2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 59․9%-ով
Արձակուրդը մոտ է․ պլանավորեք այնպես, ինչպես պրոֆեսիոնալները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ապրանքներն են թանկացել Հայաստանում ամենից շատ 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռոնալդուի նոր պատմական ռեկորդը ազգային հավաքականում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 4,9%-ով
Ինչու 2024-ին նախագահի աշխատակազմը չծախսեց պլանավորված ամբողջ բյուջեն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նախորդ տարի Հայաստանի քաղաքացիություն է շնորհվել 20 հազար 770 անձի
Իլոն Մասկի կարողությունը մեկ օրում նվազել է 34 միլիարդ դոլարով
ԵՄ-ն միլիարդներ է ուղարկում Հայաստան. որն է նպատակը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունը կրճատվել է 32.3%-ով
2024 թվականին Հայաստանը Եվրամիությունից ստացել է 42 մլրդ դրամի վարկային միջոցներ. Վահե Հովհաննիսյան
Սևանա լճից 2025-ի ոռոգման ջրառը սահմանվել է 131.8 մլն խորանարդ մետր
«Մայր Հայաստան» ռազմական թանգարանը կդառնա պատմության թանգարանի մասնաճյուղ
Արդյոք գույքահարկը կավելանա․ ինչ է փոխվել գնահատման համակարգում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մի դրամի ուժն ամփոփում է 4090 հիմնադրամի հետ հերթական ծրագիրը. Idram&IDBank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի Յուննան նահանգում տեղի է ունեցել 5.0 մագնիտուդով երկրաշարժ
Գնաճը Հայաստանում շարունակվում է. որ ապրանքներն են թանկացել ամենաշատը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը համաշխարհային ռազմական հզորության ինդեքսում զբաղեցնում է 91-րդ տեղը
Սկսվում է առաջին դասարանցիների հայտագրումը․ ինչ է փոխվել այս տարի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել Հայաստանի աշխատաշուկայում 2018-ից մինչև 2025թթ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Բիզնեսի հաջողության քարտեզը՝ հաճախորդի սիրո շնորհիվ

Հնս 17, 2024 18:00
52

Հաջողությունը բիզնեսում երբեմն թվում է թե հասանելի է միայն մեծ նախագծերի ու անընդհատ նորարարությունների շնորհիվ: Սակայն, իրականում հաճախորդի սիրո ու բավարարվածության զգացումը ավելի կարևոր դեր է խաղում: Հետևյալ քայլերն ու սկզբունքները կօգնեն ձեզ ստեղծել կայուն ու հաջողակ բիզնես՝ հաճախորդների սիրո ու նվիրվածության շնորհիվ։

1. Հաճախորդի Գլխավոր Դերը Բիզնեսում

Հաճախորդը ձեր բիզնեսի սիրտն է: Ճիշտ է, մարքեթինգային և վաճառքի ռազմավարությունները կարևոր են, բայց առանց հաճախորդի սերը ձեռք բերելու, այդ ամենը կմնա անպտուղ: Ձեր առաջնահերթ նպատակն է հասկանալ հաճախորդի խնդիրները, ու դրանց լուծում գտնելու համար մշտապես աշխատել:

2. Հաճախորդների Կարծիքը Ուսումնասիրեք

Հաճախորդների կարծիքները ստանալը կարող է լինել բիզնեսի բարելավման լավագույն միջոցը: Կազմակերպեք հաճախորդների կարծիքների հավաքագրում տարբեր մեթոդներով՝ օնլայն հարցումներ, սոցիալական մեդիա վերլուծություններ, և ֆոկուս խմբեր: Այս մեթոդների միջոցով կարող եք գտնել այն ոլորտները, որտեղ կարելի է բարելավել ծառայությունը կամ արտադրանքը:

3. Հաճախորդի Պատասխանատվությունը Գնահատեք

Հաճախորդների հարցերին պատասխանելու և նրանց խնդիրները արագ լուծելու միջոցով կարելի է կերտել վստահություն: Ձեզ պետք է մշտապես հասանելի լինեք և պատրաստակամ լինեք օգնելու նրանց: Անկախ նրանից՝ խնդիրն ինչքան փոքր է, այն պետք է լուծվի արագ ու պատշաճ կերպով:

4. Հաճախորդի Ոգևորումը Մեծացրեք

Հաճախորդի փորձառությունը դարձեք անսպասելիորեն հաճելի: Սա կարող է լինել մատչելի գին, բոնուսներ կամ հաճախորդների հատուկ ակցիաներ: Հաճախորդներին պետք է ցույց տալ, որ դուք գնահատում եք նրանց ընտրությունը ու պատրաստ եք անել ավելին:

5. Հաճախորդի Մոտիվացիա

Տրամադրեք ծրագրեր, որոնք խրախուսում են հաճախորդներին օգտագործել ձեր ծառայությունները ավելի հաճախ: Սա կարող է լինել մշտական հաճախորդների ծրագրեր, զեղչեր և հատուկ առաջարկներ, որոնք կարող են մեծացնել հաճախորդների հավատարիմությունը:

6. Հաճախորդի Վստահության Ստեղծում

Վստահությունը ստանում են ոչ միայն խոսքերով, այլև գործերով: Համոզված եղեք, որ ձեր խոստումները իրականանում են, և դուք անում եք ամեն ինչ, որպեսզի հաճախորդը վստահ լինի ձեր բիզնեսի վրա: Վստահությունը կարող է կերտվել միայն ժամանակի ընթացքում և հաճախորդների հետ հարուստ ու երկարատև հարաբերությունների հիմքով:

7. Հաճախորդի Նորարարություն

Նորարարությունները ձեր բիզնեսում ոչ միայն օգնում են բարելավել ապրանքներն ու ծառայությունները, այլև տալիս են հաճախորդներին նոր ու հետաքրքիր փորձառություններ: Հետևեք հաճախորդների սպասելիքներին և մշտապես փորձեք նորարարել ձեր բիզնեսում:

 

Հաճախորդի սերը բիզնեսի հաջողության կարևորագույն մասն է: Հետևելով այս խորհուրդներին և մշտապես ստանալով հաճախորդի կարծիքներ, դուք կկարողանաք ստեղծել ամուր ու հաջողակ բիզնես, որը կնվաճի հաճախորդների սրտերը և կդառնա վստահելի գործընկեր նրանց համար։ Հաճախորդը սեր է փնտրում, իսկ բիզնեսը՝ վստահություն ու հավատարմություն: Միացրեք այս երկուսը և դուք կհասնեք ձեր նպատակներին՝ հաճախորդների սիրով ու նվիրվածությամբ։