Արհեստական բանականությունը ամիսներ շարունակ բոլորի ուշադրության կենտրոնում է․ ամեն օր ի հայտ են գալիս AI-ի կիրառման ավելի շատ դեպքեր, իսկ Google Cloud-ն կարծում է, որ AI-ն փողերի լվացմանը վերջ տալու պատասխանն է,- գրում է b24.am-ը։
Փողերի լվացման դեմ պայքարի AI (AML AI) նոր առաջարկի գործարկումով ընկերությունը ցանկանում է օգնել ֆինանսական հաստատություններին ամբողջ աշխարհում՝ ավելի արդյունավետ բացահայտելու փողերի լվացումը. մի խնդիր, որը բանկերին արժենում է տարեկան 2 տրլն դոլար կամ համաշխարհային ՀՆԱ-ի մոտ 2-5%-ը:
Համաձայն HSBC-ի հետ ընկերության դեպքի ուսումնասիրության, որը նոր տեխնոլոգիան վաղ կիրառեց իր հիմնական շուկաներում, AML AI-ն հայտնաբերել է 2-4 անգամ ավելի կասկածելի գործունեություն՝ միաժամանակ նվազեցնելով ահազանգերի ծավալները ավելի քան 60%-ով:
Google Cloud-ն ասում է, որ հին AML գործիքների մեծ մասը չի կարողացել համընթաց պահել ժամանակին, քանի որ դրանք կախված են ձեռքով սահմանված կանոններից: Խափանումների մակարդակը բարձր է, քանի որ համակարգի կողմից ստեղծված ահազանգերի 95%-ը կեղծ դրական է: Ակնկալվում է, որ արհեստական բանականության ինտեգրումը համակարգն ավելի արդիական կդարձնի, քանի որ հանցագործներն ավելի են հմտանում իրենց զեղծարարություններում։
HSBC-ի ֆինանսական հանցագործությունների ռիսկերի և համապատասխանության խմբի ղեկավար Ջենիֆեր Քալվերին նշել է. «Google Cloud-ի AML AI-ն զգալիորեն բարելավել է HSBC-ի AML-ի հայտնաբերման հնարավորությունը: Google-ի մոդելներն արդեն ցուցադրում են մեքենայական ուսուցման հսկայական ներուժը՝ փոխակերպելու ֆինանսական հանցագործությունների դեմ ուղղված ջանքերը արդյունաբերության մեջ՝ վկայակոչելով բարելավված ճշգրտությունը, մշակման կրճատված ժամանակը և լվացման ավելի բարդ դեպքերին հետևելու հնարավորությունը»:
Ռիսկերի հայտնաբերման ավելացման հետ մեկտեղ, AI-ի օգտագործումը խոստանում է օգնել բանկերին նվազեցնել իրենց գործառնական ծախսերը՝ բարելավելով արդյունավետությունը և նվազեցնելով կեղծ դրական արդյունքների քանակը:
AML AI-ն խոստանում է նաև ավելի հեշտությամբ հարմարվողական լինել կառավարման և պաշտպանունակության տարբեր պահանջներին՝ աշխարհագրական տարբեր կարգավորող պահանջները բավարարելու ունակությամբ:
Եվ վերջապես, ամպային հոսթինգի ընկերությունը կարծում է, որ ընդհանուր առմամբ հաճախորդների փորձը կարող է նկատելի զգալի աճ ունենալ, քանի որ ավելի քիչ անհատներ պետք է ենթարկվեն մանրամասն ստուգումների: