ChatGPT-ի հրապարակային գործարկումից 1 տարի անց, գեներատիվ AI-ն շարունակում է մնալ բիզնեսի աշխարհում թեժ թեմա։ Ըստ հետազոտություններ՝ այն կարող է մոտ 7 տրլն դոլար աճով նպաստել համաշխարհային ՀՆԱ-ին,- գրում է b24.am-ը: Այսպիսով, ի՞նչ է սա նշանակում բանկային ոլորտի համար:
Ըստ էության, գեներատիվ AI-ն չի հեղափոխի բանկային գործունեությունը, բայց այն կհեղափոխի, թե ինչպես են լուծվում բանկային խնդիրները: Բանկային գործունեության հիմնական գործառույթները՝ միջոցների ներդրումը, վարկավորումը և վճարումների կառավարումը, կպահպանվեն, բայց գեներատիվ AI-ն կփոխի այդ գործառույթների հետևում ընկած գործընթացները:
Թեև կա կոնսենսուս բանկային ոլորտում գեներատիվ AI-ի կարևորության վերաբերյալ, դրա կիրառման հարցում տատանումները շարունակվում են: Այնուամենայնիվ, բանկերը, որոնք հետաձգում են դրա ընդունումը, ռիսկի են դիմում հետ մնալ: Վաղ որդեգրողները արդեն քաղում են արդյունավետության զգալի օգուտներ: Բանկերից մեկն օգտագործել է AI՝ էլեկտրոնային փոստի տրաֆիկը 40%-ով նվազեցնելու համար, GitHub-ի Copilot գործիքը արագացնում է կոդավորումը 55%-ով, իսկ Morgan Stanley-ն ուժեղացնում է խորհրդատուների մուտքը դեպի հսկայական ինտելեկտուալ ռեսուրսներ:
Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ գեներատիվ AI-ն կարող է պոտենցիալ փոխակերպել բանկային առաջադրանքների 73%-ը: Սա ներառում է ավտոմատացման առաջադրանքների 39%-ը և ընդլայնման առաջադրանքների 34%-ը:
Գեներատիվ AI-ի ազդեցությունը կպահանջի պատասխանատու օգտագործում և կանոնակարգային համապատասխանություն: Առանձնացված են 3 հիմնական ոլորտներ, որտեղ այն կվերափոխի բանկային համակարգը.
Նորարարություն և տարբերակում. Գեներատիվ AI-ն առաջարկում է եկամուտների նոր հնարավորություններ տվյալների վրա հիմնված որոշումների կայացման և հաճախորդների բարելավված փորձի միջոցով: Օրինակ, բանկերը կարող են օգտագործել այն վարկային ռիսկը ավելի ճշգրիտ գնահատելու համար՝ նվազեցնելով դեֆոլտները: