-
ՌԴ-ն hարվածել է Ուկրաինայում էլեկտրոնիկայի արտադրության գործարանին, որը պատկանում է ամերիկյան կողմին. ԱԳ նախարար
2025/08/21/ 11:39 -
Մեր քաղաքացիները պետք է հասկանան՝ մենք ինչ ենք անում, ինչու ենք անում, ինչն է, որ չի ստացվում, ինչն է դրա պատճառը․ Նիկոլ Փաշինյան
2025/08/21/ 11:36 -
ՀԴՄ կիրառման կանոնների, վարձու աշխատողի չձևակերպման և անկանխիկ գործառնությունների խախտման դեպքեր․ ՊԵԿ
2025/08/21/ 11:15 -
Հայտնաբերվել են առանձնապես խոշոր չափերի թմրանյութեր․ կան ձերբակալվածներ
2025/08/21/ 11:13 -
Ինքնակամ շինությունների հաշվառման ժամկետները կերկարաձգվեն
2025/08/21/ 10:39 -
Չինաստանը պատրաստվում է ներդնել յուանով ամրագրված ստեյբլքոյն
2025/08/21/ 10:36 -
Դիլիջանի թունելի երթևեկելի հատվածում կիրականացվեն նորոգման աշխատանքներ
2025/08/21/ 10:18 -
Հայաստան-Իռլանդիա հանդիպման տոմսերի վաճառքը սկսված է
2025/08/21/ 10:15 -
Թուրքիան սկսում է Ադրբեջանի ուղղությամբ երկաթուղու կառուցումը
2025/08/21/ 09:25 -
Երևանի 3 վարչական շրջանում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան
2025/08/21/ 09:20
Բաժանորդագրվել

Ինչպես ճիշտ գտնել շուկայական բացերը և վերածել դրանք հաջող բիզնեսի
Լուրեր |

Շուկայական բացերը կարող են դառնալ հաջող բիզնեսի հիմքը, եթե կարողանաք դրանք ճիշտ բացահայտել և արդյունավետ օգտագործել: Այս հոդվածում կքննարկենք շուկայական բացերի հայտնաբերման հիմնական մեթոդները և դրանց բիզնեսի վերածման քայլերը:
Մաս 1. Ի՞նչ է շուկայական բացը
-
Շուկայական բացը՝ որպես չօգտագործված կամ թերի շահագործվող տարածք:
-
Օրինակներ՝ նորարարական ապրանքներ, չբավարարված հաճախորդների պահանջներ, մրցակցային թուլություններ:
Մաս 2. Ինչպե՞ս գտնել շուկայական բացերը
1. Հետազոտություն և վերլուծություն
-
Տվյալների հավաքագրում՝ շուկայի մասին տեղեկություններ, վերլուծություններ, հետազոտություններ:
-
Մրցակցային վերլուծություն՝ ուժեղ և թույլ կողմերի բացահայտում:
-
Հաճախորդների արձագանքների ուսումնասիրություն:
2. Տենդենցների և նորարարությունների վերլուծություն
-
Տեխնոլոգիական զարգացումների և նորարարությունների դիտարկում:
-
Սպառողական վարքագծի փոփոխությունների հետազոտություն:
3. Բիզնես պոտենցիալի գնահատում
-
Շուկայի չափի և պահանջարկի գնահատում:
-
Փորձարկումներ՝ գաղափարի իրականացման նախնական փորձեր:
Մաս 3. Ինչպե՞ս վերածել շուկայական բացը հաջող բիզնեսի
1. Բիզնես պլանի մշակում
-
Առաջարկի ձևավորում՝ նոր կամ բարելավված ապրանք/ծառայություն:
-
Ֆինանսական մոդելավորում՝ եկամուտների և ծախսերի կանխատեսում:
2. Շուկայավարում և ռազմավարություն
-
Նպատակային խմբերի սահմանում և շուկայավարման ուղիների ընտրություն:
-
Արդյունավետ գովազդի մշակում՝ հստակ կոչ-դեպի-գործողությամբ:
3. Արձագանքների և շուկայական արձագանքի գնահատում
-
Հաճախորդների արձագանքների հավաքագրում և վերլուծություն:
-
Ճկունության պահպանում՝ արագ արձագանքելով փոփոխություններին:
***
Շուկայական բացերը հաջող բիզնեսի ստեղծման եզակի հնարավորություն են, եթե կարողանաք ճիշտ գնահատել դրանց առկայությունը և ապահովել անհրաժեշտ ռազմավարական քայլերը: Պատշաճ հետազոտություն, արդյունավետ ռազմավարություն և հաճախորդամետ մոտեցում՝ հաջողության հիմքն են: