluesky-ը:

Մրցակցությունը սոցիալական մեդիայի շուկայում

Meta-ի Threads-ն ունի ամսական ավելի քան 275 միլիոն ակտիվ օգտատեր, ինչը զգալի առավելություն է թվերի առումով: Սակայն Bluesky-ը, որը վերջերս գերազանցել է 20 միլիոն օգտատիրոջ ցուցանիշը, շարունակում է գրավել օգտատերերին իր ավելի ազատ մոտեցմամբ: Համեմատելով ակտիվ օգտատերերի ներգրավվածությունը՝ Bluesky-ն ցուցադրում է Threads-ին մոտ թվեր՝ ըստ Similarweb-ի: Meta-ն այս փոփոխությունները իրականացնում է արագացված տեմպերով՝ փորձելով պահպանել օգտատերերի ուշադրությունը և կանխել նրանց անցումը այլ հարթակներ: Threads-ի նոր ալգորիթմը նշան է, որ Meta-ն պատրաստ է հարմարվել օգտատերերի պահանջներին՝ ապահովելով ավելի որակյալ փորձառություն: Արդյոք այս փոփոխությունները կօգնեն Threads-ին պահպանել իր դիրքերը սոցցանցերի դաշտում, ցույց կտա ժամանակը։