Ֆրանսիայի ֆուտբոլի ֆեդերացիան պարտավորեցրել է ՊՍԺ-ին Մբապեին վճարել 55 մլն եվրո
«Ոսկե հավիկ պլյուս» արտադրամասի գործունեությունը կասեցվել է
Վրաստանը 143,5 մլն դոլար է վաստակել հանքային և գազավորված ջրի արտահանումից
Արհեստական ինտելեկտով տեսահոլովակներ ստեղծելն արդեն հասանելի է YouTube-ում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրոպան օրական ավելի քան 500 մլն խմ գազ է դուրս բերում ստորգետնյա գազապահեստարաններից
Microsoft-ը ներկայացրել է Windows 365 Link՝ նոր սերնդի ամպային համակարգիչ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կենսական նշանակության ծրագրերի իրականացման համար ՀՀ կառավարության Գեղարքունիքի մարզին հատկացվել է 831 մլն 9 հազար դրամ
Բրազիլացիների 47%-ն օգտագործում է թվային դրամապանակ վճարումների համար
Apple-ը զարգացնում է Siri-ն՝ կիրառելով մեծ լեզվային մոդելներ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 109 դեպք. գրանցվել է 10 ավտովթար, վիրավորվել է 11 մարդ
Վրաստանի անշարժ գույքի շուկայի եկամտաբերությունը 10.5% է
2025-ի փետրվարի 4-ից ապրիլի 18-ը պահեստազորայինների վարժական հավաքներ կանցկացվեն
Բիթքոինի փոխարժեքը գերազանցել է 99,000 դոլարը. ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կասեցվել է Մասիսում գործող հանրային սննդի օբյեկտի գործունեությունը
Ռուսաստանը 71 միլիարդ դոլարի բնապահպանական վնաս է հասցրել Ուկրաինային
35 ցենտով գնված բանանը Sotheby’s-ի աճուրդում վաճառվել է 6,2 մլն դոլարով
Հարավային Կորեան 20% հարկ կսահմանի կրիպտոարժույթների վրա
Brent-ը մեկ բարելի դիմաց թանկացել է մինչև 74, 1 դոլար
Չինաստանում մոտ 83 միլիարդ դոլար արժողությամբ ոսկու գերխոշոր հանքավայր է հայտնաբերվել
Երազանքներն իրականանում են. տեղի է ունեցել «Նոր տարվա կինո» ֆիլմի պրեմիերան. դիտեք ABNews.am կայքում

Ինչպիսինը պետք է լինի պրոֆեսոնալի էլ.փոստի ստորագրությունը

Մյս 4, 2024 00:36
53
ADS

Արդյունավետ էլփոստի ստորագրություն ստեղծելն ավելին է, քան պարզապես էլփոստի վերջում ձեր անունը ավելացնելը. դա հնարավորություն է տրամադրել կարևոր կոնտակտային տվյալներ, հաստատել ձեր պրոֆեսիոնալիզմը և նրբորեն գովազդել ձեր ապրանքանիշը: Ահա թե ինչպես կարող եք ձևավորել ստորագրություն, որը և՛ ֆունկցիոնալ է, և՛ պրոֆեսիոնալ՝ համապատասխանեցնելով լավագույն փորձին:

1.Եղեք պարզ և պրոֆեսիոնալ

Հաջող էլեկտրոնային ստորագրության բանալին պարզությունն է: Խառնաշփոթ ստորագրությունը կարող է ճնշող լինել և շեղել հենց հաղորդագրությունից: Ներառեք միայն կարևոր տեղեկատվություն.

— Լրիվ անուն. Ձեր անունն ու ազգանունը:

— Title. Ձեր մասնագիտական կոչումը կամ պաշտոնը:

— Ընկերություն. Ձեր ընկերության անվանումը, հնարավոր է, ուղեկցվի ընկերության պատկերանշանով:

Կոնտակտային տվյալներ. Հեռախոսահամար և էլփոստի հասցե: Մտածեք ձեր LinkedIn պրոֆիլի հղումը ներառելու մասին:

Վեբկայք. Ուղիղ հղում դեպի Ձեր ընկերության կայքը կամ Ձեր մասնագիտական պորտֆելը:

 

  1. Օգտագործեք ստանդարտ ձևաչափում

Լավ ձևաչափված էլփոստի ստորագրությունը տեսողականորեն գրավիչ է և հեշտ ընթեռնելի: Օգտագործեք այն տառատեսակը, որը համապատասխանում է ձեր բիզնես հաղորդակցության մեջ օգտագործվող տառատեսակներին (սովորաբար sans-serif տառատեսակներ, ինչպիսիք են Arial կամ Helvetica): Պահպանեք տառատեսակի չափը 10-ից 12 միավորի սահմաններում՝ տարբեր սարքերում և էլփոստի հաճախորդների ընթեռնելիությունը ապահովելու համար:

  1. Ներառել բրենդինգի տարրեր

Ձեր էլփոստի ստորագրությունը ձեր ընկերության ապրանքանիշի ընդլայնումն է: Լոգոն ներառելը և ընկերության գույների օգտագործումը կարող են ամրապնդել ապրանքանիշի ճանաչումը: Համոզվեք, որ լոգոն փոքր է և լավ մասշտաբներով, և որ գունային սխեման համապատասխանում է ձեր ապրանքանիշի ինքնությանը:

  1. Օպտիմալացնել բջջայինի համար

Էլեկտրոնային փոստի համար սմարթֆոնների աճող օգտագործման պայմաններում ձեր ստորագրությունը պետք է ընթեռնելի լինի շարժական սարքերում: Պահպանեք այն հակիրճ՝ փոքր էկրանի վրա երկար պտտվելուց խուսափելու համար: Ստուգեք, թե ինչպես է ձեր ստորագրությունը հայտնվում տարբեր սարքերում՝ հետևողականություն ապահովելու համար:

  1. Ներառել «գործողության կոչ»

Գործողության կոչը (CTA) կարող է լինել ձեր ստորագրության ռազմավարական հավելումը, որը խրախուսում է հասցեատերերին հետագայում ներգրավվել ձեր ապրանքանիշի հետ: Սա կարող է լինել ձեր բլոգի վերջին գրառման հղումը, ձեր տեղեկագրին բաժանորդագրվելու հրավեր կամ գալիք իրադարձությանը գրանցվելու հուշում: Պահպանեք CTA-ն համապատասխան և պարբերաբար փոխեք այն ներգրավվածությունը պահպանելու համար:

  1. Իրավական հղումներ և համապատասխանություն

Կախված ձեր արդյունաբերությունից, հնարավոր է, որ ձեզ անհրաժեշտ լինի ներառել իրավական հղումներ կամ կարգավորող տեղեկատվություն ձեր էլ.փոստի ստորագրության մեջ: Օրինակ, հայկական բանկերը պետք է նամակի վերջում միշտ հիշեցնեն, որ վերահսկվում են ԿԲ կողմից, կամ ֆինանսական խորհրդատուները և իրավաբանները հաճախ պետք է ներառեն իրենց էլ. նամակներում տրված խորհրդատվության վերաբերյալ հատուկ հայտարարություններ:

  1. Փորձարկել և կատարելագործել

Նախքան ձեր ստորագրությունը վերջնական տեսքի բերելը, մի քանի փորձնական նամակ ուղարկեք էլփոստի տարբեր հաճախորդների (օրինակ՝ Gmail, Outlook և այլն)՝ տեսնելու, թե ինչպես է այն հայտնվում: Անհրաժեշտության դեպքում կատարեք ճշգրտումներ՝ ապահովելու համար, որ տարածությունները, պատկերները և տեքստը ճիշտ ցուցադրվեն բոլոր հարթակներում:

  1. Խուսափեք պատկերների գերօգտագործումից

Թեև պատկերները կարող են ուժեղացնել ստորագրությունը, դրանք երբեմն կարող են առաջացնել ձևաչափման խնդիրներ կամ արգելափակվել էլփոստի հաճախորդների կողմից՝ հայտնվելով որպես հավելվածներ: Օգտագործեք պատկերները խնայողաբար և միշտ տրամադրեք տեքստային այլընտրանքներ կարևոր տեղեկատվության համար:

 

***

 

Էլփոստի ստորագրությունը հզոր գործիք է կայուն մասնագիտական տպավորություններ ստեղծելու համար: Պահպանելով այն պարզ, պրոֆեսիոնալ և ձեր ապրանքանիշի հետ համահունչ՝ դուք կարող եք ձեր ուղարկած յուրաքանչյուր նամակ վերածել ապրանքանիշի ամրապնդման և ներգրավման հնարավորության: 

 

Հիշեք, որ նպատակն է զարգացնել հաղորդակցությունը, այլ ոչ թե շեղել այն ուղերձից, որը դուք փորձում եք փոխանցել: