ԱԶԲ. Արտահանման դիվերսիֆիկացումը կարեւոր է Հայաստանի համար
Ականատես կլինենք փաստացի խնդիրների մեջ հայտնված գերփոքր բիզնեսների դժգոհության մի նոր ալիքի. մանրամասն ABnews.am կայքում
Ինչպես կարող են մենեջերները կողմնորոշվել քաղաքական գործընթացներում. կարդացեք ABnews.am կայքում
Արեգակի վրա մեկ օրում երկու հզոր բռնկում է տեղի ունեցել
Anonymous-ի հաքերները հարձակվել են Վրաստանի արդարադատության նախարարության կայքէջի վրա
Մադոնան ռեկորդ է սահմանել. նրա համերգին մասնակցել է 1.6 միլիոն մարդ
Սի Ծինփինը ժամանել է Փարիզ. նա չին-ֆրանսիական հարաբերությունները խաղաղ գոյակցության մոդել է անվանել
ԿԳՄՍՆ-ն դեմ չէ, որ «Գոյ»-ը դառնա մասնավոր թատրոն
Ֆիննական HMD-ը 25 տարի անց կվերաթողարկի Nokia 3210-ի նորացված մոդելը
Anonymous-ը կիբերհարձակումներ է իրականացնում Վրաստանի պետական ​​կառույցների կայքերի վրա՝ հաջակցություն ցուցարարների
e-work.am. աշխատանք գտնելու եւ առաջարկելու առաջին պետական հարթակը
Պոլիտեխնիկական համալսարանը կհայտարարի ընդունելություն «Տվյալագիտություն» մասնագիտական կրթական ծրագրով
Kartes Analytica-ին շնորհվել է Տիեզերական գործունեության լիցենզիա
Ոսկյա իրերի վաճառքի գործարքների՝ ԱԱՀ-ով հարկման բազան կվերանայվի. Փաստ
ԵԱՏՄ երկրները կատարելագործում են տարանցման համակարգը
Ռուսաստանը շաքարի արտահանման արգելք է սահմանել. Հայաստան թույլատրվում է արտահանել 28 հազար տոննա
Թուրքիայում տարեկան գնաճը հասել է 70%-ի
Թուրքիայում 2024թ. սպասվում է միջինում 55․5% գնաճ
ՄԱԿ-ում հայտարարել են Գազայում սովի մասին
Երուսաղեմում՝ Տիրոջ գերեզմանի տաճարում վառվեց Սրբազան կրակը

Հայտնի է McDonald’s-ի նոր տարբերանշանը

Հնս 9, 2022 13:42
182
ADS

Ռուսական McDonald’s ռեստորանների սեփականատերը դարձած ընկերությունն ընտրել է լոգոտիպ,- հայտնում է «Известия»-ն ՝ վկայակոչելով ընկերությանը։ Ռեստորանային ցանցի նոր անվանումը դեռ հայտնի չէ։
Հունիսի 7-ին ընկերությունը հայտարարել է, որ ընտրություն է կատարում երկու կանաչ-կարմիր-նարնջագույն տարբերանշանների միջև։ Ի վերջո, նա կանգ առավ մի տարբերակի վրա, որը պատկերում է «ռեստորանի հիմնական խորհրդանիշները»՝ երկու ձողիկներ կարտոֆիլ ֆրի և բուրգեր ՝ շրջանագծի տեսքով։ «Լոգոյի կանաչ ֆոնը խորհրդանշում է ապրանքների և ծառայությունների որակը, որին սովոր են մեր հյուրերը», — ավելացրել է մամուլի ծառայությունը RBC-ին: Լոգոյի երկրորդ տարբերակում, որից ընկերությունը հրաժարվել է, բացականչական նշան է եղել: Այս տարբերանշանով գովազդային արշավը կմեկնարկի հունիսի 9-ին,- հայտնել են մամուլի ծառայությունից։

Ավելի վաղ հաղորդվում էր, որ հունիսի 12-ին Մոսկվայում և տարածաշրջանում կսկսեն աշխատել McDonald’s-ի 15 նախկին ռեստորաններ, սակայն թե ինչ անունով, ընկերությունը դեռ չի որոշել։ Նա դիմել է ութ ապրանքային նշանների գրանցման համար ՝ «Սա է», «Հենց դա», «Կոմպաս», «Հենց այսպես», «Զվարճալի և համեղ», «Նույնը», «Անվճար դրամարկղ» և «Մեր տեղը»։

 

Մեկնաբանություն