Ֆրանսիայի ֆուտբոլի ֆեդերացիան պարտավորեցրել է ՊՍԺ-ին Մբապեին վճարել 55 մլն եվրո
«Ոսկե հավիկ պլյուս» արտադրամասի գործունեությունը կասեցվել է
Վրաստանը 143,5 մլն դոլար է վաստակել հանքային և գազավորված ջրի արտահանումից
Արհեստական ինտելեկտով տեսահոլովակներ ստեղծելն արդեն հասանելի է YouTube-ում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրոպան օրական ավելի քան 500 մլն խմ գազ է դուրս բերում ստորգետնյա գազապահեստարաններից
Microsoft-ը ներկայացրել է Windows 365 Link՝ նոր սերնդի ամպային համակարգիչ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կենսական նշանակության ծրագրերի իրականացման համար ՀՀ կառավարության Գեղարքունիքի մարզին հատկացվել է 831 մլն 9 հազար դրամ
Բրազիլացիների 47%-ն օգտագործում է թվային դրամապանակ վճարումների համար
Apple-ը զարգացնում է Siri-ն՝ կիրառելով մեծ լեզվային մոդելներ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 109 դեպք. գրանցվել է 10 ավտովթար, վիրավորվել է 11 մարդ
Վրաստանի անշարժ գույքի շուկայի եկամտաբերությունը 10.5% է
2025-ի փետրվարի 4-ից ապրիլի 18-ը պահեստազորայինների վարժական հավաքներ կանցկացվեն
Բիթքոինի փոխարժեքը գերազանցել է 99,000 դոլարը. ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կասեցվել է Մասիսում գործող հանրային սննդի օբյեկտի գործունեությունը
Ռուսաստանը 71 միլիարդ դոլարի բնապահպանական վնաս է հասցրել Ուկրաինային
35 ցենտով գնված բանանը Sotheby’s-ի աճուրդում վաճառվել է 6,2 մլն դոլարով
Հարավային Կորեան 20% հարկ կսահմանի կրիպտոարժույթների վրա
Brent-ը մեկ բարելի դիմաց թանկացել է մինչև 74, 1 դոլար
Չինաստանում մոտ 83 միլիարդ դոլար արժողությամբ ոսկու գերխոշոր հանքավայր է հայտնաբերվել
Երազանքներն իրականանում են. տեղի է ունեցել «Նոր տարվա կինո» ֆիլմի պրեմիերան. դիտեք ABNews.am կայքում

Ինչպես չկորցնել հաճախորդին. 3 հիմնական թակարդ հաճախորդակենտրոն դառնալու ճանապարհին

Հկտ 2, 2024 12:57
34
ADS

Հաճախորդակենտրոն ռազմավարություն մշակելիս, ընկերությունները կանգնում են մի շարք մարտահրավերների առաջ:

Մի շարք հետազոտություններ ցույց են տվել, որ միայն 15%-ը ղեկավարների իրականացնում է հաճախորդակենտրոն մոտեցում, իսկ շատերն այդպես էլ չեն կարողանում անցնել իրենց արտադրատեսակային մտածողությունից հաճախորդակենտրոն ռազմավարության: Ստորև նկարագրված են երեք հիմնական թակարդները, որոնց հաճախ հանդիպում են ընկերությունները:

  1. Նպատակների թակարդ
    Ընկերությունը կարող է ունենալ ճիշտ նպատակներ, սակայն, եթե ռեսուրսները պատշաճ չեն հատկացվում, զարգացումը կանգ է առնում:
  2. Կատարման թակարդ
    Երբ բիզնեսի պլանավորումն ու ռեսուրսները բավարար են, բայց կատարումը ձախողվում է՝ չի իրականացվում խոստացվածը:
  3. Գործնական թակարդ
    Երբ ընկերությունները չափազանց կենտրոնանում են ներքին գործընթացների վրա և չեն լսում իրենց հաճախորդներին, նրանք կորցնում են շուկայական կարևոր հնարավորությունները:

Հոդվածն ամբողջությամբ՝ Harvard Business Review.