Ի՞նչ պետք է իմանան վաճառողները Ozon-ում իրենց բիզնեսը սկսելիս
Լուրեր |
Ozon-ը ԱՊՀ տարածքում ամենամեծ մարքեթփլեյսերից մեկն է: Այսօր նրա լսարանն արդեն 53,5 միլիոն ակտիվ օգտատեր է, և այս ցուցանիշը շարունակում է աճել։ Ձեռնարկատերերի համար սա գումար վաստակելու լայն հնարավորություններ է բացում: Այնուամենայնիվ, ինչպես ցանկացած գործում, այստեղ էլ կան նրբություններ, որոնք պետք է հաշվի առնել հաջողության հասնելու համար: Այս հոդվածում կպատմենք հիմնական ասպեկտների մասին, որոնք կօգնեն կառուցել կայուն և շահավետ բիզնես Ozon-ի հետ:
Թիրախի և տեսականու ընտրություն
Ozon-ում հաջողության հասնելու առաջին քայլը թիրախի գրագետ ընտրությունն է և տեսականու ճիշտ ձևավորումը: Դրա համար անհրաժեշտ է ուսումնասիրել շուկան, որպեսզի հասկանաք, թե որ ապրանքներն են ամենամեծ պահանջարկը վայելում: Դա հեշտ է անել հարթակի վերլուծության օգնությամբ, որը հասանելի է դառնում Ozon seller-ում գրանցվելուց հետո: Ամբողջ գործընթացը տևում է ոչ ավելի, քան 15 րոպե։ Բավարար է ընդամենը լրացնել ձևաթուղթը, կցել հեռախոսահամարը և անհրաժեշտ փաստաթղթերը հաշվին:
Գրանցվելուց հետո անձնական հաշվում կհայտնվեն անհրաժեշտ բաժինները։ «Պահանջված ապրանքներ» ներդիրը ցույց է տալիս, թե որ ապրանքներն են առավել հաճախ գնում հարթակում, «Որոնման հարցումները»՝ քանի հաճախորդ է փնտրում այն, ինչ նախատեսում եք վաճառել: Բացի այդ, կարող եք անմիջապես հասկանալ, թե մարդիկ ինչ ապրանքներ կցանկանային գնել, որոնք դեռ չկան Ozon-ում:
Ընդհանուր խորհուրդներ`
- Խուսափե՛ք այն կատեգորիաներից, որտեղ մրցակցությունը չափազանց բարձր է: Գտե՛ք հավասարակշռություն ապրանքի պահանջարկի և մրցակցության մակարդակի միջև:
- Վերլուծե՛ք մրցակիցների գները և սահմանե՛ք արժեքը՝ հաշվի առնելով լոգիստիկայի մարգինալությունը և ծախսերը:
- Ձեր արտադրանքի որակը առանցքային դեր է խաղում գնորդների պահպանման և դրական արձագանքների ստացման հարցում:
- FBO` Ozon-ը իր վրա է վերցնում ապրանքների պահեստավորումը, փաթեթավորումը և առաքումը: Գերազանց ընտրություն այն ապրանքների համար, որոնք ստուգված են և մեծ պահանջարկ ունեն: Համագործակցության այս սխեման թույլ է տալիս ապրանքները պահել գնորդների մեծամասնությանն ամենամոտ պահեստում, ինչը նշանակում է զգալիորեն կրճատել առաքման ժամանակը:
- FBS` ապրանքը Դուք ինքներդ եք պահում, բայց առաքումն իրականացվում է Ozon-ի ջանքերով: Հարմար է նորույթների համար, որոնք Դուք դեռ փորձարկում եք:
- realFBS` լիովին անկախ աշխատանք լոգիստիկան պլանավորելիս: Հարմար է սեփական առաքման համակարգով աշխատող վաճառողների համար:
Ապրանքի քարտի օպտիմալացում
Ապրանքի քարտի ճիշտ կարգավորումը բարձր վաճառքների բանալին է: Հատուկ ուշադրություն դարձրե՛ք հետևյալ ասպեկտներին`
- Անվանումը պետք է լինի տեղեկատվական և պարունակի գնորդի խնդրանքին համապատասխան բանալի բառեր:
- Նկարագրությունն ավելի լավ է դարձնել մանրամասն, կառուցվածքային և գրավիչ:
- Բարձրորակ լուսանկարները կարևոր դեր են խաղում գնման մասին որոշում կայացնելու հարցում: Լուսանկարեք ապրանքը տարբեր անկյուններից՝ ցույց տալով գործողության մեջ:
- Եթե կա հնարավորություն, ավելի լավ է քարտին անմիջապես կցել տեսանյութ։ Այս կերպ մարդիկ կարող են տեսնել Ձեր արտադրանքը բոլոր կողմերից:
Վերլուծություն և մոնիտորինգ
Ozon-ում սեփական խանութի արդյունավետության ցուցանիշների կանոնավոր վերլուծությունն անհրաժեշտ է հիմնավորված որոշումներ կայացնելու համար: Հարթակի ներկառուցված վերլուծությունը թույլ է տալիս վաճառողներին տեսնել վաճառքի ամբողջական վիճակագրությունը սեփական և հարակից կատեգորիաներում, ուսումնասիրել ամենամոտ մրցակիցներին, տեսնել, թե որ ապրանքներն են ավելի ակտիվ վաճառվում, որպեսզի կարգավորեն տեսականին:
Ozon-ն աջակցում է վաճառողներին՝ կիսելով մեծ քանակի տեղեկություններ այն մասին, թե ինչպես արդյունավետ դարձնել բիզնեսը մարքեթփլեյսում: «Գիտելիքների բազայում» հավաքված են մանրամասն քայլերով հրահանգներ, որոնք կօգնեն սկսնակ ձեռներեցներին գտնել հարցերի մեծ մասի պատասխանները: Այստեղ, բաժիններով հավաքված են արժեքավոր խորհուրդներ, որոնք վերաբերում են պահեստի, պատվերների և վերադարձի, առաջխաղացման, վաճառքի և հաշվետվությունների վերլուծության, վարկանիշների, ֆինանսների, հաշվապահական հաշվառման և շատ այլ բաների հետ աշխատանքներին:
https://youtu.be/N3Q7gLzA7_8
Ավելի քան 40 անվճար դասընթացներ սկսնակների համար հասանելի են Ozon Ուսուցում կայքում, ինչպես նաև տարբեր սիմուլյատորներ և վիդեո հրահանգներ, հաջողակ վաճառողների և փորձագետների խորհուրդներ: Բացի այդ, Ozon-ը ամենշաբաթյա վեբինարներ է անցկացնում տարբեր թեմաներով` հարթակում աշխատելու հետ կապված: Կարելի է մասնակցել առցանց և հարցեր տալ բանախոսներին կամ դիտել ձայնագրված վեբինարը ցանկացած հարմար ժամանակ:
Մարքեթփլեյսում բիզնեսի ստեղծումը պահանջում է մանրակրկիտ պլանավորում և մշտական վերլուծություն: Թիրախի ճիշտ ընտրությունը, լոգիստիկայի գրագետ կազմակերպումը, ապրանքների որակյալ ներկայացումը և գովազդային արշավները կօգնեն հասնել բարձր արդյունքների: Ozon-ն օգնում է իր գործընկերներին ամեն փուլում՝ հնարավորինս արագ և հարմարավետ դարձնելով հաջողության ճանապարհը: Մանրամասները հասանելի են կայքում։ Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
-
ՌԴ-ում և Ուկրաինայում ձեռք բերած ստաժի համար ՀՀ-ում զինվորական կենսաթոշակ այլևս չի նշանակվի
2025/11/07/ 15:06 -
Նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ` պատվաստումների թիվը կրկնակի աճել է. ԱՆ
2025/11/07/ 14:52 -
Ձերբակալվել է էկոնոմիկայի նախկին նախարար Վահան Քերոբյանը
2025/11/07/ 13:37 -
Ամուսնությունները գերազանցել են ամուսնալուծություններին․ Վիճակագրական կոմիտեն նոր տվյալներ է ներկայացրել
2025/11/07/ 13:20 -
ԱրարատԲանկին շնորհվել է «Որակի գերազանցության» մրցանակ՝ Commerzbank AG բանկի կողմից
2025/11/07/ 13:06 -
Աշխատանքային ստաժի հաշվարկման կանոնները փոփոխվում են․ որոնք են հիմնական սկզբունքները
2025/11/07/ 12:22 -
Մարկ Ցուկերբերգը մասնավոր դպրոց է բացել իր դուստրերի համար և այն անվանել է իր հավի անունով
2025/11/07/ 12:12 -
TRIPP-ը անվանակոչվել է իմ պատվին, և ես շատ եմ գնահատում դա. Թրամփ
2025/11/07/ 11:52 -
Թրամփը թույլ չի տվել «ԼՈՒԿՕՅԼ»-ին վաճառել իր արտասահմանյան ակտիվները. ԱՄՆ Գանձապետարան
2025/11/07/ 11:29 -
Քանի զբոսաշրջիկ է Հայաստան եկել Թուրքիայից և Ադրբեջանից 2025-ի հունվար-սեպտեմբերին․ վիճակագրություն
2025/11/07/ 10:56
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 30 2025Թ․
ՓՈՂ NEWS. ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 30, 2025Թ.
ՎԵՐԱԲԱՑՎԵՑ UCOM-Ի ՎԱՃԱՌՔԻ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԸ ԿՈՄԻՏԱՍ 8 ՀԱՍՑԵՈՒՄ
IDBANK-Ը ԵՎ ԻԴՐԱՄԸ՝ «ՍԻՄՖՈՆԻԿ ԱՆՏԱՌԻ» ԿՈՂՔԻՆ
ԻԴՐԱՄԸ ԵՎ ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՌԱՋԱՏԱՐ ԿՐԻՊՏՈ ԲՈՐՍԱ ByBit-Ը ՄԵԿՆԱՐԿԵՑԻՆ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ