Չինական Labubu-ները՝ նոր տենդենց սերունդ Z-ի շրջանում Չինաստանում արտադրվող Labubu փափուկ խաղալիքները վերջին ամիսներին մեծ տարածում են գտել Gen Z սերնդի շրջանում։ Հատկապես սոցիալական ցանցերում՝ TikTok-ում, դրանք դարձել են լայն քննարկումների թեմա։ Labubu-ները հաճախ նկարագրվում են որպես «տգեղ, բայց քաղցր»։ Դրանք թողարկվում են սահմանափակ քանակով, ինչի հետևանքով աճում է պահանջարկը և հավաքորդների պատրաստակամությունը՝ վճարելու բարձր գներ եզակի օրինակների համար։ Մասնագետների խոսքով՝ այս տենդենցը ևս մեկ ապացույց է, թե ինչպես կարող է սոցիալական մեդիան ձևավորել նոր շուկաներ և սպառողական վարք։ Աղբյուրը՝ Der Spiegel