Ռուսաստանում 2024 թվականին մոտ 3 հազար լրատվամիջոց է փակվել
20% idcoin Carpisa-ում․ IDBank-ի և Իդրամի նոր արշավի մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ով է փոխարինում Ռուսաստանին. Հայաստանի ներմուծման նոր քարտեզը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր մեդիա հիմնադրամ. ով է որոշելու, ինչ բովանդակություն հասնի հեռուստադիտողին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի հոկեյի հավաքականը 8։0 հաշվով հաղթել է Իրանին
Կանայք բիզնեսում. Դիանա Դավթյան. դիտեք ABNews.am կայքում
5 տարում 220 միլիարդ ՀՀ դրամ՝ Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար. Acba Leasing. դիտեք ABNews.am կայքում
Չինաստանի առաջին եռամսյակի ՀՆԱ-ն տարեկան կտրվածքով աճել է 5,4%-ով՝ գերազանցելով սպասելիքները
Ռուսաստանն առաջին եռամսյակում Չինաստան է արտահանել 700 տոննա գինի
Ինչու են երկրները հրաժարվում հայկական արտադրանքից․ ինչ չի ասվում պաշտոնապես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025 թվականի մարտին Հայաստան է այցելել 129,887 զբոսաշրջիկ
Եվրոգոտու գնաճը մարտին դանդաղել է մինչև 2.2%
Ինչու է ողջ աշխարհն անցնում էլեկտրամեքենաների, և ինչու այդ փաստը չի կարելի անտեսել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկը սկսել է դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Արհեստական բանականույթունը կկրճատի կինոարտադրության ծախսերը երկու անգամ, բայց ինչպես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ucom-ը ներկայացնում է UPlay-ը՝ տալով ժամանցի նոր դարաշրջանի մեկնարկը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ադրբեջանում ռազմական ծախսերը 2026 թվականին կգերազանցեն 4,7 մլրդ դոլարը
IDBank-ը միացել է BACEE-ին․ Բուդապեշտում անդամակցության պայմանագիր է կնքվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սպիտակ տունը Չինաստանին սպառնացել է մինչև 245% մաքսատուրքերով
Չբաշխված շահույթը կտրուկ նվազել է. արդյոք բանկերն անցում են կատարում նոր ռազմավարության. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Աշխարհում էլեկտրական մեքենաների պահանջարկն աճում է. ինչ սպասել 2025-ին

Հնվ 29, 2025 14:54
32

Այս տարի ամբողջովին էլեկտրական և միացված հիբրիդային մեքենաների համաշխարհային վաճառքն ակնկալվում է աճել առնվազն 17%-ով՝ հասնելով ավելի քան 20 միլիոնի: Այս կանխատեսումը ներկայացրել է Rho Motion հետազոտական ընկերությունը, որը շեշտում է, որ աճը մեծապես պայմանավորված կլինի Չինաստանի կողմից ավտոմեքենաների սուբսիդիաների երկարաձգմամբ:

Եվրոպայի դերը և վաճառքի տեմպերը

Եվրոպան, որը համարվում է աշխարհում էլեկտրական մեքենաների երկրորդ խոշորագույն շուկան, վերադառնում է վաճառքի աճի փուլ, սակայն աճի տեմպերը կմնան համեմատաբար դանդաղ՝ 2023-ի համեմատ: Ըստ Rho Motion-ի հետազոտության ղեկավար Իոլա Հյուզի, արտանետումների նոր կարգավորումները և ավելի մատչելի էլեկտրական մոդելների հասանելիությունը նպաստելու են վաճառքի բարձրացմանը, սակայն զարգացման ընթացքը կլինի աստիճանական:

Փոփոխվող քաղաքականությունը և ավտոարտադրողների մարտահրավերները

Աշխարհի խոշորագույն ավտոարտադրողները 2025-ը դիտարկում են որպես առանցքային տարեթիվ, քանի որ ԵՄ-ն նախատեսում է խստացնել արտանետումների նվազեցման չափորոշիչները՝ խրախուսելով էլեկտրական մեքենաների տարածումը: Չինաստանը շարունակում է իր սուբսիդավորման քաղաքականությունը, մինչդեռ ԱՄՆ-ում Դոնալդ Թրամփի վարչակազմի ներքո տեղի են ունենում հետքայլեր՝ էլեկտրիֆիկացման նպատակների վերանայմամբ:

Թվերով՝ 2024-2025-ի կանխատեսումներ

Rho Motion-ի գնահատականների համաձայն՝ Չինաստանում էլեկտրական մեքենաների վաճառքն այս տարի կարող է գերազանցել նախորդ 17% աճի կանխատեսումը՝ խթանելով շուկայի գերիշխանությունը: 2024-ին վաճառքի ծավալներն արդեն իսկ աճել են 40%-ով՝ հասնելով 11 միլիոնի: Չինական արտադրության էլեկտրական մեքենաները գերակշռում են նաև Լատինական Ամերիկայի շուկայում, որտեղ դրանց մասնաբաժինը հասել է 80%-ի:

Եվրոպայում 2024-ին վաճառքը կարող է աճել 15%-ով՝ նախորդ տարվա 3 միլիոն մեքենայի համեմատ: Սակայն, չնայած վաճառքի աճին, եվրոպական ավտոարտադրողները դեռ կանգնած են մոտ 10 միլիարդ եվրոյի տուգանքների վտանգի առջև՝ ԵՄ արտանետումների սահմանափակումները չկատարելու պատճառով:

ԱՄՆ-ի շուկայի անորոշությունը

ԱՄՆ-ում էլեկտրական մեքենաների վաճառքի աճը 2025-ին կանխատեսվում է 16%, սակայն Թրամփի քաղաքականության փոփոխությունները կարող են ունենալ երկարաժամկետ ազդեցություն: Rho Motion-ի հաշվարկներով՝ մինչև 2040 թվականը այս քաղաքականությունը կարող է հանգեցնել EV մարտկոցների պահանջարկի 47%-ով նվազման:

«ԱՄՆ-ում շուկան ներկայումս շատ անորոշ է, և մենք ակնկալում ենք, որ էլեկտրականացման տեմպերը կարող են դանդաղել: Սակայն, ընդհանուր առմամբ, անցումը դեպի էլեկտրական շարժունակություն շարունակվում է, և այս տասնամյակում մենք դեռ կտեսնենք աճ»,- նշել է Հյուզը Reuters-ի հետ զրույցում:

***

Չինաստանի սուբսիդիաների երկարաձգումը և Եվրոպայի նոր կանոնակարգերը շարունակում են խթանել էլեկտրական մեքենաների տարածումը, մինչդեռ ԱՄՆ-ում քաղաքականության փոփոխությունները կարող են ազդել երկարաժամկետ հեռանկարում: Այնուամենայնիվ, էլեկտրական տրանսպորտի ընդհանուր աճի միտումը մնում է ուժի մեջ, ինչը կարևոր դեր է խաղալու գլոբալ ավտոմոբիլային արդյունաբերության զարգացման մեջ։

Աղբյուր՝ Yahoo Finance

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: