Ինչպես արդյունավետ կառավարել ժամանակը և չհետաձգել գործերը

Ժամանակի կառավարումը կարևոր հմտություն է, որը կարող է բարելավել աշխատանքային արդյունավետությունը, նվազեցնել սթրեսը և բարձրացնել կյանքի որակը: Սակայն շատերը հաճախ հետաձգում են գործերը՝ ի վերջո հայտնվելով ժամանակի ճնշման տակ: Ահա մի քանի արդյունավետ մեթոդ, որոնք կօգնեն կառավարել ժամանակը և խուսափել հետաձգումից:

1. Սահմանեք հստակ նպատակներ

Մեծ նպատակները բաժանեք ավելի փոքր, իրագործելի քայլերի: Օրինակ, եթե ցանկանում եք գրել զեկույց, բաժանեք այն բաժինների և որոշեք՝ երբ եք ավարտելու յուրաքանչյուր մասը:

2. Օգտագործեք ժամանակի կառավարման տեխնիկաներ

  • Pomodoro տեխնիկա – Աշխատեք 25 րոպե, ապա 5 րոպե ընդմիջում արեք:
  • Time blocking – Կազմեք օրակարգ, որտեղ կոնկրետ ժամերի ընթացքում միայն մեկ գործով եք զբաղվում:
  • Eisenhower Matrix – Առանձնացրեք գործերը ըստ կարևորության և հրատապության:

3. Խուսափեք շեղումներից

Աշխատանքային ընթացքում անջատեք ծանուցումները հեռախոսից, սահմանեք հատուկ ժամանակներ էլ․ նամակներին պատասխանելու համար և օգտագործեք աղմուկից զերծ միջավայր:

4. Սովորեք ասել «ոչ»

Հաճախ մարդիկ հետաձգում են իրենց գործերը, որովհետև վերցնում են ավելորդ պարտականություններ: Ուսումնասիրեք ձեր գրաֆիկը և համարձակորեն հրաժարվեք ավելորդ գործերից:

5. Օգտագործեք ցուցակներ

Առօրյա անելիքների ցուցակ կազմեք և նշեք կատարված գործերը: Սա ոչ միայն կարգուկանոն կհաղորդի, այլև մոտիվացիա կտա շարունակելու:

6. Պարգևատրեք ձեզ

Յուրաքանչյուր կարևոր առաջադրանքի ավարտից հետո փոքրիկ պարգևատրումներ արեք ինքներդ ձեզ՝ դա կլինի սուրճի ընդմիջում, զբոսանք կամ փոքրիկ նվեր:

7. Սկսեք փոքր քայլերով

Եթե ինչ-որ գործ դժվար է թվում, սկսեք փոքր քայլերով: Օրինակ, եթե պետք է գրել 10 էջանոց հաշվետվություն, սկսեք միայն առաջին պարբերությունից:

8. Ավելի վաղ սկսեք

Եթե գործերը հետաձգում եք միայն այն պատճառով, որ դրանք դժվար են կամ ձանձրալի, փորձեք սկսել ավելի վաղ, երբ դեռ ճնշված չեք վերջնաժամկետներից:

9. Հետևեք ձեր առաջընթացին

Օգտագործեք հավելվածներ (օրինակ՝ Todoist, Trello, Notion) կամ օրագիր պահեք՝ ձեր կատարած առաջընթացը վերահսկելու համար:

10. Հոգ տարեք ձեր էներգիայի մասին

Ժամանակի կառավարումը սերտորեն կապված է էներգիայի կառավարման հետ: Համոզվեք, որ բավարար քանակությամբ քնում եք, առողջ սննդակարգ եք պահպանում և ֆիզիկական ակտիվություն ունենում:

Եթե կիրառեք այս մեթոդները, ապա ավելի հեշտ կլինի կառավարել ձեր ժամանակը և չհետաձգել գործերը՝ դառնալով ավելի կազմակերպված և արդյունավետ: 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: