2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 59․9%-ով
Արձակուրդը մոտ է․ պլանավորեք այնպես, ինչպես պրոֆեսիոնալները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ապրանքներն են թանկացել Հայաստանում ամենից շատ 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռոնալդուի նոր պատմական ռեկորդը ազգային հավաքականում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 4,9%-ով
Ինչու 2024-ին նախագահի աշխատակազմը չծախսեց պլանավորված ամբողջ բյուջեն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նախորդ տարի Հայաստանի քաղաքացիություն է շնորհվել 20 հազար 770 անձի
Իլոն Մասկի կարողությունը մեկ օրում նվազել է 34 միլիարդ դոլարով
ԵՄ-ն միլիարդներ է ուղարկում Հայաստան. որն է նպատակը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունը կրճատվել է 32.3%-ով
2024 թվականին Հայաստանը Եվրամիությունից ստացել է 42 մլրդ դրամի վարկային միջոցներ. Վահե Հովհաննիսյան
Սևանա լճից 2025-ի ոռոգման ջրառը սահմանվել է 131.8 մլն խորանարդ մետր
«Մայր Հայաստան» ռազմական թանգարանը կդառնա պատմության թանգարանի մասնաճյուղ
Արդյոք գույքահարկը կավելանա․ ինչ է փոխվել գնահատման համակարգում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մի դրամի ուժն ամփոփում է 4090 հիմնադրամի հետ հերթական ծրագիրը. Idram&IDBank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի Յուննան նահանգում տեղի է ունեցել 5.0 մագնիտուդով երկրաշարժ
Գնաճը Հայաստանում շարունակվում է. որ ապրանքներն են թանկացել ամենաշատը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը համաշխարհային ռազմական հզորության ինդեքսում զբաղեցնում է 91-րդ տեղը
Սկսվում է առաջին դասարանցիների հայտագրումը․ ինչ է փոխվել այս տարի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել Հայաստանի աշխատաշուկայում 2018-ից մինչև 2025թթ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպե՞ս է այսօր զարգանում բեռնափոխադրման ոլորտը Հայաստանում

Մյս 14, 2025 10:30
25

ՀՀ վիճակագրական կոմիտեի հրապարակած տվյալների համաձայն՝ 2025 թվականի հունվար-մարտ ամիսներին Հայաստանի տարածքով իրականացված բեռնափոխադրումների ընդհանուր ծավալը կազմել է 3,462.5 հազար տոննա, ինչը նախորդ տարվա համադրելի ցուցանիշի համեմատ աճել է 0.7%–ով։ Սակայն, ինչպես ցույց են տալիս հատվածային տվյալները, բեռնափոխադրումների կառուցվածքում նկատվում են զգալի տեղաշարժեր՝ ըստ փոխադրամիջոցների։

Երկաթուղային բեռնափոխադրումներ՝ 21.3% աճ

Երկաթուղային բեռնափոխադրումների ծավալը զգալիորեն աճել է՝ կազմելով 348.8 հազար տոննա։ Սա 21.3%–ով ավելի է, քան 2024թ․ առաջին եռամսյակում։

Բաժանումը ըստ ուղղության.

  • Արտահանում73.1 հազար տոննա

  • Ներմուծում162.5 հազար տոննա

  • Ներհանրապետական փոխադրում113.2 հազար տոննա

Այս աճը կարող է պայմանավորված լինել տարածաշրջանային երկաթուղային հաղորդակցությունների վերագործարկմամբ կամ ներմուծման և արտահանման ակտիվացմամբ։

Ավտոմոբիլային բեռնափոխադրումներ՝ 1.3% նվազում

Սակայն, ավտոմոբիլային բեռնափոխադրումները կրել են փոքր նվազում՝ կազմելով 2,449.0 հազար տոննա, ինչը 1.3%–ով պակաս է նախորդ տարվա ցուցանիշից։

Բաժանումը ըստ ուղղության.

  • Արտահանում160.7 հազար տոննա

  • Ներմուծում901.4 հազար տոննա

  • Ներհանրապետական փոխադրում1,386.9 հազար տոննա

Չնայած ընդհանուր ծավալի նվազմանը, ներհանրապետական փոխադրումները շարունակում են մնալ հիմնականը՝ կազմելով բեռնափոխադրված բեռների ավելի քան կեսը։

Օդային բեռնափոխադրումներ՝ 6.7% աճ

Օդային բեռնափոխադրումները նույնպես աճել են՝ կազմելով 9.5 հազար տոննա, ինչը 6.7%–ով ավելին է, քան անցած տարի։

Բաժանումը.

  • Արտահանում4.6 հազար տոննա

  • Ներմուծում4.9 հազար տոննա

Այս տվյալները վկայում են օդային տրանսպորտի կարևորության մասին՝ հատկապես թեթև, բարձրարժեք ապրանքների տեղաշարժի համատեքստում։

Խողովակաշարային բեռնափոխադրումներ՝ 0.6% նվազում

Մայրուղային խողովակաշարային բեռնափոխադրումները հասել են 655.2 հազար տոննայի, ինչը 0.6%–ով պակաս է նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ։

Այս փոխադրումները հիմնականում վերաբերվում են էներգակիրների՝ գազի և նավթամթերքների տեղափոխությանը։

***

2025թ․ առաջին եռամսյակում Հայաստանի բեռնափոխադրումների ոլորտում գրանցվել է համեստ, սակայն դրական ընդհանուր աճ։ Հատկապես աչքի է ընկնում երկաթուղային փոխադրումների վերակենդանացումը՝ 21.3% աճով, ինչը կարող է կապված լինել ենթակառուցվածքային բարեփոխումների կամ տարածաշրջանային տնտեսական շարժերի հետ։

Միևնույն ժամանակ, ավտոմոբիլային փոխադրումների նվազումը կարող է պահանջել քաղաքականության վերանայում՝ հատկապես ներհանրապետական բեռնափոխադրումների կազմակերպման և ճանապարհային ենթակառուցվածքների զարգացման առումով։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: