Ինչու է նույն ապրանքը թանկ ձեր թաղամասում, բայց էժան՝ մյուսում
Լուրեր |
Երբ գնում եք մթերային կամ հագուստի խանութ ու տեսնում, որ որևէ ապրանք այստեղ 1000 դրամ է, իսկ մի քանի կանգառ հեռու՝ ընդամենը 800, բնական է, որ հարց եք տալիս. ինչո՞ւ է նույն ապրանքը թանկ հենց այստեղ։
Պատճառները բազմազան են, և դրանցից մի քանիսը բավականին հետաքրքիր են։ Եկեք հասկանանք՝ ինչ գործոններ են ազդում գների տարբերությունների վրա։
1. Տեղաբաշխման և վարձակալության արժեքը
Ամենակարևոր գործոններից մեկը՝ վաճառքի կետի գտնվելու վայրն է։ Խանութները, որոնք տեղակայված են կենտրոնական, մարդաշատ թաղամասերում կամ մոլերում, հաճախ վճարում են բարձր վարձակալություն։ Այդ ծախսը իր հերթին ներառվում է ապրանքի գնի մեջ։
Օրինակ․ Արաբկիրում կամ Կենտրոնում խանութները կարող են վճարել կրկնակի վարձ, քան Նոր Նորքում կամ Մալաթիայում։
2. Տրանսպորտի և լոգիստիկայի ծախսեր
Որոշ թաղամասեր՝ հատկապես արվարձանայինները կամ գյուղական շրջանները, կարող են դժվար հասանելի լինել մատակարարների համար։ Սա ավելացնում է փոխադրումների գինը, որը ևս փոխանցվում է գնորդին։
3. Սպառողների վճարունակությունը և պահանջարկը
Եթե ձեր թաղամասը համարվում է ավելի բարձր եկամտային մակարդակով՝ վաճառողները կարող են գները բարձր պահել, որովհետև վստահ են, որ մարդիկ, միևնույն է, կգնեն։ Այսինքն՝ նույն ապրանքի վրա թաղամասի «վճարունակության ընկալումը» կարող է ուղղակի ազդել գնի վրա։
4. Տեսականու և մրցակցության մակարդակը
Թաղամասերում, որտեղ շատ մրցակից խանութներ կան, գները հաճախ ցածր են լինում, քանի որ վաճառողները փորձում են գրավել գնորդներին։ Իսկ փոքր թաղամասերում, որտեղ միակ խանութն է գործում, մրցակցությունը չկա, և գները բարձր են։
5. Վաճառքի ծավալներ և «տնտեսության մասշտաբներ»
Մեծ խանութներն ու սուպերմարկետները ապրանքները գնում են մեծածախ ծավալով, ստանալով զեղչեր։ Փոքր խանութները՝ հատկապես թաղամասայինները, ձեռք են բերում քիչ քանակով, հաճախ՝ միջնորդների միջոցով։ Արդյունքում՝ իրենց ինքնարժեքն ավելի բարձր է։
6. Խանութի ռազմավարությունն ու շահույթային մոտեցումը
Որոշ խանութներ կենտրոնանում են բարձր գին – բարձր ծառայություն մոտեցման վրա՝ առաջարկելով ավելի հարմարավետ պայմաններ կամ սպասարկում։ Մյուսները՝ ցածր գների հաշվին փորձում են մեծ քանակությամբ վաճառել։ Այս տարբերությունը ևս ազդում է գնի վրա։
Ի՞նչ անել որպես սպառող
-
Համեմատեք գները տարբեր խանութներում, հատկապես երբ գնում եք մեծ քանակությամբ։
-
Օգտվեք առցանց խանութներից, որտեղ հաճախ գները ավելի թափանցիկ են։
-
Գնում կատարեք մեծածախ սուպերմարկետներից, երբ դա հնարավոր է։
-
Ուշադրություն դարձրեք նաև ապրանքի որակին, ոչ միայն գնին։
Եզրակացություն․ Նույն ապրանքը կարող է տարբեր թաղամասերում ունենալ տարբեր գին՝ մի շարք գործոնների՝ սկսած վարձակալության արժեքից մինչև սպառողների վարքագիծը։ Գիտակցելով այդ գործոնները՝ դուք կարող եք ավելի խելամիտ ընտրություններ կատարել։
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ
-
Նոյեմբերի 3-ի կարևոր լուրեը
2025/11/03/ 20:20 -
Փողի էներգիան. ինչու են որոշ մարդիկ միշտ գրավում ֆինանսական հաջողությունը
2025/11/03/ 19:00 -
ՀԲՄ համաժողովը Սյունիքում՝ բիզնեսի և բանկերի համագործակցության նոր հեռանկարների քննարկման հարթակ
2025/11/03/ 18:06 -
Կառուցելով Հայաստանի հյուրընկալության ապագան․ հայ-շվեյցարական հյուրընկալության ակադեմիայի բացումը Գյումրիում
2025/11/03/ 17:51 -
Առաջիկա օրերին հայկական կողմին պաշտոնապես կհանձնվի Վիզաների ազատականացման գործողությունների ծրագիրը
2025/11/03/ 16:26 -
Մեծ զեղչեր Չինաստանից, 20% cashback Evoca-ից
2025/11/03/ 16:14 -
Ադրբեջանցիների վերադարձը Հայաստան չպետք է վախեցնի հայ ժողովրդին. Ալիև
2025/11/03/ 15:54 -
Հայաստանի արտաքին առևտրաշրջանառությունը 2025թ. հունվար-օգոստոսին կազմել է 12․9 մլրդ դոլար. առաջատար գործընկերը Ռուսաստանն է
2025/11/03/ 15:37 -
Հայ զբոսաշրջիկների թիվը Վրաստանում աճել է․ 2025-ի հուլիս-սեպտեմբերին կատարվել է 329 հազար այց
2025/11/03/ 14:29 -
Մարմնի, գլխի շրջանում հայտնաբերվել են մարմնական վնաuվածքներ, կա ձերբակալված. ՔԿ-ն՝ Ծափաթաղում անհետացած 3-ամյա երեխայի uպանnւթյան դեպքի մասին
2025/11/03/ 14:11
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 30 2025Թ․
ՓՈՂ NEWS. ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 30, 2025Թ.
ՎԵՐԱԲԱՑՎԵՑ UCOM-Ի ՎԱՃԱՌՔԻ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԸ ԿՈՄԻՏԱՍ 8 ՀԱՍՑԵՈՒՄ
IDBANK-Ը ԵՎ ԻԴՐԱՄԸ՝ «ՍԻՄՖՈՆԻԿ ԱՆՏԱՌԻ» ԿՈՂՔԻՆ
ԻԴՐԱՄԸ ԵՎ ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՌԱՋԱՏԱՐ ԿՐԻՊՏՈ ԲՈՐՍԱ ByBit-Ը ՄԵԿՆԱՐԿԵՑԻՆ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ