Twitter-ի օրական եկամուտը, որին պատկանում է համանուն սոցիալական ցանցը, նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ նվազել է 40%-ով ՝ գովազդատուների արտահոսքի պատճառով։ Այս մասին երեքշաբթի հայտնել է The Information պորտալը։
Ավելի քան 500 առաջատար գովազդատուներ դադարեցրել են իրենց աշխատանքը ընկերության հետ այն բանից հետո, երբ Իլոն Մասքը հոկտեմբերի վերջին ձեռք բերեց Twitter-ը, ըստ սոցցանցերի գովազդի մենեջեր Սիդհարթ Ռաոյի: Դեկտեմբերի վերջին Semaphore պորտալը գրել էր նաև, որ ընկերությունը նոր ներդրումներ է փնտրում գովազդատուների արտահոսքի և պարտքի վճարումների մոտեցման պատճառով։ Նրա խոսքով ՝ Twitter-ի սեփականատեր Իլոն Մասկի ընտանեկան գրասենյակի կառավարիչ Ջարեդ Բուրչալը պոտենցիալ ներդրողներին առաջարկել է ձեռք բերել ընկերության բաժնետոմսերը 54,2 դոլար գնով։ Դա այն է, ինչ Մասկը վճարել է հոկտեմբերին յուրաքանչյուր բաժնետոմսի համար ՝ ընկերությունը մասնավորեցնելու համար:
Մասկը նախկինում ընկերությունը համեմատել է կործանվող ինքնաթիռի հետ, որը «մեծ արագությամբ շտապում է դեպի գետնին վառվող շարժիչներով և անգործուն գործիքների վահանակով»։ Միաժամանակ նա նշել է, որ ընկերության ծախսերի կրճատման ուղղությամբ իր վարած քաղաքականությունը թույլ կտա 2023 թվականն ավարտել առանց կորուստների։
Հոկտեմբերի 27-ին ամերիկացի գործարարը 44 միլիարդ դոլար արժողությամբ գործարք է կնքել Twitter-ը ձեռք բերելու համար։ Գնումից անմիջապես հետո նա աշխատանքից հեռացրել է ընկերության ղեկավարության մի շարք անդամների, այդ թվում ՝ գործադիր տնօրեն Պարագ Ագրավալին և ֆինանսական տնօրեն Նեդ Սեգալին։ Ինչպես հետևում է ԱՄՆ արժեթղթերի և բորսաների հանձնաժողովի տվյալների բազայում տեղադրված փաստաթղթերից, Մասկը ցրել է նաև տնօրենների խորհուրդը և դարձել ընկերության միանձնյա ղեկավարը։