2024 թվականի օգոստոսին Հայաստանում սպառողական գների ինդեքսն աճել է ՀՀ Վիճակագրական կոմիտեի վերջին հրապարակումը՝ սեպտեմբերի 11-ի դրությամբ, ցուցադրում է, թե ինչպես են փոխվել տարբեր ապրանքների և ծառայությունների գները Հայաստանում 2024 թվականի հունվար-օգոստոս ամիսներին։ Ըստ տվյալների՝ սպառողական գների ինդեքսը օգոստոսին նախորդ տարվա նույն ամսվա համեմատ աճել է 1.3%-ով։

Սննդամթերքի և ոչ ալկոհոլային խմիչքների թանկացում՝ 1%

Այս տարի գների աճի համեմատաբար փոքր տեմպ է գրանցվել սննդամթերքի և ոչ ալկոհոլային խմիչքների ոլորտում՝ ընդամենը 1%-ով։ Սա խոսում է սննդի ոլորտում հարաբերական կայունության մասին՝ չնայած արտաքին տնտեսական ճնշումներին։

Ալկոհոլային խմիչքների և ծխախոտի շեշտված աճ՝ 4.4%

Ալկոհոլային խմիչքների և ծխախոտային արտադրատեսակների գները նկատելիորեն աճել են՝ 4.4%-ով։ Սա կարող է կապված լինել հարկային քաղաքականության փոփոխությունների և մատակարարման շղթաների խախտումների հետ։

Հագուստի և կոշիկների գները՝ իջում 3.9%-ով

Հետաքրքրական միտում է նկատվում հագուստի և կոշիկների գնի նվազման մեջ՝ 3.9%-ով։ Այս էժանացումը կարող է պայմանավորված լինել շուկայի մրցակցային ճնշումներով և արտաքին առևտրի պայմանների բարելավմամբ։

Բնակարանային ծառայությունները՝ գրեթե անփոփոխ

Չնայած բնակարանային ծառայությունների գները ավելացել են ընդամենը 0.9%-ով, սա կարող է լինել հույս ներշնչող նորություն բնակիչների համար, ովքեր պետք է ծածկեն ջրի, էլեկտրաէներգիայի, գազի և վառելիքի վճարումները։

Տրանսպորտի գների կտրուկ աճ՝ 9.1%

Տրանսպորտի գներն այս տարի ցուցադրել են կտրուկ աճ՝ 9.1%-ով։ Սա հիմնականում կապված է վառելիքի միջազգային գների տատանումների հետ, ինչպես նաև ներքին շուկայում գնաճային ճնշումներով։

Կրթության թանկացում՝ 4.8%

Ուսումնառության ոլորտում գների 4.8%-անոց աճը ընդգծում է կրթական հաստատությունների առաջ ծառացած ծախսերի բարձրացմանը, ինչը կարող է ազդել սովորողների վրա՝ կրթական ծախսերի ավելացման տեսանկյունից։

Աճ մյուս ոլորտներում

  • Ռեստորաններն ու հյուրանոցները՝ 3% թանկացում
  • Առողջապահության ոլորտ՝ 1.8% թանկացում
  • Հանգիստ և մշակույթ՝ 0.1% թանկացում
  • Կապ՝ 0.4% թանկացում
Այս տվյալները հուշում են, որ Հայաստանի սպառողներն ու տնտեսվարողները պետք է պատրաստ լինեն շարունակական գնաճին, որն ազդում է գրեթե բոլոր ոլորտների վրա՝ սկսած սննդամթերքից մինչև կրթություն և տրանսպորտ։