Bitcoin-ի փոխարժեքն աճել է. 18.05.24
Team Telecom Armenian վերաբացել է Հայաստանում միակ Կապի թանգարանը
Հնդկաստանն առաջարկում է CBDC, որը կարող է աշխատել անցանց
Բրիտանական Anglo-Asian Mining-ը բանակցում է Ադրբեջանի հետ՝ օկուպացված Արցախում Դրմբոնի և Կաշենի հանքավայրերը շահագործելու համար
CME Group-ը՝ աշխարհի խոշորագույն ֆյուչերսային բորսան, նախատեսում է բիթքոյնով ուղղակի առևտուր սկսել
Ոսկու գինը բարձրանում է, մեկ ունիցայի դիմաց վաճառվելով $2383-ից բարձր
Ճապոնական Nikkei 225-ը աճում է 0,54%-ով հասնելով 38730 կետի
Rocket Line թվային ապառիկը՝ արդեն 60 ամսով․ Idram և IDBank
ՀԳՀՄ 3-րդ արտահերթ համագումար. ընտրվեցին կառույցի նոր նախագահն ու խորհրդի անդամները
Մինաս Ավետիսյանի անվան զբոսայգու հարակից տարածքում շների համար նոր զբոսայգի է կառուցվում
Dell կորպորացիան նախատեսում է թողարկել աննախադեպ ինքնավարությամբ նոութբուքեր
MIT-ի ուսանողները, օգտվելով ETH բլոկչեյնի խոցելիությունից, 12 վայրկյանում $25 մլն են գողացել
Դոլարը և ռուբլին նվազել են, ոսկու գինը՝ աճել. ՀՀ ԿԲ, 17.05.24
Օդի ջերմաստիճանը մայիսի 18-ի գիշերը կնվազի ևս 2-3 աստիճանով
Սևանա լճի մակարդակը նախորդ տարվա մայիսի 17-ի համեմատ բարձրացել է 3 սանտիմետրով
ՊԵԿ-ն «Էվրիկա»-ին տուգանել է 10 մլն դրամով
Ակբա բանկը €50 միլիոն կուղղի Հայաստանում ՓՄՁ-ների զարգացմանը
Առևտրային բանկերը 2024թ.-ի մարտի դրությամբ 5,099 մլրդ-ի վարկեր է տրամադրել
Ներդրումային eqwefy ընկերությունը լիցենզիա է ստացել ՀՀ Կենտրոնական բանկի կողմից
Չինաստանում զարգանում է մահացած մարդկանց «AI կլոնների» ստեղծման մշակույթը

Որտե՞ղ գտնել ոգեշնչում ձեր մարքեթինգային արշավի համար. դասեր հայկական շուկայից

Ապր 27, 2024 00:10
30
ADS

Հայկական աշխույժ և բազմազան բիզնեսի լանդշաֆտում մարքեթինգային արշավների համար նոր գաղափարներ գտնելը կարող է լինել և՛ հետաքրքիր, և՛ շահավետ: Տեղական շուկան եզակի հնարավորություններ է տալիս օգտվելու մշակութային միտումներից, տեխնոլոգիական առաջընթացից և համայնքի վրա հիմնված նախաձեռնություններից: 

Ահա թե ինչպես Հայաստանում գործող բիզնեսները կարող են ոգեշնչվել իրենց հաջորդ մարքեթինգային նախաձեռնությունների համար:

  1. Վերլուծել տեղական շուկայի տվյալները

Օգտագործեք հայկական շուկայի հատուկ տվյալները՝ հասկանալու սպառողների վարքագիծն ու նախասիրությունները: Տեղական հարթակները, ինչպիսին է ArmStat-ը (Հայաստանի ազգային վիճակագրական ծառայությունը) տրամադրում է հարուստ տեղեկատվություն տնտեսական ցուցանիշների, սպառողների միտումների և ժողովրդագրական տվյալների վերաբերյալ, որոնք կարող են ընդգծել նպատակային մարքեթինգային ռազմավարությունների հնարավորությունները:

  1. Սովորեք տեղական մրցակիցներից

Դիտեք հայաստանյան ապրանքանիշերի հաջողված արշավները: Օրինակ, «Թուֆենկյան Heritage» հյուրանոցները շուկայավարում են շքեղության և հայկական ավանդական մշակույթի միաձուլումը, կարող է ոգեշնչում ծառայել ինչպես տեղացիների, այնպես էլ զբոսաշրջիկների շրջանում հնչող պատմությունների համար:

  1. Կապվեք Հայաստանի արդյունաբերության առաջատարների հետ

Համագործակցեք հայաստանյան շուկայում կարծիք ստեղծողների և ինֆլուենսերների հետ: LinkedIn-ի նման հարթակներում տեղական փորձագետներին և բիզնես առաջնորդներին հետևելը կամ Հայաստանի արդյունաբերողների, գործարարների կամ այլ նման միությունների կողմից կազմակերպված միջոցառումներին մասնակցելը կարող է պատկերացումներ և գաղափարներ տալ, որոնք կիրառելի են ձեր մարքեթինգային ռազմավարությունների համար:

  1. Օգտագործեք սոցիալական ունկնդրումը հայկական սոցիալական մեդիա հարթակներում

Դիտեք հայկական սոցիալական լրատվամիջոցների հանրահայտ ալիքների քննարկումները, ինչպիսիք են ֆեյսբուքյան խմբերը կամ Instagram-ի էջերը, որոնք կենտրոնացած են հայ սպառողների վրա: Սա կօգնի ձեզ գնահատել հանրային տրամադրությունները և բացահայտել տենդենցային թեմաները, որոնք կարող են տեղեկացնել մշակութային առումով համապատասխան արշավների մասին: Որպես լավ օրինակ առաջարկում ենք abn tv (Armenian Business News TV), որը հասանելի է կաբելային բոլոր ցանցերով և յութուբում։

  1. Ոգեշնչեք միջարդյունաբերական ստեղծագործությունից

Նկատի առեք, թե ինչպես են Հայաստանում տարբեր ոլորտներ նորարարություններ անում: Օրինակ, տեխնոլոգիական ոլորտը, մասնավորապես Երևանի ԹՈՒՄՈ ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոնում, հաճախ առաջատար է նորարարական մոտեցումներով, որոնք կարող են հարմարեցվել այլ ոլորտների համար:

  1. Ուսումնասիրեք սպառողների ճանապարհորդությունները հայկական համատեքստում

Մշակել հայաստանյան շուկային հատուկ սպառողական կերպարներ: Տեղական սպառողների ճանապարհորդությունը հասկանալը, հատկապես այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսին է զարգացող հայկական գինու արդյունաբերությունը, կարող է օգնել հարմարեցնել արշավներ, որոնք արդյունավետորեն խոսում են տեղական ճաշակի և արժեքների մասին:

  1. Դիտեք մշակութային և սեզոնային միտումները

Մշակութային միտումներին հետևելը, ներառյալ հայկական տոներն ու փառատոնները, ինչպիսիք են Վարդավառը կամ Գաթայի փառատոնը, կարող են ոգեշնչել ժամանակին մարքեթինգային նախաձեռնություններ, որոնք խորը արձագանք են գտնում տեղի լսարանի հետ:

  1. Փորձարկել տեղայնացված բովանդակությունը

Փորձարկել տարբեր մոտեցումներ հայկական համատեքստում: A/B թեստավորման արշավի տարբերակները, որոնք ներառում են հայկական մշակույթի տարրեր, տեղական լեզվական նրբերանգներ և պատկերներ, կարող են զգալիորեն մեծացնել ներգրավվածությունը և ապահովել շարունակական ոգեշնչում՝ հիմնվելով այն բանի վրա, թե ինչն է լավագույնս աշխատում տեղական շուկայում:

***

Օգտագործելով այս հատուկ ռազմավարությունները հայկական շուկայում՝ շուկայավարները կարող են բացահայտել ոգեշնչման հարուստ աղբյուր, որը ոչ միայն գրավում է տեղական զգայունությունը, այլև բարձրացնում է իրենց ապրանքանիշի համապատասխանությունն ու կապը համայնքի հետ: Անկախ նրանից, թե տվյալների վրա հիմնված պատկերացումների, մշակութային ներգրավվածության կամ միջարդյունաբերական նորարարական մարտավարության միջոցով, Հայաստանում ստեղծագործ և արդյունավետ մարքեթինգի հնարավորությունները շատ են:

 

Մեկնաբանություն