Կենտրոնական բանկը սահմանում է կապիտալի հակացիկլիկ շեմի նոր մակարդակ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մի շարք բնակավայրերում տեղացել է առաջին ձյունը
Ճապոնիան ավելացրել է ավտոմեքենաների արտահանումը դեպի Ռուսաստան
Գազայի մոտ 345 հազար բնակիչներ այս ձմռանը կբախվեն սովի աղետալի մակարդակի. ՄԱԿ
«Կայուն խաղաղության բանաձևը». Ինդոնեզիա – Աչեհ. դիտեք՝ ABNews.am կայքում
Վրացական գինու արտահանումից եկամուտները կհասնեն 500 մլն դոլարի
2024թ. 9 ամսում ՀՀ բանկերի զուտ շահույթն աճել է 25%-ով
Հաստատվել են նոր ծրագրեր՝ ճանապարհների և կամուրջների հիմնանորոգման համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
AmCham-ի «Be My Guest»-ը՝ IDBank-ի «Հին Երևան» մասնաճյուղում. դիտեք՝ ABNews.am կայքում
ԿԳՄՍՆ-ն 1,9 մլն դոլար է վճարել հեծանիվ գնելու համար
«Իմ Ամերիա, իմ Հայաստան». Ամերիաբանկի նոր նախագիծը. դիտեք՝ ABNews.am կայքում
Կառավարությունը նախատեսում է մետրոյի նոր կանգառ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Tether-ը հայտնել է, որ USDT օգտագործողների թիվը հասել է 330 միլիոնի
Ռուսաստանում հոկտեմբերի 8-14-ը տարեկան գնաճը կազմել է 8.51%
ՀՀ կառավարությունը բարձրացնում է քաղաքացիության ստացման և դադարեցման տուրքերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Windows-ի օգտատերերը շարունակում են ենթարկվել կիբերհարձակումների աճող վտանգին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերջին տասնամյակներում ՀՀ-ում շուրջ 80 հազար աղջիկ չի ծնվել
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 106 դեպք. Գրանցվել է 18 ավտովթար. զոհվել է 2, վիրավորվել՝ 18 մարդ
Պետբյուջեից 25 մլն դրամ կհատկացվի Նիկոլ Փաշինյանի և Վահագն Խաչատուրյանի գործուղումների համար
Եվս 15 տրոլեյբուս կներկրվի Հայաստան. արժեքը 1,5 մլրդ դրամ է. «Երեւանի էլեկտրատրանսպորտ» ՓԲԸ-ն ազատվեց մաքսատուրքից

Ինչպես չկորցնել հաճախորդին. 3 հիմնական թակարդ հաճախորդակենտրոն դառնալու ճանապարհին

Հկտ 2, 2024 12:57
31
ADS

Հաճախորդակենտրոն ռազմավարություն մշակելիս, ընկերությունները կանգնում են մի շարք մարտահրավերների առաջ:

Մի շարք հետազոտություններ ցույց են տվել, որ միայն 15%-ը ղեկավարների իրականացնում է հաճախորդակենտրոն մոտեցում, իսկ շատերն այդպես էլ չեն կարողանում անցնել իրենց արտադրատեսակային մտածողությունից հաճախորդակենտրոն ռազմավարության: Ստորև նկարագրված են երեք հիմնական թակարդները, որոնց հաճախ հանդիպում են ընկերությունները:

  1. Նպատակների թակարդ
    Ընկերությունը կարող է ունենալ ճիշտ նպատակներ, սակայն, եթե ռեսուրսները պատշաճ չեն հատկացվում, զարգացումը կանգ է առնում:
  2. Կատարման թակարդ
    Երբ բիզնեսի պլանավորումն ու ռեսուրսները բավարար են, բայց կատարումը ձախողվում է՝ չի իրականացվում խոստացվածը:
  3. Գործնական թակարդ
    Երբ ընկերությունները չափազանց կենտրոնանում են ներքին գործընթացների վրա և չեն լսում իրենց հաճախորդներին, նրանք կորցնում են շուկայական կարևոր հնարավորությունները:

Հոդվածն ամբողջությամբ՝ Harvard Business Review.

Մեկնաբանություն