Ֆրանսիայի ֆուտբոլի ֆեդերացիան պարտավորեցրել է ՊՍԺ-ին Մբապեին վճարել 55 մլն եվրո
«Ոսկե հավիկ պլյուս» արտադրամասի գործունեությունը կասեցվել է
Վրաստանը 143,5 մլն դոլար է վաստակել հանքային և գազավորված ջրի արտահանումից
Արհեստական ինտելեկտով տեսահոլովակներ ստեղծելն արդեն հասանելի է YouTube-ում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրոպան օրական ավելի քան 500 մլն խմ գազ է դուրս բերում ստորգետնյա գազապահեստարաններից
Microsoft-ը ներկայացրել է Windows 365 Link՝ նոր սերնդի ամպային համակարգիչ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կենսական նշանակության ծրագրերի իրականացման համար ՀՀ կառավարության Գեղարքունիքի մարզին հատկացվել է 831 մլն 9 հազար դրամ
Բրազիլացիների 47%-ն օգտագործում է թվային դրամապանակ վճարումների համար
Apple-ը զարգացնում է Siri-ն՝ կիրառելով մեծ լեզվային մոդելներ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 109 դեպք. գրանցվել է 10 ավտովթար, վիրավորվել է 11 մարդ
Վրաստանի անշարժ գույքի շուկայի եկամտաբերությունը 10.5% է
2025-ի փետրվարի 4-ից ապրիլի 18-ը պահեստազորայինների վարժական հավաքներ կանցկացվեն
Բիթքոինի փոխարժեքը գերազանցել է 99,000 դոլարը. ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կասեցվել է Մասիսում գործող հանրային սննդի օբյեկտի գործունեությունը
Ռուսաստանը 71 միլիարդ դոլարի բնապահպանական վնաս է հասցրել Ուկրաինային
35 ցենտով գնված բանանը Sotheby’s-ի աճուրդում վաճառվել է 6,2 մլն դոլարով
Հարավային Կորեան 20% հարկ կսահմանի կրիպտոարժույթների վրա
Brent-ը մեկ բարելի դիմաց թանկացել է մինչև 74, 1 դոլար
Չինաստանում մոտ 83 միլիարդ դոլար արժողությամբ ոսկու գերխոշոր հանքավայր է հայտնաբերվել
Երազանքներն իրականանում են. տեղի է ունեցել «Նոր տարվա կինո» ֆիլմի պրեմիերան. դիտեք ABNews.am կայքում

Բիզնեսի հաջողության քարտեզը՝ հաճախորդի սիրո շնորհիվ

Հնս 17, 2024 18:00
39
ADS

Հաջողությունը բիզնեսում երբեմն թվում է թե հասանելի է միայն մեծ նախագծերի ու անընդհատ նորարարությունների շնորհիվ: Սակայն, իրականում հաճախորդի սիրո ու բավարարվածության զգացումը ավելի կարևոր դեր է խաղում: Հետևյալ քայլերն ու սկզբունքները կօգնեն ձեզ ստեղծել կայուն ու հաջողակ բիզնես՝ հաճախորդների սիրո ու նվիրվածության շնորհիվ։

1. Հաճախորդի Գլխավոր Դերը Բիզնեսում

Հաճախորդը ձեր բիզնեսի սիրտն է: Ճիշտ է, մարքեթինգային և վաճառքի ռազմավարությունները կարևոր են, բայց առանց հաճախորդի սերը ձեռք բերելու, այդ ամենը կմնա անպտուղ: Ձեր առաջնահերթ նպատակն է հասկանալ հաճախորդի խնդիրները, ու դրանց լուծում գտնելու համար մշտապես աշխատել:

2. Հաճախորդների Կարծիքը Ուսումնասիրեք

Հաճախորդների կարծիքները ստանալը կարող է լինել բիզնեսի բարելավման լավագույն միջոցը: Կազմակերպեք հաճախորդների կարծիքների հավաքագրում տարբեր մեթոդներով՝ օնլայն հարցումներ, սոցիալական մեդիա վերլուծություններ, և ֆոկուս խմբեր: Այս մեթոդների միջոցով կարող եք գտնել այն ոլորտները, որտեղ կարելի է բարելավել ծառայությունը կամ արտադրանքը:

3. Հաճախորդի Պատասխանատվությունը Գնահատեք

Հաճախորդների հարցերին պատասխանելու և նրանց խնդիրները արագ լուծելու միջոցով կարելի է կերտել վստահություն: Ձեզ պետք է մշտապես հասանելի լինեք և պատրաստակամ լինեք օգնելու նրանց: Անկախ նրանից՝ խնդիրն ինչքան փոքր է, այն պետք է լուծվի արագ ու պատշաճ կերպով:

4. Հաճախորդի Ոգևորումը Մեծացրեք

Հաճախորդի փորձառությունը դարձեք անսպասելիորեն հաճելի: Սա կարող է լինել մատչելի գին, բոնուսներ կամ հաճախորդների հատուկ ակցիաներ: Հաճախորդներին պետք է ցույց տալ, որ դուք գնահատում եք նրանց ընտրությունը ու պատրաստ եք անել ավելին:

5. Հաճախորդի Մոտիվացիա

Տրամադրեք ծրագրեր, որոնք խրախուսում են հաճախորդներին օգտագործել ձեր ծառայությունները ավելի հաճախ: Սա կարող է լինել մշտական հաճախորդների ծրագրեր, զեղչեր և հատուկ առաջարկներ, որոնք կարող են մեծացնել հաճախորդների հավատարիմությունը:

6. Հաճախորդի Վստահության Ստեղծում

Վստահությունը ստանում են ոչ միայն խոսքերով, այլև գործերով: Համոզված եղեք, որ ձեր խոստումները իրականանում են, և դուք անում եք ամեն ինչ, որպեսզի հաճախորդը վստահ լինի ձեր բիզնեսի վրա: Վստահությունը կարող է կերտվել միայն ժամանակի ընթացքում և հաճախորդների հետ հարուստ ու երկարատև հարաբերությունների հիմքով:

7. Հաճախորդի Նորարարություն

Նորարարությունները ձեր բիզնեսում ոչ միայն օգնում են բարելավել ապրանքներն ու ծառայությունները, այլև տալիս են հաճախորդներին նոր ու հետաքրքիր փորձառություններ: Հետևեք հաճախորդների սպասելիքներին և մշտապես փորձեք նորարարել ձեր բիզնեսում:

 

Հաճախորդի սերը բիզնեսի հաջողության կարևորագույն մասն է: Հետևելով այս խորհուրդներին և մշտապես ստանալով հաճախորդի կարծիքներ, դուք կկարողանաք ստեղծել ամուր ու հաջողակ բիզնես, որը կնվաճի հաճախորդների սրտերը և կդառնա վստահելի գործընկեր նրանց համար։ Հաճախորդը սեր է փնտրում, իսկ բիզնեսը՝ վստահություն ու հավատարմություն: Միացրեք այս երկուսը և դուք կհասնեք ձեր նպատակներին՝ հաճախորդների սիրով ու նվիրվածությամբ։