-
Կառավարությունը համաներում է սահմանել տաքսու վարորդների լիցենզավորման պարտավորությունների համար
2025/07/31/ 14:37 -
Որ մասնագիտություններն առաջինը կկորցնեն աշխատանքը ԱԲ-ի պատճառով. Microsoft-ի նախազգուշացումը
2025/07/31/ 14:21 -
Հեղուկ գազի գների բարձրացումը պայմանավորված է եղել ձեռքբերման գնի բարձրացմամբ, Վրաստանում արձանագրված լոգիստիկ խնդիրներով․ ՄՊՀ
2025/07/31/ 12:50 -
Փոփոխություն է կատարվել ՀՀ քաղաքացիների՝ ՌԴ տարածքով մուտքի, ելքի, կացության և տեղաշարժի կարգում
2025/07/31/ 12:40 -
Հայաստանը՝ որպես տարածաշրջանային ներդրումային կենտրոն․ ԻՆՔՈՐ-ը համագործակցության նոր հնարավորություններ ու պայմաններ է ստեղծում
2025/07/31/ 12:21 -
Դաշնային պահուստային համակարգը տոկոսադրույքներն թողեց անփոփոխ
2025/07/31/ 11:58 -
Օտարերկրյա վարորդական վկայական ունեցող ՀՀ քաղաքացիներն ու երկքաղաքացիները կարող են երեք ամիս անխոչընդոտ մեքենա վարել Հայաստանում
2025/07/31/ 11:23 -
Պետբյուջե չի վճարվել ընդհանուր 2 միլիարդ 919 միլիոն դրամի հարկ. ՔՈԳՎ հերթական բացահայտումը
2025/07/31/ 11:06 -
Նախորդող 3 օրերին Վրաստանից ՌԴ է մտել հայկական կոնյակով բարձված 55 բեռնատար․Գ․ Պապոյան
2025/07/31/ 11:00 -
Երկրաշարժ՝ Ադրբեջանում․ զգացվել է նաև Հայաստանում
2025/07/31/ 09:57
Բաժանորդագրվել

Ինչպես ճիշտ գտնել շուկայական բացերը և վերածել դրանք հաջող բիզնեսի
Լուրեր |

Շուկայական բացերը կարող են դառնալ հաջող բիզնեսի հիմքը, եթե կարողանաք դրանք ճիշտ բացահայտել և արդյունավետ օգտագործել: Այս հոդվածում կքննարկենք շուկայական բացերի հայտնաբերման հիմնական մեթոդները և դրանց բիզնեսի վերածման քայլերը:
Մաս 1. Ի՞նչ է շուկայական բացը
-
Շուկայական բացը՝ որպես չօգտագործված կամ թերի շահագործվող տարածք:
-
Օրինակներ՝ նորարարական ապրանքներ, չբավարարված հաճախորդների պահանջներ, մրցակցային թուլություններ:
Մաս 2. Ինչպե՞ս գտնել շուկայական բացերը
1. Հետազոտություն և վերլուծություն
-
Տվյալների հավաքագրում՝ շուկայի մասին տեղեկություններ, վերլուծություններ, հետազոտություններ:
-
Մրցակցային վերլուծություն՝ ուժեղ և թույլ կողմերի բացահայտում:
-
Հաճախորդների արձագանքների ուսումնասիրություն:
2. Տենդենցների և նորարարությունների վերլուծություն
-
Տեխնոլոգիական զարգացումների և նորարարությունների դիտարկում:
-
Սպառողական վարքագծի փոփոխությունների հետազոտություն:
3. Բիզնես պոտենցիալի գնահատում
-
Շուկայի չափի և պահանջարկի գնահատում:
-
Փորձարկումներ՝ գաղափարի իրականացման նախնական փորձեր:
Մաս 3. Ինչպե՞ս վերածել շուկայական բացը հաջող բիզնեսի
1. Բիզնես պլանի մշակում
-
Առաջարկի ձևավորում՝ նոր կամ բարելավված ապրանք/ծառայություն:
-
Ֆինանսական մոդելավորում՝ եկամուտների և ծախսերի կանխատեսում:
2. Շուկայավարում և ռազմավարություն
-
Նպատակային խմբերի սահմանում և շուկայավարման ուղիների ընտրություն:
-
Արդյունավետ գովազդի մշակում՝ հստակ կոչ-դեպի-գործողությամբ:
3. Արձագանքների և շուկայական արձագանքի գնահատում
-
Հաճախորդների արձագանքների հավաքագրում և վերլուծություն:
-
Ճկունության պահպանում՝ արագ արձագանքելով փոփոխություններին:
***
Շուկայական բացերը հաջող բիզնեսի ստեղծման եզակի հնարավորություն են, եթե կարողանաք ճիշտ գնահատել դրանց առկայությունը և ապահովել անհրաժեշտ ռազմավարական քայլերը: Պատշաճ հետազոտություն, արդյունավետ ռազմավարություն և հաճախորդամետ մոտեցում՝ հաջողության հիմքն են:
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/07/31 14:37
Կառավարությունը համաներում է սահմանել տաքսու վարորդների լիցենզավորման պարտավորությունների համար

Լուրեր | 2025/07/31 12:40
Փոփոխություն է կատարվել ՀՀ քաղաքացիների՝ ՌԴ տարածքով մուտքի, ելքի, կացության և տեղաշարժի կարգում