Բրիտանական Anglo-Asian Mining-ը բանակցում է Ադրբեջանի հետ՝ օկուպացված Արցախում Դրմբոնի և Կաշենի հանքավայրերը շահագործելու համար
CME Group-ը՝ աշխարհի խոշորագույն ֆյուչերսային բորսան, նախատեսում է բիթքոյնով ուղղակի առևտուր սկսել
Ոսկու գինը բարձրանում է, մեկ ունիցայի դիմաց վաճառվելով $2383-ից բարձր
Ճապոնական Nikkei 225-ը աճում է 0,54%-ով հասնելով 38730 կետի
Rocket Line թվային ապառիկը՝ արդեն 60 ամսով․ Idram և IDBank
ՀԳՀՄ 3-րդ արտահերթ համագումար. ընտրվեցին կառույցի նոր նախագահն ու խորհրդի անդամները
Մինաս Ավետիսյանի անվան զբոսայգու հարակից տարածքում շների համար նոր զբոսայգի է կառուցվում
Dell կորպորացիան նախատեսում է թողարկել աննախադեպ ինքնավարությամբ նոութբուքեր
MIT-ի ուսանողները, օգտվելով ETH բլոկչեյնի խոցելիությունից, 12 վայրկյանում $25 մլն են գողացել
Դոլարը և ռուբլին նվազել են, ոսկու գինը՝ աճել. ՀՀ ԿԲ, 17.05.24
Օդի ջերմաստիճանը մայիսի 18-ի գիշերը կնվազի ևս 2-3 աստիճանով
Սևանա լճի մակարդակը նախորդ տարվա մայիսի 17-ի համեմատ բարձրացել է 3 սանտիմետրով
ՊԵԿ-ն «Էվրիկա»-ին տուգանել է 10 մլն դրամով
Ակբա բանկը €50 միլիոն կուղղի Հայաստանում ՓՄՁ-ների զարգացմանը
Առևտրային բանկերը 2024թ.-ի մարտի դրությամբ 5,099 մլրդ-ի վարկեր է տրամադրել
Ներդրումային eqwefy ընկերությունը լիցենզիա է ստացել ՀՀ Կենտրոնական բանկի կողմից
Չինաստանում զարգանում է մահացած մարդկանց «AI կլոնների» ստեղծման մշակույթը
Neuralink-ը թաքցրել է ուղեղի իմպլանտների կոնտակտների հետ կապված խնդիրները
4,5 ամսում Հայաստանում թունավորման ավելի քան 1000 դեպք է եղել
TikTok-ը փորձարկում է 60 րոպե տևողությամբ տեսանյութեր, բայց դեռ ոչ բոլորը կարող են վերբեռնել դրանք

Mastercard-ը գործարկել է AI բոտ գնումների համար

Դկտ 1, 2023 16:54
45
ADS

Mastercard-ի արհեստական բանականության ստորաբաժանումը՝ Dynamic Yield-ը, ներկայացրել է Shopping Muse չաթբոտը, որը հանդես է գալիս որպես առցանց գնումների օգնական։

Մամուլի հաղորդագրության համաձայն, Shopping Muse-ը «արդի տեխնոլոգիայի գեներացնող AI գործիք է, որը կբարելավի սպառողների որոնման ապրանքները թվային կատալոգում»:

Չաթբոտի օգտատերերը կկարողանան պարզ լեզվով հարցումներ կատարել՝ անհրաժեշտ ապրանքների որոնման համատեքստում, իսկ նեյրոնային ցանցը կընտրի համապատասխան առաջարկներ։

Օգտագործելով պատկերների ճանաչման ինտեգրված առաջադեմ գործիքներ՝ մանրածախ վաճառողները կարող են առաջարկել համապատասխան ապրանքներ՝ հիմնված ուրիշների հետ տեսողական նմանության վրա, նույնիսկ տեխնիկական պիտակների բացակայության դեպքում:

Գործիքը նաև հաշվի է առնում դիտված ապրանքների պատմությունը՝ «ավելի լավ գնահատելու ապագա գնումների մտադրությունները:

Mastercard-ը Dynamic Yield-ը ձեռք է բերել 2022 թվականին McDonald’s-ից:

Մեկնաբանություն