Արդյոք կհաջողվի՞ կանխել ԱՄՆ-Չինաստան առևտրային լարվածության խորացումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2,64 տրիլիոն դոլար. Microsoft-ը դարձել է աշխարհի ամենաթանկարժեք ընկերությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիայի նոր քաղաքական ուղին. ինչ է փոխվում եվրոպական հսկայի քաղաքականության և տնտեսության մեջ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքանով է Հայաստանը անվտանգ. համեմատություն տարածաշրջանային երկրների հետ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ավելի քան 115,000 արցախահայեր ունեն 070 կոդավորված անձնագրեր
Առաջին եռամսյակում Volkswagen-ի գործառնական շահույթը նվազել է 40%-ով
2025թ.-ի հունվար-փետրվարին Հայաստանում մսի արտադրությունն աճել է 11.6%-ով
2025թ.-ի հունվար-փետրվարին հեռահաղորդակցության ոլորտում հասույթը կազմել է 24.7 մլրդ դրամ
Որ տրանսպորտի տեսակն է փոխադրել ամենաշատ բեռը 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրամիությունը մինչև 2025թ. վերջ Ուկրաինային կտրամադրի 9 մլրդ եվրոյի օգնություն
Էլեկտրամեքենաների բանալիները հանձնվել են Կոնվերս Բանկի արշավի հաղթողներին. դիտեք ABNews.am կայքում
2025թ․-ի հունվար-փետրվարին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 5.7%-ով
Չինաստանը բարձրացրել է մաքսատուրքերն ԱՄՆ-ի համար 84%-ով՝ ի պատասխան Թրամփի տուրքերի
2025թ․-ի հունվար-փետրվարին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0․3%-ով
2025թ․-ի հունվար-փետրվարին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 33․3%-ով
Հայաստանում այս տարվա առաջին երեք ամիսներին ավտովթարի հետևանքով զոհվել է 60 մարդ, վիրավորվել՝ 1391-ը․ Արմեն Խաչատրյան
Փետրվարին Վրաստանում շինարարությունը տարեկան հաշվարկով աճել է 4.9%-ով
Հայաստանը հանցավորության մակարդակով ճանաչվել է ամենաանվտանգ երկրներից մեկը
Արհեստական ​​բանականության ներդրումը առաջիկա տարիներին կկրճատի աշխատատեղերի 40%-ը. ՄԱԿ
Նյու Յորքում ապրում են մոտ 385 հազար դոլարային միլիոնատերեր. հետազոտություն

Apple-ը դարձել է ամենաթանկ ապրանքանիշն աշխարհում

Փտր 2, 2024 17:36
60

Apple-ը դարձել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշը, մինչդեռ Amazon-ը, որն անցյալ տարի առաջատար դիրք էր զբաղեցնում, իջել է միանգամից չորրորդ հորիզոնական: «Արմենպրես»-ի փոխանցմամբ՝ այս մասին ասվում է Brand Finance Global 500 ամենամյա հետազոտության մեջ:

Apple ապրանքանիշի արժեքը մեկ տարում կտրուկ աճել է 74 %-ով՝ հասնելով 516,6 մլրդ դոլարի այն դեպքում, երբ Amazon-ինն աճել է ընդամենը 3,2 %-ով՝ հասնելով 308,9 մլրդ դոլարի։

Վարկանիշային աղյուսակում չորրորդից երկրորդ դիրք է բարձրացել Microsoft-ը՝ գրանցելով գրեթե 78 %-ով աճ (մինչև 340,4 մլրդ դոլար): Google-ը մնացել է երրորդ հորիզոնականում (18,5 %-ի աճ՝ մինչև 333,4 մլրդ դոլար):

Հաջորդը Samsung-ն ու Walmart-ն են, որոնք նախորդ տարվա համեմատությամբ փոխվել են տեղերով։ Առաջին ապրանքանիշի արժեքը նվազել է 0,3 %-ով` մինչև 99,4 մլրդ դոլար, երկրորդինը՝ 15 %-ով` մինչև 96,8 մլրդ դոլար։

Տասներորդից յոթերորդ հորիզոնական է բարձրացել TikTok-ը (28 %-ի աճ՝ մինչև 84,2 մլրդ դոլար), տասնչորսերորդից ութերորդ դիրք է բարձրացել Facebook-ը (28 %-ի աճ՝ մինչև 75,7 մլրդ դոլար), տասնմեկերորդից իններորդ տեղում է հայտնվել Deutsche Telekom-ը (16,5 %-ի աճ՝ մինչև 73,3 մլրդ դոլար): Նրանք չինական ICBC բանկին (3,3 %-ի աճ՝ մինչև 71,8 մլրդ դոլար) նախորդ տարվա յոթերորդ տեղից մղել են տասներորդ, իսկ Verizon-ին (6,4 %-ի աճ՝ մինչև 71,75 մլրդ դոլար)` ութերորդից 11-րդը:

Deutsche Telekom-ը դարձել է հեռահաղորդակցության ամենաթանկ ապրանքանիշը՝ առաջ անցելով Verizon-ից։ Այն նաև առաջին տեղն է զբաղեցնում եվրոպական բոլոր ապրանքանիշների շրջանում։

Tesla ապրանքանիշն էժանացել է 12 %-ով (մինչև 58,3 մլրդ դոլար), ինչի արդյունքում 2023 թ. իններորդից միանգամից իջել է վարկանիշային աղյուսակի 18-րդ հորիզոնական։

Արժեքի աճի ամենաարագ տեմպերը ցուցաբերել է Nvidia ապրանքանիշը, որը մեկ տարի առաջվա 117-րդ տեղից բարձրացել է 30-րդ հորիզոնական (աճը՝ 163 %՝ մինչև 44,5 մլրդ դոլար)։

Թոփ 500-ում տեղ են գտել 201 ամերիկյան ապրանքանիշներ. նրանց բաժին է ընկնում ընդհանուր արժեքի կեսից ավելին, նշվում է հաղորդագրության մեջ։ Բացի ԱՄՆ-ի և Չինաստանի ապրանքանիշներից, թոփ-30-ի մեջ մտնում են ընդամենը վեց ընկերություններ՝ Samsung-ը, Deutsche Telekom-ը, Mercedes-Benz-ը, Toyota-ն, Shell-ը և Allianz-ը: