2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 59․9%-ով
Արձակուրդը մոտ է․ պլանավորեք այնպես, ինչպես պրոֆեսիոնալները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ապրանքներն են թանկացել Հայաստանում ամենից շատ 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռոնալդուի նոր պատմական ռեկորդը ազգային հավաքականում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 4,9%-ով
Ինչու 2024-ին նախագահի աշխատակազմը չծախսեց պլանավորված ամբողջ բյուջեն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նախորդ տարի Հայաստանի քաղաքացիություն է շնորհվել 20 հազար 770 անձի
Իլոն Մասկի կարողությունը մեկ օրում նվազել է 34 միլիարդ դոլարով
ԵՄ-ն միլիարդներ է ուղարկում Հայաստան. որն է նպատակը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունը կրճատվել է 32.3%-ով
2024 թվականին Հայաստանը Եվրամիությունից ստացել է 42 մլրդ դրամի վարկային միջոցներ. Վահե Հովհաննիսյան
Սևանա լճից 2025-ի ոռոգման ջրառը սահմանվել է 131.8 մլն խորանարդ մետր
«Մայր Հայաստան» ռազմական թանգարանը կդառնա պատմության թանգարանի մասնաճյուղ
Արդյոք գույքահարկը կավելանա․ ինչ է փոխվել գնահատման համակարգում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մի դրամի ուժն ամփոփում է 4090 հիմնադրամի հետ հերթական ծրագիրը. Idram&IDBank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի Յուննան նահանգում տեղի է ունեցել 5.0 մագնիտուդով երկրաշարժ
Գնաճը Հայաստանում շարունակվում է. որ ապրանքներն են թանկացել ամենաշատը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը համաշխարհային ռազմական հզորության ինդեքսում զբաղեցնում է 91-րդ տեղը
Սկսվում է առաջին դասարանցիների հայտագրումը․ ինչ է փոխվել այս տարի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել Հայաստանի աշխատաշուկայում 2018-ից մինչև 2025թթ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Meta․ Amazon-ի գնումներն այսուհետ Facebook-ում և Instagram-ում

Նյմ 16, 2023 12:19
16

Meta-ն ներկայացրել է նոր գործառույթ, որը թույլ է տալիս Facebook-ի և Instagram-ի օգտատերերին կապել իրենց հաշիվները Amazon-ի հետ՝ ստեղծելով անխափան գնումներ կատարելու փորձ սոցիալական մեդիայի հավելվածներում: Նպատակն է պահել օգտատերերին ներգրավված հարթակներում, մինչ նրանք գնումներ են կատարում Amazon-ում՝ վերացնելով իրենց feed-երից հեռանալու անհրաժեշտությունը, ինչպես հաղորդում է CNBC-ն հինգշաբթի (նոյեմբերի 9-ին):

Amazon-ի ներկայացուցիչը հայտարարել է, որ ԱՄՆ-ում հաճախորդներն առաջին անգամ կարող են տեսնել Amazon-ի գովազդները Facebook-ում և Instagram-ում և կատարել գնումը՝ առանց սոցիալական մեդիայի հավելվածները լքելու: Իրական ժամանակում գները, Prime իրավասությունը, առաքման գնահատումները և ապրանքի մանրամասները տեսանելի կլինեն Amazon-ի արտադրանքի ընտրված գովազդներում Facebook-ի և Instagram-ի փորձառության շրջանակներում: Amazon-ի միջոցով ներծրագրային գնումների այս հատկությունը ներկայումս հասանելի է Facebook-ում կամ Instagram-ում գովազդվող հատուկ ապրանքների համար, որոնք վաճառվում են կամ ուղղակիորեն Amazon-ի կամ Amazon-ի հարթակում անկախ վաճառողների կողմից:

Facebook-ի և Instagram-ի մայր ընկերությունը՝ Meta-ն, անմիջապես չի արձագանքել այս զարգացման վերաբերյալ մեկնաբանությունների հարցումներին:

Այս ինտեգրումը Meta-ի ռազմավարության մի մասն է՝ բարձրացնելու իր գովազդային եկամուտը, մասնավորապես՝ ի պատասխան 2021թ․ Apple-ի iOS-ի գաղտնիության փոփոխությունների հետ կապված մարտահրավերների, որոնք զգալի ազդեցություն են ունեցել Meta-ի բաժնետոմսերի արժեքի վրա: Ինտեգրումն օգտագործում է Amazon-ի IBN մոդելը, որպեսզի ընդլայնի իր հասանելիությունը և օգնի վաճառականներին նոր հաճախորդներ գտնելու հարցում: Միաժամանակ, Meta-ի բացահայտումների վրա հիմնված մոդելը թույլ է տալիս օգտատերերին ստանալ նպատակային գովազդ՝ առանց դրանք ակտիվ որոնելու:

Այս համագործակցությունը հետևում է Pinterest-ի և Amazon-ի նմանատիպ հաջող համագործակցությանը, որը ստորագրվել է ապրիլին, որի նպատակն էր բարելավել Pinterest-ում գնվող բովանդակությունը՝ առաջարկելով ավելի համապատասխան ապրանքներ և ապրանքանիշեր: Այս գործարքը Amazon-ին նշանավորեց որպես Pinterest-ի առաջին երրորդ կողմի գովազդային գործընկեր և ունի սպառողների համար գնումների գործընթացը պարզեցնելու ներուժ: