Մի քանի ընկերություններ շարունակում են ռուսական նավթ արտահանել Հեռավոր արևելյան Կոզմինո նավահանգստից Չինաստան ՝ չնայած Արևմուտքի պատժամիջոցներին։ Այս մասին հայտնում է ամերիկյան Bloomberg գործակալությունը։
Նշվում է, որ նման երթուղին շատ շահավետ է տանկերի սեփականատերերի համար և նրանց երեք անգամ ավելի շատ շահույթ է բերում, քան Ուկրաինայում ռազմական գործողության մեկնարկից առաջ։ Այսպիսով, ESPO նավթով (Արևելյան Սիբիր Խաղաղ օվկիանոս) մեկ փոքր լցանավի ճանապարհորդության համար նավատերերը ստանում են մոտ 1,6 միլիոն դոլար։
Չինաստանից բացի շահավետ փոխադրումներից օգտվել են Թուրքիան և Հունաստանը,- գրում է գործակալությունը։Հրատարակության տվյալներով ՝ Aframax տիպի տանկերն ունակ է տեղափոխել մոտ 730 հազար բարել հում նավթ։ Կոզմինոյից չինական նավահանգիստ հասնելու համար կպահանջվի հինգ օր, և վերադարձի ճանապարհին գործնականում ոչ մի պարապուրդ չկա, ինչը «բարձրացնում է նավի օգտագործման մակարդակը և շահույթը»:
Ըստ Bloomberg-ի ՝ վերջին տարիներին ESPO նավթի գրեթե բոլոր արտահանումները եղել են Չինաստան, Ռուսաստանից Հնդկաստան են հաջորդում նաև մի շարք տանկերներ։Ավելի վաղ Bloomberg-ը հայտնել էր, որ Իրանը ստիպված է եղել իջեցնել նավթի գինը ՝ Չինաստանում Ռուսաստանի հետ մրցունակ լինելու համար։