MicroStrategy-ն գնել է 1.1 միլիարդ դոլար արժողությամբ բիթքոյն
Երևանի օդում փոշու պարունակությունը չափող 108 սարք է տեղադրվել
Վրաստանում միջին ամսական անվանական աշխատավարձն աճել է 11.1%-ով
Մեկ շաբաթում Երևանի պարեկները հայտնաբերել են երթևեկության կանոնների 4123 խախտում
Վերին Լարսի անցակետերը ժամանակավորապես չեն աշխատի
iPhone 16 Pro Max-ի ողջ խմբաքանակը սպառվել է 18 րոպեում
Երևանում անցկացվել և արդիականացվել է 20 կմ ոռոգման նոր համակարգ
Bahamut հիմնադրամը կտրամադրի 50 մլն դրամին համարժեք FTN՝ ԲՏԱ-ի դրամաշնորհային ծրագրին աջակցելու համար
GIS համակարգում տեսանելի կդառնա նաև ինքնակամ շինությունների տեղադիրքը
2024 թվականի արտարժութային ավանդների և վարկերի դինամիկան Հայաստանում․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Պարեկները սեպտեմբերի 17-ից կսկսեն ստուգել ավտոմեքենաների տեխնիկական վիճակը, վարորդների փաստաթղթերը, առողջական վիճակը
Անահիտ աստվածուհու արձանից պահպանված բրոնզե գլուխն ու ձեռքը հանդիսավորությամբ տեղափոխվել են Հայաստանի պատմության թանգարան
Հայկական սոցցանցերում կրկին հայտնվել են կեղծ գովազդներ գումարի վերադարձի մասին. մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Կենտրոնական Բանկը ներկայացնում է նոր ֆինանսական ցուցանիշներ՝ շուկաների վիճակագրության բարելավման համար․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Երևան-Մոսկվա չվերթի ինքնաթիռն արտակարգ վայրէջք է կատարել Աստրախանում
Մեկ շաբաթում գրանցվել է198 արտակարգ դեպք, 13 ինքնասպանության փորձ, 113 հրդեհ. զոհվել է 15 մարդ. Փրկարար ծառայություն
Bahamut-ը կտրամադրի 50 միլիոնին համարժեք FTN ԲՏԱ-ի դրամաշնորհային ծրագրին աջակցելու համար
Արգենտինան ակնկալում է 2025-ին գնաճն իջեցնել մինչև 18.3%
Կապիտալի ներհոսքի և արտահոսքի փոփոխությունները Հայաստանի բանկային համակարգում․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Մաշտոցի պողոտայի շենքերը նախատեսվում է ապահովել գեղարվեստական լուսավորությամբ

Բիզնեսի հաջողության քարտեզը՝ հաճախորդի սիրո շնորհիվ

Հնս 17, 2024 18:00
36
ADS

Հաջողությունը բիզնեսում երբեմն թվում է թե հասանելի է միայն մեծ նախագծերի ու անընդհատ նորարարությունների շնորհիվ: Սակայն, իրականում հաճախորդի սիրո ու բավարարվածության զգացումը ավելի կարևոր դեր է խաղում: Հետևյալ քայլերն ու սկզբունքները կօգնեն ձեզ ստեղծել կայուն ու հաջողակ բիզնես՝ հաճախորդների սիրո ու նվիրվածության շնորհիվ։

1. Հաճախորդի Գլխավոր Դերը Բիզնեսում

Հաճախորդը ձեր բիզնեսի սիրտն է: Ճիշտ է, մարքեթինգային և վաճառքի ռազմավարությունները կարևոր են, բայց առանց հաճախորդի սերը ձեռք բերելու, այդ ամենը կմնա անպտուղ: Ձեր առաջնահերթ նպատակն է հասկանալ հաճախորդի խնդիրները, ու դրանց լուծում գտնելու համար մշտապես աշխատել:

2. Հաճախորդների Կարծիքը Ուսումնասիրեք

Հաճախորդների կարծիքները ստանալը կարող է լինել բիզնեսի բարելավման լավագույն միջոցը: Կազմակերպեք հաճախորդների կարծիքների հավաքագրում տարբեր մեթոդներով՝ օնլայն հարցումներ, սոցիալական մեդիա վերլուծություններ, և ֆոկուս խմբեր: Այս մեթոդների միջոցով կարող եք գտնել այն ոլորտները, որտեղ կարելի է բարելավել ծառայությունը կամ արտադրանքը:

3. Հաճախորդի Պատասխանատվությունը Գնահատեք

Հաճախորդների հարցերին պատասխանելու և նրանց խնդիրները արագ լուծելու միջոցով կարելի է կերտել վստահություն: Ձեզ պետք է մշտապես հասանելի լինեք և պատրաստակամ լինեք օգնելու նրանց: Անկախ նրանից՝ խնդիրն ինչքան փոքր է, այն պետք է լուծվի արագ ու պատշաճ կերպով:

4. Հաճախորդի Ոգևորումը Մեծացրեք

Հաճախորդի փորձառությունը դարձեք անսպասելիորեն հաճելի: Սա կարող է լինել մատչելի գին, բոնուսներ կամ հաճախորդների հատուկ ակցիաներ: Հաճախորդներին պետք է ցույց տալ, որ դուք գնահատում եք նրանց ընտրությունը ու պատրաստ եք անել ավելին:

5. Հաճախորդի Մոտիվացիա

Տրամադրեք ծրագրեր, որոնք խրախուսում են հաճախորդներին օգտագործել ձեր ծառայությունները ավելի հաճախ: Սա կարող է լինել մշտական հաճախորդների ծրագրեր, զեղչեր և հատուկ առաջարկներ, որոնք կարող են մեծացնել հաճախորդների հավատարիմությունը:

6. Հաճախորդի Վստահության Ստեղծում

Վստահությունը ստանում են ոչ միայն խոսքերով, այլև գործերով: Համոզված եղեք, որ ձեր խոստումները իրականանում են, և դուք անում եք ամեն ինչ, որպեսզի հաճախորդը վստահ լինի ձեր բիզնեսի վրա: Վստահությունը կարող է կերտվել միայն ժամանակի ընթացքում և հաճախորդների հետ հարուստ ու երկարատև հարաբերությունների հիմքով:

7. Հաճախորդի Նորարարություն

Նորարարությունները ձեր բիզնեսում ոչ միայն օգնում են բարելավել ապրանքներն ու ծառայությունները, այլև տալիս են հաճախորդներին նոր ու հետաքրքիր փորձառություններ: Հետևեք հաճախորդների սպասելիքներին և մշտապես փորձեք նորարարել ձեր բիզնեսում:

 

Հաճախորդի սերը բիզնեսի հաջողության կարևորագույն մասն է: Հետևելով այս խորհուրդներին և մշտապես ստանալով հաճախորդի կարծիքներ, դուք կկարողանաք ստեղծել ամուր ու հաջողակ բիզնես, որը կնվաճի հաճախորդների սրտերը և կդառնա վստահելի գործընկեր նրանց համար։ Հաճախորդը սեր է փնտրում, իսկ բիզնեսը՝ վստահություն ու հավատարմություն: Միացրեք այս երկուսը և դուք կհասնեք ձեր նպատակներին՝ հաճախորդների սիրով ու նվիրվածությամբ։

Մեկնաբանություն