Վերին Լարսում վիճակը կայունանում է: Վրացական կողմում կա 1200-ից ավելի բեռնատար, որից մոտ 500-ը՝ հայկական: Լարսի թողունակությունը կտրուկ նվազել էր, երբ անվտանգությամբ պայմանավորված լրացուցիչ ստուգումներ էին սկսվել:
Հայկական բեռնատարների համար հաստկացվել է լրացուցիչ տարածք, որտեղ առանց հերթի իրականացվում է մաքսային հսկողություն: Որպեսզի Լարսն անցնի 365-օրյա ռեժիմի, վրացական կողմը կառուցում է նոր՝ 22 կմ ճանապարհ։
Հայկական կողմը բանակցում է Թբիլիսիի հետ, որ նավիգացիոն կապարակնիքով հայկական բեռնատարներն առանց հերթի նաև Վրաստանով անցնեն:
JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.