Իրանում 50 օր անց տեղի կունենան արտահերթ ընտրություններ
Որտեղից գումար գտնել Հայաստանում բիզնեսը զարգացնելու համար. 7 տարբերակ. հոդվածը կարդացեք ABnews.am կայքում
ՆԳՆ-ն չի վերահսկում, թե ովքեր են կայանում տաքսիների կայանատեղերում. Իրազեկ քաղաքացիների միավորում
Կայացել է BSides Yerevan 2024 կիբերանվտանգության համաժողովը
Մայիսի 20-ին տեղի է ունեցել պետական պարտատոմսերի աճուրդ. մանրամասները ABnews.am կայքում
ChatGPT-ն սովորել է ներբեռնել ֆայլեր ուղիղ Google Drive-ից և Microsoft OneDrive-ից
Twitter-ը պաշտոնապես տեղափոխվել է X.com տիրույթ
Ոսկու արժեքը նյույորքյան Comex բիրժայում պատմական ռեկորդ է սահմանել՝ հասնելով 2450 ԱՄՆ դոլարի՝ ունցիայի դիմաց
Team Solutions-ը ներկայացրել է «Զանգեզոր» ծրագիրը 4Future Banking միջազգային համաժողովին
Կիրանց-Աճարկուտ ճանապարհը հիմնանորոգվում է
Հայաստանը կմասնակցի տնտեսագիտական միջազգային օլիմպիադա 2024-ին
Ճապոնիան մտադիր է մինչև 2030 թվականը զբաղեցնել նոր սերնդի ավտոմեքենաների համաշխարհային շուկայի մեկ երրորդը
ՊԵԿ. Բացահայտվել է 4 կգ «մարիխուանա»-ի ապօրինի տեղափոխման դեպք
Իրանում 5 օրյա սուգ է
Իրանի նախագահի և ԱԳ նախարարի հուղարկավորության արարողությունը տեղի կունենա մայիսի 21-ին Թավրիզում
Թողարկվել է «Շառլ Ազնավուրի ծննդյան 100-ամյակ» ոսկե հուշադրամը
Երևանը կունենա նոր գլխավոր հատակագիծ
Թուրքիան Վրաստանի խոշորագույն առևտրային գործընկերն է հունվար-ապրիլ ժամանակահատվածում. հաջորդը Ռուսաստանն է
Մետրոյում ժետոնների փոխարեն կանցնեն QR code-ով ու տարբեր եղանակներով վճարման
Իրանում ստեղծվել է 6 հատուկ կոմիտե՝ առաջիկա օրերին երկիրը կառավարելու համար

Meta․ Amazon-ի գնումներն այսուհետ Facebook-ում և Instagram-ում

Նյմ 16, 2023 12:19
11
ADS

Meta-ն ներկայացրել է նոր գործառույթ, որը թույլ է տալիս Facebook-ի և Instagram-ի օգտատերերին կապել իրենց հաշիվները Amazon-ի հետ՝ ստեղծելով անխափան գնումներ կատարելու փորձ սոցիալական մեդիայի հավելվածներում: Նպատակն է պահել օգտատերերին ներգրավված հարթակներում, մինչ նրանք գնումներ են կատարում Amazon-ում՝ վերացնելով իրենց feed-երից հեռանալու անհրաժեշտությունը, ինչպես հաղորդում է CNBC-ն հինգշաբթի (նոյեմբերի 9-ին):

Amazon-ի ներկայացուցիչը հայտարարել է, որ ԱՄՆ-ում հաճախորդներն առաջին անգամ կարող են տեսնել Amazon-ի գովազդները Facebook-ում և Instagram-ում և կատարել գնումը՝ առանց սոցիալական մեդիայի հավելվածները լքելու: Իրական ժամանակում գները, Prime իրավասությունը, առաքման գնահատումները և ապրանքի մանրամասները տեսանելի կլինեն Amazon-ի արտադրանքի ընտրված գովազդներում Facebook-ի և Instagram-ի փորձառության շրջանակներում: Amazon-ի միջոցով ներծրագրային գնումների այս հատկությունը ներկայումս հասանելի է Facebook-ում կամ Instagram-ում գովազդվող հատուկ ապրանքների համար, որոնք վաճառվում են կամ ուղղակիորեն Amazon-ի կամ Amazon-ի հարթակում անկախ վաճառողների կողմից:

Facebook-ի և Instagram-ի մայր ընկերությունը՝ Meta-ն, անմիջապես չի արձագանքել այս զարգացման վերաբերյալ մեկնաբանությունների հարցումներին:

Այս ինտեգրումը Meta-ի ռազմավարության մի մասն է՝ բարձրացնելու իր գովազդային եկամուտը, մասնավորապես՝ ի պատասխան 2021թ․ Apple-ի iOS-ի գաղտնիության փոփոխությունների հետ կապված մարտահրավերների, որոնք զգալի ազդեցություն են ունեցել Meta-ի բաժնետոմսերի արժեքի վրա: Ինտեգրումն օգտագործում է Amazon-ի IBN մոդելը, որպեսզի ընդլայնի իր հասանելիությունը և օգնի վաճառականներին նոր հաճախորդներ գտնելու հարցում: Միաժամանակ, Meta-ի բացահայտումների վրա հիմնված մոդելը թույլ է տալիս օգտատերերին ստանալ նպատակային գովազդ՝ առանց դրանք ակտիվ որոնելու:

Այս համագործակցությունը հետևում է Pinterest-ի և Amazon-ի նմանատիպ հաջող համագործակցությանը, որը ստորագրվել է ապրիլին, որի նպատակն էր բարելավել Pinterest-ում գնվող բովանդակությունը՝ առաջարկելով ավելի համապատասխան ապրանքներ և ապրանքանիշեր: Այս գործարքը Amazon-ին նշանավորեց որպես Pinterest-ի առաջին երրորդ կողմի գովազդային գործընկեր և ունի սպառողների համար գնումների գործընթացը պարզեցնելու ներուժ:

Մեկնաբանություն